بهترین مشاور کنکور

تعویق در تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۱ میتواند برای بسیاری از داوطلبان، علیالخصوص برای کسانی که در آزمونهای آزمایشی جزو رتبههای برتر بودهاند و درصدهای بالایی را در دروس مختلف کسب کردهاند، نوعی عیب باشد؛ چراکه اصولاً برنامهی این دسته از افراد در روند کنکور با نظم و ترتیب پیش میرود و ایجاد هرگونه تغییر در روند برنامههایشان، احتمالاً از دست دادن روحیه و عدم مدیریت روند گذشته را موجب میشود. هرساله تعداد زیادی از داوطلبان پس از تلاش زیاد مجبور می شوند پشت درهای بسته کنکور بمانند و یا درنهایت به رشته های دیگر اکتفا کنند و از این شوق و علاقه دیرینه خود دست بکشند، اما اگر شما می خواهید جزو آن درصدی باشید که در این رقابت تنگاتنگ کنکور به هدف خود برسید و در یکی از این دو رشته ی پرطرفدار و دوست داشتنی یعنی دندانپزشکی و داروسازی تحصیل کنید، پس تا پایان این پست با ما همراه باشید و تمام مطالب را با دقت خوانده و اجرایی کنید. سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۱ به زودی اعلام خواهند شد. هر دوشنبه منتشر خواهد شد و از کیوسک های روزنامه فروشی بخرید .

مشاور کنکور قائمشهر

گروه مشاوره هیوا قصد دارد در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی بپردازد. شاید این مهم ترین دلیل برتری مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری باشد. تمام این ها برای این است که اولا تمام مردم ایران از بهترین کیفیت مشاوره تحصیلی برخوردار شوند و از همه مهم تر هیچ انسانی به دلیل مشاوره غلط زندگی خود را تباه نکند. بگذارید قبل از شروع بحث یک نکته مهم را به شما تذکر بدهیم. پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور بصورت اینترنتی از طریق خرید کارت اعتباری امکان پذیر می باشد . اما عده زیادی از دانش آموزان نیز به دلایل مختلف اعم از موضوع آینده کاری و یا علاقه شخصی یا خانواده، به فکر تغییر رشته و گروه آزمایشی خود می افتند. البته در تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری پرسش های دیگری از قبیل : کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد دانش آموزی ، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ، کد مربوط به منطقه و کدپستی محل سکونت ، کد وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد ، معدل کتبی دیپلم و … داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور 1400 باید نسبت به ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش یا مراجعه به باجه های رفع نقص یا مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی اقدام نمایند.

به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) برای مراجعه به حوزه های رفع نقص الزامی است. داوطلبان برای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در باجه های رفع نقص باید به حوزه های رفع نقص کنکور سراسری مراجعه نمایند. مشاوره تحصیلی تلفنی ویژگی هایی دارد که در سال های گذشته مخصوصا در نقاط محروم کشور حتی بسیار بیشتر از مشاوه تحصیلی حضوری خواهان داشته و موجب شده به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر پی ببریم. برای شرکت در دانشگاه نظامی سقف واحد درسی پاس شده را در نظر می گیرند و اگر بیشتر از سقف مورد نظر واحد پاس کرده باشید اجازه ثبت نام ندارید. راجب اینکه کلاس اموزشی شرکت کنی یا نه؟ و اینکه بابت انصراف نباید هزینه ای پرداخت کنم؟ به همین علت برنامه ریزی کنکور باید بگونه ای انجام شود که در ابتدا آسان و به مرور زمان سخت شود. همچنین برای کسانی که به مایل به مشاوره تلفنی کنکور هستند مطالعه مقالات چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را پیشنهاد می کنیم. کسانی که سال گذشته کنکور شرکت کرده اند امسال جز کدام دسته از داوطلبین می باشند؟

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

!!!راه همیشگی ترک خودارضایی خوب این تقریبا سوال بسیاری از داوطلبان کنکور 1401 از مشاوران و کارشناسان ما هست که کنکور امسال چه تفاوتی با کنکور سال گذشته دارد؟ جهت سهولت دسترسی شما داوطلبان گرامی به فرم مذکور ، فایل آن را در جدول زیر قرار داده ایم که تنها با یک کلیک دانلود خواهد شد. یعنی در صورت قبولی از شما تعهد گرفته می شود و اگر انصراف دهید به احتمال زیاد جریمه مالی هم خواهید شد. زمان دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان کنکور 1400 که به مرحله مصاحبه راه یافته اند، از 31 مرداد 1400 آغاز شد. دانشجویان دوره روزانه حق ثبت نام در کنکور 1401 را نداشته و در صورت تمایل می توانند پس از انصراف قطعی در این آزمون ثبت نام نمایند . برای دوره های غیر روزانه مشکلی ندارید. کنکور یکی از دغدغه های همیشگی خانواده های ایرانی بوده و تا امروز همچنان پابرجا مانده است. برای کسی که قصد دارد از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کند تنها کار فشردن دکمه های تلفن و شماره گیری است. حالا ویژگی های یک برنامه ریزی خوب چیه و چطور میتونیم یک برنامه ریزی ایده آل داشته باشیم؟ داوطلبان عزیز کنکوری بهتر است برای شروع مطالعه دروس کنترل یا سیگنال، مدار، الکترونیک یا ریاضی را در برنامه خود قرار دهند.

مشاور کنکور زهرا جعفری

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاوران 100 کنکور 99 – best-class.ir – ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما