بهترین منابع کنکور رشته ریاضی 1401 با سطح بندی + مشاوره صوتی

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم! با مسایل و مشکلات درس خواندن و آماده شدن برای کنکور آشنایی کامل داشته و از همه مهمتر با موفقیت از سد کنکور عبور کرده اند. منظور از مطالعه این است که در زمان مطالعه بیشترین حواس شما درگیر درس باشد و همچنین بتوانید در تست ها آنچه را که مطالعه نموده اید را پیاده کنید که البته این مورد در رشته ریاضی کمی سخت و دشوار می باشد اما به کمک فردی که قبلاً این مسیر را طی کرده و به نتیجه رسیده است می توان راهکارهای مناسب را بیاموزید. استرس اصلیترین عاملی است که در نتیجه کنکور تأثیر چشمگیری دارد. یکی از مشاورین بنام کنکور در ایران است که به صورت حضوری در تهران فعالیت دارد. از میان ۴۰ نفر برتر تعداد ۱۱ نفر از تهران ، ۳ نفر از اصفهان، ۲ نفر از ارومیه، ۲ نفر از گرگان، ۲ نفر از لاهیجان، ۲ نفر مشهد در میان برترین ها بوده اند.

این سهمیه به متقاضیان استان های دارای امکانات رفاهی کم شامل ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان، براساس نیاز رشته های مختلف و به تعداد 500 نفر تعلق می گیرد. داوطلبان گرامی حتما قبل از انتخاب رشته باید از زمان انتخاب رشته ،میزان تاثیر سهمیه ، میزان تاثیر بومی گزینی و نحوه صحیح انتخاب رشته اطلاعات لازم را کسب کنید. حتماْ سری به کتابسرا بزنید و از کتاب ها دیدن کنید. در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .

محمد مولوی سرند که در مدارس دولتی تحصیل کرده است، می گوید: در کلاس های کنکور هم شرکت نکرده ام و اعتقاد دارم اگر هدف مشخص باشد در همین مدارس هم میتوان موفق بود. اموزشگاه های کنکور شیراز در جهت ارائه خدمات بهتر در حال تلاش و رقابت هستند و همیشه با ارائه تکنیک های جدید آموزشی سعی در مطرح کردن نام خود دارند اما تعداد معدودی از کلاس های کنکور شهر شیراز هستند که در زمینه مشاوره تحصیلی و کلاس های علمی و تقویتی سر زبان ها هستند. داوطلبان پس از ثبت نام در کنکور سراسری و شرکت در آزمون ، میتوانند بصورت اینترنتی از نتایج آزمون مطلع شوند و در صورت کسب رتبه قبولی کنکور سراسری ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه شیراز پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه شیراز را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن داوطلب قبولی وی ملغی خواهد شد. قلی زاده افزود: فقط در کلاس یازدهم به علت اینکه در درس ریاضی کمی با مشکل مواجه بودم به کلاس خصوصی رفتم و برای قبولی در کنکور روزانه به طور میانگین پنج تا هشت ساعت درس می خواندم . به گفته وی؛ سخت کوشی لازمه موفقیت است و بر این اساس روزانه هشت ساعت مطالعه داشتم، ولی هدفم تمرکز داشتن بر مطالب بسیار موثر بود. استانها- ایرنا- نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در استانها، تمرکز بر کتابهای درسی، پیروزی اراده بر خواستهای آنی، همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست را از جمله رازهای موفقت خود در این ماراتن علمی برشمردند. رتبه نخست رشته علوم انسانی کنکور امسال با بیان اینکه همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست، مهمترین عامل موفقیت من در کنکور سراسری امسال بود، گفت: بدون حضور در کلاس کنکور، این رتبه را به دست آورده ام.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور شیراز و کمبود مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در برخی نقاط و حومه به منظور تسهیل در امور انتخاب رشته داوطلبان کنکوری شیراز و دیگر نقاط کشور که به هر دلیلی به مراکز مشاوره دسترسی ندارند جهت ارتباط داوطلبان از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور و رتبه های برتر کنکور شیراز دو خط تلفن تعبیه شده که داوطلبان می توانند از ساعات 8 صبح الی 1 با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در شیراز تماس بگیرند. اگر سطح متوسطی دارید و به درسنامه کامل و تست های متوسط نیاز دارید ریاضی و حسابان جامع خیلی سبز بهترین انتخاب برای شما است. دقت داشته باشد که ما معیار این رتبه بندی را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه، هزینه آموزش دوره ها و …

نازنین زهرا افشار هم از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکرده و تنها در آزمونهای آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده کرده و فعالیتهای آموزشی اش در شبکههای اجتماعی کاملا هدفمند و با برنامهریزی بوده است. اگرچه در نگاه اول پرداخت چنین هزینه گزافی برای خرید پکیجهای آمادگی برای کنکور کمی زیاده روی به نظر میرسد ولی با این حال، والدین بسیاری وجود دارند که حاضر به پرداخت این هزینهها هستند و با خرید پکیجهای آموزشی ویژه که حاوی نکات تست زنی نیز میباشند گامهای بلندی را در مسیر موفقیت فرزند خود برمیدارند. البته این انتظار بجایی نیست که از مشاورین تحصیلی توقع داشته باشیم که بر روی مفاهیم درسی تسلط داشته باشند اما حضور مشاورینی نظیر سیناتهرانی که بر کلیه مفاهیم درسی اشراف دارند زنگ خطر را برای سایر مشاورین برجسته به صدا درآورده است. آنچه که از کلاس های کنکوری انتظار می رود این است که درصدهای شما بالاتر از زمانی باشد که بدون کلاس بودید. برای پیمودن مسیر پر پیج و خم کنکور استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور و داشتن یک مشاور تحصیلی خوب و دلسوز که از رتبه های برتر کنکور بوده و تجربه موفقیت در کنکور را داشته ضروری است. ارتباط چشمی معلم با دانش آموز در حد مناسب است و همراه کردن دانش آموزان برای حل تست ها در کلاس های وی بسیار پر رنگ است.

وی افزود: برنامه ریزی درسی من وقتی به شیوع کرونا برخورد کرد، با آن تلفیق شد. شاید از مهم ترین ویژگی های یک کلاس کنکور در آموزشگاه های کنکور شیراز داشتن اساتید با سابقه و معتبر است ، ویژگی مهم دیگر این است که در آموزشگاه کنکور باید بین کلاس ها و برنامه ریزی درسی ارتباط مناسب باشد. کنکور بزرگترین ماراتن ورود به دانشگاههای کشور امسال با تمامی چالش های کرونایی برگزار شد و آنرا به رزمایش و آزمونی برای ادامه روال عادی زندگی در شرایط کرونایی تبدیل کرد. به عنوان مثال گاهی برخی از داوطبان نمی توانند تشخیص دهند که مشکل ایجاد شده در رابطه با تست های کنکور آنان ناشی از چیست؟ در این موارد ، یک مشاور اگر قدرت تحلیل بالایی داشته باشد، می تواند به خوبی مشکلات به وجود آمده را تشخیص دهد و در جهت رفع آن بکوشد. به همین دلیل شما زمان انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور محور در شیراز باید دبیران آن مجموعه را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید.

اینکه بتوانید مشاور و پشتیان کنکور خوبی داشته باشید به شما کمک می کند که به طور صحیح مطالعه کرده و با تمام قوا به سمت جلسه کنکور بروید. سریزدی ادامه داد: حمایت خانواده و معلمان برای رسیدن به موفقیت مهم است و معتقدم که فضای مجازی جای مدرسه را نمیگیرد اما با همت بالایی که در معلمان وجود دارد بسیار کمک کننده بود. انتخاب رشته کنکور شیراز بسیار مهم و حائز اهمیت است و هر مقدار که رتبه شما بهتر باشد، انتخاب رشته شما حساس تر و مهم تر است. انتخاب بهترین مشاور کنکور در شیراز یکی از مهم ترین مسایلی است که دانش آموزان و والدین آنها با آن درگیر می باشند .

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری شیراز می رسانیم مطابق مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هر یک از داوطلبان محترم می توانند پس از اعلام نتایج کنکور شیراز و مشاهده کارنامه قبولی خود با توجه به مجاز به بودن به انتخاب رشته در دانشگاه ها سراسری و آزاد شیراز در دوره های روزانه و شبانه نسبت به انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری شیراز اقدام نمایند. تنها در صورت اعلام نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا نارضایتی شما از برنامه های ایشان و به شرط موجه بودن و غیر قابل رفع بودن انتقادات، هزینه روزهای باقیمانده از ماه اول، سی روز بعد از اعلام انصراف شما به حساب بانکی یا شماره کارت بانکی که از طریق آن پرداخت کرده اید برگشت داده خواهد شد. مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. در غیر این صورت شرکت کردن در این کلاس ها در واقع هدر دادن وقت بوده است. رتبه تک رقمی کنکور ریاضی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بیرجند امیدوار است که بتواند در رشته های کامپیوتر، مکانیک و برق دانشگاه شریف پذیرفته شود. جهت انتخاب رشته کنکور شیراز حتما باید از روش اصولی و درست استفاده کرد لذا توصیه می کنیم به منظور اخذ بهترین نتیجه با کمترین هزینه ممکن با رتبه های تک رشیرازی کنکور در مرکز مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ایران تحصیل شیراز در ارتباط باشید.

وی پیشنهاد کرد که داوطلبان سالهای آینده در کنار تلاش برای یادگیری باید مسیر درست را انتخاب کنند زیرا تلاش بدون هدف صحیح به نتیجه نخواهد رسید. دانش آموز ممتاز استان قزوین در کنار مطالعه روزانه ۸ تا ۹ ساعت فعالیت درسی، خطاطی و خوشنویسی نیز انجام می داده است. داوطلبان گرامی شیراز به منظور انجام انتخاب رشته می توانند با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه / شماره پرونده و کدملی و سریال شناسنامه / شماره رهگیری ثبت نام کد ملی به صفحه انتخاب رشته خود وارد شده و امور مربوط به ثبت کد رشته ها را انجام دهند.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما