به روز رسانی زنده کانادا: رئیس پلیس اتاوا پس از اعلام وضعیت اضطراری ملی ترودو برای پایان دادن به اعتراضات استعفا داد.

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
کریستیا فریلند معاون نخست وزیر گفت که دولت نظارت بر پلتفرم های تامین مالی جمعی را که برای حمایت از اعتراضات علیه محدودیت های کووید مورد استفاده قرار گرفته اند، تشدید خواهد کرد.اعتباراعتبار …بلر گیبل / رویترز

جزئیات جدید در مورد منبع میلیون‌ها دلار حمایت از کاروان کامیون‌داران کانادایی نشان می‌دهد که بسیاری از کمک‌کنندگان بزرگ‌تر کانادایی‌های ثروتمند هستند، اگرچه یکی از بزرگترین کمک‌ها به نام یک کارآفرین آمریکایی در فناوری انجام شده است.

اطلاعات فاش شده که گفته می شود از پلتفرم تأمین مالی جمعی GiveSendGo است که شب گذشته توسط هکرهای ناشناس در یک صفحه وب که اکنون از بین رفته ارسال شده است، سوابق بیش از 92000 کمک مالی به ارزش بیش از 8 میلیون دلار را فهرست می کند. بررسی داده‌ها نشان می‌دهد که حدود 4.3 میلیون دلار از کانادا آمده است، در حالی که 3.6 میلیون دلار دیگر از ایالات متحده سرچشمه گرفته است، اگرچه ایالات متحده بیشترین کمک‌های فردی را به خود اختصاص داده است. کمک های مالی کوچک از ده ها کشور دیگر کسری از کل مبلغ جمع آوری شده را تشکیل می داد.

یکی از بزرگترین کمک‌ها، به مبلغ 90000 دلار، به توماس ام سیبل، کارآفرین و سرمایه‌گذار میلیاردر دره سیلیکون نسبت داده می‌شود. او به درخواست ارسال نظر به آدرس ایمیل ذکر شده در سوابق و شرکت خود پاسخی نداد.

به نظر می رسد دیگرانی که بین 10000 تا 75000 دلار کمک مالی کرده اند، اکثراً صاحبان مشاغل کانادایی هستند و چند آمریکایی نیز در این میان حضور دارند.

براد هاولند، رئیس یک شرکت در نیوبرانزویک که واشرهای تحت فشار تولید می کند، در اطلاعات فاش شده به نظر می رسد که 75000 دلار کمک مالی کرده است و این نظر را گذاشته است: “خط را نگه دار!” در یک ایمیل، آقای هاولند تایید کرد که او اهداکننده بوده و گفت که این اعتراضات “در کتاب تاریخ ثبت خواهد شد.”

او گفت: “شرکت ما و خانواده من مفتخریم که در کنار این مردان و زنان ایستاده‌اند، زیرا آنها از منشور حقوق و آزادی‌های ملت بزرگ ما حمایت می‌کنند.”

کمک مالی به مبلغ 17760 دلار که در داده ها به تراویس مور از آیداهو نسبت داده شده بود، با این نظر همراه بود: «اجازه دهید آزادی زنگ بزند، برادران شمال. ارز دیجیتال آینده است.» درخواست نظر برای آقای مور، با استفاده از آدرس ایمیل ذکر شده در سوابق کمک مالی، با پاسخی حاوی یک الگوی رفتاری مخالف به محدودیت‌های کووید پاسخ داده شد.

اکثر نظرات ارائه شده توسط اهداکنندگان، همبستگی مسالمت آمیز خود را با علت مخالفت با دستورات واکسن و سایر محدودیت های بیماری همه گیر نشان می دهد. با این حال، در آمیخته با پیام‌های مثبت، عده‌ای با لحن تهدیدآمیزتر بودند، مانند پیامی که یک آمریکایی 50 دلار اهدا کرد: «من ترجیح می‌دهم برای حمایت از این جنبش اکنون هزینه کنم تا اینکه بعداً برای گلوله‌ها پرداخت کنم.»

حضور مبشر ارزهای دیجیتال در میان حامیان کاروان در مجموعه جداگانه ای از داده های بررسی شده توسط نیویورک تایمز آشکار است. این نشان می‌دهد که کمک‌های مالی به بیت‌کوین از طریق یک صفحه وب انجام شده است که پس از اینکه وسیله نقلیه اولیه جمع‌آوری سرمایه، GoFundMe، کمپین را قطع کرد، بالا رفت. این سایت جدید با نام «Bitcoin for Truckers» توسط یک سرویس تأمین مالی جمعی ارزهای دیجیتال میزبانی می‌شود و تا صبح دوشنبه ۹۴۶۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده بود.

کمپین بیت کوین که بیش از 5000 کمک مالی عمدتاً با دلارهای کوچک دریافت کرده است، توسط تعداد انگشت شماری تزریق های بزرگ از تقویت کننده های ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده است. دو بزرگ‌ترین، با ارزش مجموع بیش از 300000 دلار در زمان ساخت، به‌طور ناشناس اهدا شدند.

به نظر می رسد یک سری از موارد دیگر که هر کدام حدود 42000 دلار ارزش دارند با یک چالش آنلاین مرتبط هستند مهندس نرم افزار سابق که با نام مستعار LaserHodl استفاده می‌کند و از دیگر طرفداران بیت‌کوین خواست تا در حمایت از کاروان کامیون‌داران به او بپیوندند. جسی پاول، موسس صرافی کریپتو کراکن، موافقت خود را توییت کرد، و کمک مالی منتسب به او در داده ها ظاهر می شود.

بنجامین دیشتر، یکی از سازمان دهندگان کاروان، هفته گذشته در یک کنفرانس خبری گفت که پس از شروع کمپین سرمایه گذاری جمعی ارزهای دیجیتال، پیشنهادهایی برای کمک از «بازیگران اصلی» در بازارهای رمزنگاری دریافت کرده است.

او گفت: «از اینکه چقدر سریع شروع به دریافت پیام از برخی از برجسته‌ترین بیت کوین‌کنندگان در جهان کردم، شوکه شدم.

نشت داده های GiveSendGo عصر یکشنبه در یک صفحه وب با عنوان “GiveSendGo IS NOW FROZEN” با یک ویدئوی پنج دقیقه ای که در آن مانیفست هکرهای ناشناس در سراسر صفحه نمایش داده می شود، اعلام شد. در آن، هکرها اعتراض کردند که اعتراض کامیون‌داران «شهری را به گروگان گرفته است» و هشدار دادند که «می‌تواند پوششی برای نوعی حمله اسب تروا باشد که در آن افراط‌گرایان و گروه‌های شبه‌نظامی ممکن است تعداد زیادی با سلاح وارد شوند».

داده ها حاوی یک رکورد برای هر کمک مالی است که شامل نام اهداکننده، کد پستی و آدرس ایمیلی است که آنها استفاده کرده اند. تأیید مستقل هر کمک مالی امکان پذیر نیست، اما برخی از آنها با کمک هایی که قبل از آفلاین شدن وب سایت GiveSendGo به صورت عمومی ظاهر شده بودند، صف می کشند.

مثلا آقای سیبل هفته گذشته توسط یک شبکه خبری کانادایی مورد استناد قرار گرفت، که اشاره کرد که نام او همراه با کمک 90000 دلاری، در زمان انجام آن، در صفحه وب کمپین کاروان ظاهر شد. حدود نیمی از کمک‌های مالی، زمانی که به صورت عمومی در صفحه ظاهر می‌شد، نام یک فرد را همراهی نمی‌کرد.

GiveSendGo که قبلاً هدف هک اطلاعات دیگری قرار گرفته بود و اطلاعات شخصی مانند گواهینامه رانندگی و گذرنامه را برای برخی از کاربران سایت فاش می کرد، صبح دوشنبه آفلاین بود. این شرکت به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سازمان‌دهندگان یک کمپین GiveSendGo را در اوایل این ماه پس از تعطیلی GoFundMe یک جمع‌آوری سرمایه آنلاین که نزدیک به 7.8 میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود، آغاز کردند. الکس شیپلی، سخنگوی GiveSendGo، هفته گذشته در ایمیلی به تایمز گفت، این بودجه قرار بود برای “ارائه کمک های بشردوستانه و حمایت قانونی برای کامیون داران صلح آمیز و خانواده های آنها” استفاده شود.



[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما