بهترین منابع کنکور رشته ریاضی 1401 با سطح بندی + مشاوره صوتی

در نتیجه نه دانش آموز و نه معلم به تغییرات نظام آموزش متوسط که بیش از ۶ سال است شروع شده، توجهی نخواهد کرد. لازمه به ذکر است که کلیه مشاورین تحصیلی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ که اسامی و مشخصات آنها در این سایت مشاوره کنکور ذکر شده است از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند. برخلاف نظرات قدیمی که معمولاً مشاورین محترم، کتابدرسی را بهترین منبع و مرجع معرفی میکردند هم اکنون مشاوران برند ایران برای آموزش و یادگیری دروس مختلف جزوات اساتید مشهور و معروف ایران را به دانشآموزان پیشنهاد میکند . ایشان یکی از بهترین و منظم ترین مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ هستند.

در حال حاضر در بهترین موسسه مشاوره کنکور موسسات گاج و قلم چی و تعاونی کارکنان سازمان سنجش و موسسه گزینه دو از مشهور ترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی می باشند که با صلاحدید مشاور خود یکی از این مجموعه ها را انتخاب می کنید و به صورت مستمر در آزمونهای آزمایشی آن ها شرکت می کنید. از دیگر وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی این است که فنون و روشهایی که در مطالعه دروس مختلف، نحوه تست زدن، مدیریت زمان در آزمون، مدیریت استرس و روشهای رفع اضطراب، بودجه بندی دروس و مباحث مختلف و بطور کلی انواع روشها و عوامل مختلفی که خود مشاور امتحان کرده و به عنوان عوامل موفقیت وی بشمار می روند را به دانش آموز آموزش دهد. یکی از مهمترین وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی، بررسی توانایی های علمی دانش آموز، تعیین اهدف کوتاه مدت و بلند مدت و برنامه ریزی دقیق روزانه و هفتگی جهت مطالعه دروس است.

بهترین مشاور کنکور تجربی با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلف از جمله منابع آزمون، مدت زمان مانده تا زمان کنکور، روشهای مطالعه، توانایی های علمی دانش آموز، هدف تعیین شده و طبق روحیات فرد اقدام به برنامه ریزی دقیق و کامل می نماید. پیگیری و ارزیابی مستمر دانش آموزان و بررسی نتایج حاصل از آزمونهای آزمایشی از دیگر وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی محسوب می شود. در ادامه برای روشن شدن موضوع به تشریح وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی می پردازیم. وی ادامه داد: حدود ۱۴۲ هزار نفر از داوطلبان فوق کسانی بودند که حداقل ۳ بار کنکور دادند که از این تعداد ۱۱۷ نفر آنها داوطلب علوم تجربی بودند در واقع همه این داوطلبان میخواستند در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرش شوند. دانش آموزان با ورود به دوران دبیرستان باید رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند و چه کسی بهتر از مشاوران تحصیلی میتواند در این انتخاب به آنها کمک کند. و نکته آخر اینکه شما قطعا بدون داشتن مشاور نیز می توانید موفق باشید ولی اگر احساس می کنید نمی توانید به درستی برنامه ریزی کنید و نیاز دارید فردی مرتب وضعیت تحصیلی شما را پیگیری کند می توانید به تناسب شرایط تان مشاوره بگیرید.و هم چنین به شما داوطلبان عزیز کنکور پیشنهاد می کنیم که برای مشاوره به هیچ وجه از حد متعارف و مشخصی هزینه نکنید و هم چنین زیاد دنبال افراد برند و اسم دار نباشید و تنها فردی را به عنوان مشاور تحصیلی تان انتخاب کنید که تمام ویژگی های گفته شده را داشته باشد.

چون ویژگی اکثر کتاب های نشر الگو در دروس اختصاصی همین تست های قوی و نکته دار اما درسنامه های نسبتاٌ کوتاه و ضعیف است. این دو کتاب، بهترین کتاب زبان کنکور موجود در بازار هستند. آنچه بهترین مشاوران کنکور یزد به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. در برخی موارد ممکن است یک کنکوری به علت سطح ضعیف آموزشی گذشته، کار خود را با یک مشاور کنکور معمولی یزد ادامه ندهد اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور یزد نه تنها برنامه ریزی خود را متناسب با نقاط قوت شما طرح ریزی می کند بلکه با در نظر گرفتن نقاط ضعف علمی و روحی شما سعی می کند آنها را مرتفع سازد. دفتر مشاوره علیرضا افشار در کرج است اما بیشتر به صورت غیرحضوری مشاوره می دهد. برنامه ریزی انجام شده به صورت کاملا شخصی بوده و حتی برای برخی از داوطلبین به صورت روزانه و مستمر می باشد تا کیفیت بهتری داشته باشد. این افراد با در اختیار گذاشتن تجربیات خود بهترین خدمات مشاوره را به دانش آموزان می دهند. بدین ترتیب دانش آموز می داند که در طول روز و هفته چه کارههایی را باید انجام دهد.

تعیین تعداد ساعات مطالعه در هر روز، مطالعه دروس مشخص، تست های موضوعی، نوع کتابها و سر فصل های مورد مطالعه در هر جلسه و ارزیابی های هفتگی مستمر می تواند بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. علاوه بر سایت می توانید این آمار را در کانال تلگرام کنکوری ما و یا پیج اینستاگرام دیجی کنکور ببینید. یک مشاور خوب و حرفه ای همواره پیشرفت تحصیلی دانش آموز را بررسی و متناسب با آن برنامه ریزی درسی را تغییر و یا ادامه می دهد. اونها را کنار بذارین؟ بذارین با یه مثال بگم. به عنوان مثال دانش آموزان دیجی کنکور با همراهی تیم مشاوران خود در کنکور تجربی سال ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ بیش از ۱۰۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ و بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی را تجربه کردند. بهترین مشاور کنکور تجربی با در اختیار قرار دادن منابع مختلف، آموزش روشهای مطالعه و تست زنی و برنامه ریزی دقیق، دانش آموزان را در رسیدن به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر و در دانشگاه مربوطه است کمک و یاری می رساند. ۳۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور تجربی ۹۶ و ۹۷، بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی، بیش از ۱۵ مورد قبولی در رشته دندان پزشکی و بیش از ۱۱ مورد قبولی در رشته داروسازی است.

در حالی که تغییرات نظام آموزش متوسطه براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت گرفته بنابراین نمیشود کل سیستم آموزش کشور معطل عدهای شود که فقط میخواهند وارد سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شوند. دیجی کنکور با ارائه خدمات مشاوره حرفه ای به خصوص در کنکور تجربی و برای رشته های پرطرفداری مانند پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی، دانش آموزان زیادی را به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر در دانشگاه دولتی برتر است رسانده است. ✔️ این دانشگاه در رشته های مختلف گروه های آموزشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، فنی و … در ادامه به بررسی سوابق و کارنامه علمی بهترین تیم مشاور کنکور تجربی در ایران می پردازیم. در مصاحبه با بهترین مشاوره کنکور ایران در بهترین موسسه مشاوره کنکور و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور در تهران در خصوص روش های تستی و تشریحی و تفاوت آنها و فی سوال پرسیدیم پاسخهای جالبی را از ایشان دریافت کردیم ،برترین مشاوران کنکور ایران معتقدند بهترین منبع و اولین منبع مطالعاتی برای دانش آموزان جزوات دبیران مرجع و برتر ایران است .

چرا دکتر حسین رونقی بهترین مشاور کنکور تجربی است؟ این نوشته بخش دوم مطلب دروس رتبه ساز کنکور انسانی است. این اعداد از سوی کسانی مطرح میشود که اطلاعاتی در دست ندارند. دیجی کنکور همواره سعی در همکاری با مجموعه ای از بهترین و موفق ترین مشاوران را داشته است. چکونه تست بزند، چگونه هر درسی را مطالعه و چگونه بهترین نتایج در آزمون را بدست آورد. دکتر خدایی در پایان اعلام کرد که نتایج کنکور سراسری تا ۱۰ آبان اعلام می شود. هر یک از داوطلبان می توانند در هر زمانی که مایل باشند، مشاوره های لازم را دریافت نمایند. بدین ترتیب کلیه اقدامات لازم جهت رفع ضعفهای تحصیلی و علمی دانش آموزان انجام می گیرد. آیا خدمات مشاوره برای تمام دانش آموزان لازم است و یا اینکه برای برخی سودمند و برای برخی دیگر نفعی در بر ندارد. در مباحث فوق تلاش بر این بود تا وظایف، ویژگی ها، اهداف و خصوصیات بهترین مشاور کنکور تجربی تشریح و بررسی گردد. افرادی که به عنوان بهترین مشاور کنکور تجربی با دیجی کنکور همکاری دارند خود جزو رتبه های برتر کنکور تجربی سالهای گذشته هستند. برنامه ریزی دقیق روزانه به عنوان روشی برای رسیدن به هدف در نظر گرفته می شود.

یک مشاور کنکور خوب به دانش آموز خود یاد می دهد که چگونه از این کتب و منابع به بهترین نحو ممکن استفاده کند. حال که با مجموعه ویژگی های خدمات مشاوره کنکور آشنا شدید، بهتر می توانید در مورد انتخاب مشاور کنکور حرفه ای تصمیم گیری کنید. شاید از مهم ترین ویژگی های یک کلاس کنکور در آموزشگاه های کنکور شیراز داشتن اساتید با سابقه و معتبر است ، ویژگی مهم دیگر این است که در آموزشگاه کنکور باید بین کلاس ها و برنامه ریزی درسی ارتباط مناسب باشد. اما ویژگی های بارز تهرانی مشاور تحصیلی از نگاه رتبه های برتر او چیست؟

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما