بهترین منابع زیست کنکور برای رتبه شدن

کتابی مد نظرم هست که تستای خوبی داشته باشه و در ازمون ها نتیجه مطلوب را بشه گرفت. اولین دغدغه دانشگاه با ورود به سال دهم و انتخاب رشته شروع می شود نقش شما به عنوان والد خیلی حائز اهمیت است، شما نباید فکر کنید اگر فرزند شما بخواهد آینده خوبی داشته باشد حتما باید پزشک شود یا سمتی که همه جامعه می روند را فرزند شما طی کند، مثلا ممکن است خانواده مخالف ورود به رشته فنی حرفه ای باشند در حالی که الان خیلی از شغل های مهارتی آینده خوبی دارند، لازم نیست حتما فرزند خود را به این رشته بفرستید اما می خواهیم شما این تفکر را پیدا کنید برای موفقیت فرزندتان اول باید علاقه آن را بشناسید و به آن ها کمک دهید در مسیر علاقه خود حرکت کنند. ببخشید من بیشتر نظر هارو خوندم و شما تو هرکدوم پیشنهاد میکنین که اول خیلی سبز بخریم بعد نشر الگو و آی کیو و من نفهمیدم چطوری یعنی بعد کامل خوندن خیلی سبز و تموم کردنش برای همون پایه نشر الگو بخریم که دیگه سال تموم شده.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره مهندسی برق تماس بگیرید. تجربه بالای مشاور تحصیلی خصوصا در روزهای سخت و زمانهایی که دانش آموز خسته و بیانگیزه شده، بیشتر اهمیت پیدا میکند. مشاور کنکور به شما کمک می کند تا دیگر پشت کنکور نمانید و همین امسال به هدف دلخواهتان برسید. مشاوره رایگان کنکور حرف آخر تحولی بزرگی در زمینه آموزش میباشد، شما برای اینکه بتوانید به موفقیت در کنکور برسید حتما باید فاکتور های مختلفی را رعایت کنید، از بهترین آزمون های جامع گرفته تا معتبرترین منابع در زمینه کنکور به صورتی که شما بتوانید صفر تا صد منابع را در کمترین زمان ممکن مطالعه کنید و زمان کافی برای مرور و جمع بندی و حل تست از سال های گذشته کنکور داشته باشید. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با لیست مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور می باشید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

عشق به مشاور کنکور

یکی دیگر از موارد بسیار مهم و کلیدی که باید از طریق تیم مشاوره انتخاب رشته انسانی در رابطه با رشته علوم انسانی بدانید، در رابطه با زمینه های کاری این رشته شناخته شده است. یکی از فواید این آگاهی جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه در انتخاب رشته می باشد تا بدین وسیله متقاضیان را در رسیدن به اهداف تحصیلی خود یاری دهد. اگه هنوز دانش آموز قوی تو درس زیست نیستی، سیر تا پیاز به شما کمک بیشتری می کنه. اما اگه بخوام به صورت کلی به سوالات شما پاسخ بدم، باید بگم کلاس های حضوری یا آنلاین کم جمعیت که امکان پرسش و پاسخ بین شما و دبیر وجود داشته باشه، خیلی مفیدتر و بهتر از DVDهای آموزشیه و بهترین کتاب تست های هر درس تو قسمت مقالات سایت ما معرفی شده. این انتخاب رشته های مورد علاقه داوطلب می باشد که امکان قبولی در آنها بسیار پایین است یعنی نیاز مند سوابق تحصیلی مناسب و درخشانی است که شامل رشته هایی با کیفیت که در دانشگاهای آموزشی معتبر وجود دارد . اگه تمایل داشتی فرم درخواست مشاوره پایین صفحه رو تکمیل کن تا با شما تماس بگیریم و یا با شماره دفتر مرکزی ما تماس بگیر.

برای زیست دهم هم کتاب خیلی سبز کمک زیادی به شما می کنه. چون این کتاب به شدت مفیده و چون حجم زیادی هم داره و سال کنکور خیلی فرصت مطالعه اش مهیا نمیشه، پس بهترین تصمیم اینه که فاگو زیست رو از سال دهم مطالعه کنی. پس حل تست وتمرینِ مناسب در امتداد مطالعه ی درسنامه ها بسیار اساسی و مهم می مشاور کنکور سیامک انصاری (پاپ در اینجا) باشد. برای زدن تست های تالیفی خوب زیست شناسی و درسنامه مناسب، کتاب زیست خیلی سبز رو بهت پیشنهاد می کنم. نیاز هستش که که کتاب فاگو زیست بخر و از درسنامه فاگو استفاده کنم و در کتاب خیلی سبز تست بزنم؟ من برای منبع ابتدایی و آموزشی، زیست شناسی خیلی سبز رو جامع تر می دونم و بهت پیشنهاد می کنم. پشت کنکور. ایا کتاب قلمچی(آبی) فقط به عنوان منبع تست کتاب خوبیه؟ برای تست ها هم بهت پیشنهاد می کنم بعد از تسلط کامل روی منبع اول، کتاب دوم رو تهیه کنی. و همچنین رشته های پرطرفدار داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، رادیولوژی و فزیوتراپی؛ و در رشته های علوم انسانی هم در رشته های حقوق، اقتصاد و روانشناسی تحصیل کردند که دانش آموزان علاقه مند به این رشته ها رو هدایت و راهنمایی کنن.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما