بهترین کمپرسور اسکرو

[ad_1]

انتخاب بهترین کمپرسور اسکرو همیشه برای خریداران یک چالش است. کدام برند یا قدرت کدام دستگاه برای خریدار هوشمند است؟ تجربه هوایار نشان می دهد که افراد در انتخاب کمپرسور هوا فقط به نام برند توجه می کنند، اما در انتخاب کمپرسور باید فاکتورهای مهم دیگری نیز در نظر گرفته شود و در صورت انتخاب برند خاصی، این انتخاب آگاهانه و همراه است. آینده نگر

به عنوان یکی از متداول ترین کمپرسورهای دنیای صنعتی، هنگام انتخاب کمپرسور اسکرو باید تمامی جوانب را در نظر گرفت و سپس بهترین گزینه را انتخاب کرد.

کمپرسور اسکرو چیست؟

کمپرسورها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان مدرن هستند. بسیار مهم است که در خانه ها، اتومبیل ها، بیمارستان ها و صنایع باشند. کمپرسور در واقع وسیله ای مکانیکی است که هوا را به نیروی محرکه تبدیل می کند. به عبارت دیگر ابتدا هوای اطراف پمپ را فشرده می کند و سپس تحت فشار و دمای معینی دوباره آن را آزاد می کند. یک مثال ساده از کمپرسور پمپ هوا. قدمت استفاده از کمپرسورهای بادی به هزاران سال برمی گردد تا به امروز، زمانی که مصریان از دمنده ها برای مشتعل کردن کوره های ذوب فلز استفاده می کردند. با گذشت زمان پیشرفت تکنولوژی منجر به ساخت انواع کمپرسور شده است که یکی از آنها کمپرسور اسکرو می باشد. کمپرسور اسکرو یک کمپرسور دوار یا دوار است که گردش هوای مثبت ایجاد می کند.

کمپرسور اسکرو چگونه کار می کند؟

ابتدا بهتر است اجزای اصلی کمپرسور را بشناسید. کمپرسور اسکرو معمولاً از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • موتور
  • ایرلند
  • مخزن تهویه مطبوع

این سه قسمت جزء اصلی یک کمپرسور اسکرو هستند. هنگامی که موتور در حال کار است و هوا را از بیرون می مکد یا با حرکت چرخ های داخل موتور هوا تولید می کند، هوای تشکیل شده به محفظه هوا یا محفظه تهویه مطبوع می رود. هوای تولید شده در این بخش بین دو روتور نر و ماده حرکت می کند. حرکت روتورها باعث می شود که هوا بین آنها محبوس و فشرده شود. هوای فشرده از ایران خارج می شود و وارد مخزن کمپرسور و آن قسمت می شود.

انواع کمپرسورهای اسکرو

قبل از اینکه در مورد بهترین کمپرسور اسکرو صحبت کنیم، خوب است مختصری در مورد انواع آن بنویسیم. کمپرسورهای اسکرو به دو صورت در بازار به فروش می رسند:

تفاوت این دو کمپرسور در کیفیت هوای تولید شده است. روغن در هوای تولید شده در کمپرسور اسکرو است. در کمپرسورهای اسکرو بدون روغن که به آن کولر روغن نیز می گویند، هوای تولید شده آلودگی کمتری دارد و کمپرسورها بر اساس میزان آلودگی هوا طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال، یک کمپرسور اسکرو با سطح آلودگی نزدیک به صفر، یک کلاس صفر اختصاص داده می شود.

ممکن است این فرضیه را داشته باشید که کمپرسور بدون روغن بهتر از کمپرسور روغنی است. پاسخ به این فرضیه زمانی تایید می شود که هوای تازه مورد نیاز باشد. به عنوان مثال لوازم دندانپزشکی به کمپرسور بدون روغن نیاز دارند، زیرا وجود روغن در هوای تولید شده و خارج شدن آن از دستگاه مانند پمپ ساکشن، حفره دهان را آلوده می کند. بنابراین، بسته به کاربرد، می توانید بهترین کمپرسور اسکرو را انتخاب کنید.

البته کیفیت هوا همیشه دخیل نیست و برای انتخاب بهترین کمپرسور باید به فاکتورهای دیگری نیز توجه کرد.

بهترین کمپرسور اسکرو

بهترین کمپرسور را انتخاب کنید

هنگام انتخاب بهترین کمپرسور و خرید آن باید به عوامل مختلفی توجه کرد. لازم نیست این عوامل برای همه خریداران یکسان باشد. بنابراین علاوه بر موارد فوق، استفاده از مشاوره تخصصی کارشناسان فنی مانند شرکت هوایار ضروری است.

آب و هوای دبی

یکی از عواملی که باید به آن توجه شود میزان هوای مورد نیاز کارخانه یا کارگاه است. متأسفانه، خریداران فکر می کنند که هرچه هوای بیشتری منتشر کنند، کمپرسور بهتر خواهد بود. این کاملا اشتباه است. اگر کمپرسوری بخرید که هوای بیشتری از نیاز شما منتشر می کند، باید دستگاه را دائما روشن و خاموش کنید که باعث از کار افتادن دستگاه می شود. اگر به دلایل اقتصادی کمپرسور کوچکتری انتخاب کنید، باید فشار وارده بر واحد را افزایش دهید که به قطعات آسیب می رساند. بنابراین، انتخاب بهترین کمپرسور نیازمند محاسبات ریاضی و تجربه متخصصان فنی است.

فشار هوا

عامل مهم دیگر فشار هوا است که بسته به دستگاه های آنلاین متفاوت است. فشار مورد نیاز پمپ دندانی با پمپ باد صنعتی متفاوت است. بنابراین بهتر است قبل از خرید فشار مورد نیاز را محاسبه کنید.

قطعات یدکی

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب کمپرسور وجود قطعات یدکی است. مهم است که به یاد داشته باشید که کمپرسورها تحت فشار و با سرعت بالا کار می کنند. این عامل نیاز به قطعات یدکی را بی سابقه می کند. متاسفانه اکثر خرده فروشان پیشنهاد خرید یک برند خاص را دارند اما باید توجه داشت که قطعات یدکی برند در بازار موجود است؟

این فروشندگان ناخودآگاه به سراغ قطعات چینی موجود در بازار می روند. تمام قسمت های کمپرسور اسکرو متعادل هستند. به عنوان مثال، فاصله بین دو روتور بسیار مهم است. در صورت نقض تلورانس فاصله، حجم هوای فشرده نیز تغییر می کند و در نتیجه فشار هوای تولید شده تحمل می شود. بنابراین در انتخاب کمپرسور اسکرو باید جلو رفت. مشاوره با کارشناسان و متخصصان توصیه می شود.

کمپرسور اسکرو بدون روغن

یکی از نکات خرید کمپرسور بدون روغن در بنگاه های صنعتی است. لازم به ذکر است که هوای تولید شده لزوماً عاری از آلودگی نیست و همیشه درصد کمی از هوای تولید شده وجود دارد. برای تصفیه هوای تولید شده باید فیلترها را به موقع تعویض کرد و یا فیلترها را در دستگاه اصلی نصب کرد که در این صورت باید از یک فروشنده معتبر و معتبر در بازار کمپرسور خریداری شود.

خرید کمپرسور اسکرو اولین قدم است و مهم ترین نکته نگهداری و تعمیر این دستگاه است که باید به طور منظم و با احتیاط انجام شود. به یاد داشته باشید که اولین وظیفه کاربران دستگاه مراقبت و بازرسی دستگاه است. شرکت های معتبر نصب و تعمیر کمپرسور آموزش اپراتور را در اولویت برنامه های خود قرار می دهند. اپراتور دستگاه اولین شخصی است که از خرابی یا مشکل دستگاه به مدیران اطلاع می دهد و از خرابی بیشتر دستگاه جلوگیری می کند.

بهترین کمپرسور با هوا

23 سال تجربه تجاری یک گنج است. تجربه، دانش فنی و آگاهی از مسائل علمی، هاوایی را به انتخاب اول بسیاری از صنایع بزرگ ایران تبدیل کرده است. هاوایی یک شرکت مشاوره و همچنین یک شرکت فنی است که در زمینه فروش، نصب و راه اندازی کمپرسور فعالیت می کند. استفاده صحیح از منابع مالی برای یک شرکت، به خصوص برای یک استارت آپ بسیار مهم است. بنابراین هوا برای انتخاب بهترین کمپرسور اسکرو در کنار شماست. یک چیز دیگر در مورد شرکت می توان گفت، هنوز هم بسیار مهم است، خدمات پس از فروش آن. پشتیبانی تجهیزات هویار بالاتر از استانداردهای مشخص شده است و زمانی که یک شرکت به یک قطعه یا خدمات نیاز دارد، شرکت باید خدمات مشتری را ارائه دهد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما