به روز رسانی زنده Covid: استرالیا ممنوعیت سفرهای بین المللی را در ماه نوامبر لغو می کند

[ad_1]

تصویرماه گذشته ترمینال تقریبا خالی در فرودگاه بین المللی سیدنی.
اعتبار …Joel Carat / EPA ، از طریق Shutterstock

استرالیا طبق برنامه ای که نخست وزیر اسکات موریسون در روز جمعه اعلام کرد ، ممنوعیت سفر خود را در ماه نوامبر لغو می کند. این دومین بار در 10 روز گذشته است که مقامات برنامه های کشور را برای کاهش محدودیت های سفر افزایش می دهند.

تا ماه گذشته ، استرالیا خود را برای بستن مرزهای خود تا سال 2022 آماده می کرد. وزیر گردشگری دان تهان بعداً گفت که آنها می توانند تا کریسمس از سر بگیرند.

موریسون گفت: “زمان آن فرا رسیده است که استرالیایی ها جان خود را از دست بدهند.”

محدودیت های سخت ناجوانمردانه استرالیا ، از جمله قوانین سختگیرانه مرزی و قفل های محلی ، به دلیل کمک به جلوگیری از عفونت مورد ستایش قرار گرفته است ، اما خانواده ها را از هم جدا کرده است.

با افزایش سرعت واکسیناسیون ، آقای موریسون از رهبران ایالت می خواهد تا اقدامات قرنطینه ای را که اقتصاد را به چالش کشیده و برای بیش از نیمی از مردم به مدت چند ماه قرنطینه شدید را تسهیل کرده اند ، تسهیل کنند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که اخیراً در سراسر جهان این عفونت شیوع یافته است. در ویکتوریا ، که شامل ملبورن می شود ، مقامات یک رکورد 1488 مورد را در روز پنجشنبه گزارش کردند که یک سوم آنها در تجمعات اجتماعی غیرقانونی ، از جمله گرند فینال آخر هفته گذشته ، مهمانی های سوپر بول استرالیا ، مشاهده شد.

از ماه آینده ، مناطق مختلف بسته به میزان واکسیناسیون خود در زمانهای مختلف بازگشایی می شوند. ایالت ها و ایالت ها قادر خواهند بود پس از واکسیناسیون 0 درصد از ساکنان واجد شرایط خود برای سفرهای بین المللی مجدداً بازگشایی شوند.

نیو ساوت ولز ، شامل سیدنی ، در راه تبدیل شدن به اولین منطقه ای است که از آستانه 80 درصد عبور کرده و می تواند اولین آزمایش تلاش های موریسون برای استرالیایی ها برای سفرهای بین المللی باشد. بر اساس آمار منتشر شده از سوی مقامات استرالیا ، این ایالت حدود 65.2 درصد از ساکنان واجد شرایط خود را به طور کامل واکسینه کرده است.

طبق پروژه World in Data در دانشگاه آکسفورد ، 44 درصد از مردم استرالیا کاملاً واکسینه شده اند.

هنگامی که مرزها شروع به باز شدن می کنند ، شهروندان استرالیایی واکسینه شده و ساکنان دائمی باید به مدت هفت روز پس از ورود در خانه منزوی شوند. گردشگران خارجی نمی توانند بلافاصله از آنجا دیدن کنند ، اما دولت می گوید که در تلاش است تا به آنها اجازه ورود دهد.

اعتبار …جو ریدل / گتی ایماژ

آزمایش بالینی بریتانیا هیچ نشانه ای از خطر دریافت دومین تزریق واکسن آنفولانزا و واکسن Covid-1 را همزمان نشان نداد ، نتایجی که از توصیه های مقامات بهداشتی ایالات متحده پشتیبانی می کند و از اخبار به عنوان فصل آنفولانزا برای کارکنان تحت فشار بهداشتی استقبال می کند. به

در این مطالعه ، پزشکان 679 نفر را در سراسر بریتانیا بین آوریل و ژوئن به خدمت گرفتند. در آن زمان ، همه داوطلبان اولین دوز واکسن Covid-1 را دریافت کرده بودند که واکسن های Astrazeneca یا Pfizer-Biotech اولین واکسن های رسمی بودند.

وقتی داوطلبان برای دوز دوم واکسن برگشتند ، محققان به نیمی از آنها واکسن آنفولانزا و به نیمی دیگر دارونما دادند. سپس محققان داوطلبان را از نظر عوارض جانبی مانند درد و تب بررسی کردند.

نویسندگان در گزارش اولیه خود که روز پنجشنبه به صورت آنلاین منتشر شد و هنوز در مجله علمی منتشر نشده است ، می نویسند: “هیچ نگرانی ایمنی در این آزمایش وجود ندارد.”

علاوه بر بررسی ایمنی واکسن ها ، محققان خون را برای اندازه گیری آنتی بادی های ویروس کرونا جمع آوری کردند. برخی از ترکیبات مارک های مختلف واکسن باعث ایجاد سطح کمی آنتی بادی و در برخی موارد بیشتر می شود. اما محققان شک نداشتند که ترکیبی از واکسن آنفولانزا و کووید اثر م lessثرتری نسبت به واکسن جداگانه داشته باشد.

محققان نتوانستند پیش بینی کنند که افراد در صورت تزریق واکسن آنفولانزا در زمان تزریق سومین واکسن Covid-1 چه واکنش ایمنی را تجربه خواهند کرد ، که بسیاری از کشورها به عنوان مجوزهای تقویت کننده این کار را انجام می دهند.

اعتبار …دامین دوورگانز / آسوشیتدپرس

یک نظرسنجی جدید نشان داده است که بیشتر والدین مایل به واکسیناسیون فرزندان خود در اواسط سپتامبر نسبت به ماه ژوئیه هستند ، تغییری که در ارتباط با از سرگیری مدارس بین موج بستری شدن و مرگ و میر ناشی از دلتا بسیار مسری ایجاد می شود.

یک بررسی ماهانه اخیر از رویکرد واکسیناسیون بنیاد خانواده قیصر نیز نشان داد که از هر چهار والدین آمریکایی یک نفر گزارش کرده است که کودک یک ساله آنها به دلیل قرار گرفتن در معرض احتمال ابتلا به کووید -19 از سال تحصیلی مجبور است در خانه منزوی شود.

دو سوم والدین می گویند فکر می کنند مدرسه آنها اقدامات مناسبی را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام می دهد. این گزارش نشان می دهد که بسیاری از والدین در مورد اینکه چه دوره هایی را برای حفظ سلامت و تحصیل فرزندان خود بگذرانند اختلاف نظر دارند.

این نظرسنجی نشان داد که 58 درصد از والدین می گویند مدارس باید از الزامات جامع استفاده از ماسک استفاده کنند ، 35 درصد معتقدند که نباید به هیچ عنوان از ماسک استفاده کرد و 4 درصد معتقدند که فقط دانش آموزان واکسینه نشده و کارکنان باید مجبور به استفاده از ماسک شوند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری پوشیدن ماسک را به همه دانش آموزان ، معلمان و کارکنان مدارس ابتدایی و راهنمایی توصیه می کند.

بین 13 تا 22 سپتامبر ، قیصر یک نظرسنجی ملی از 1519 نفر انجام داد-دوره افزایش مرگ و میر ناشی از کووید-و قبل از اینکه Pfizer و Biotech اعلام کنند واکسن های آنها برای کودکان 5 تا 11 سال بی خطر و م effectiveثر است ، تکمیل شد. در حال حاضر هیچ واکسنی در ایالات متحده برای کودکان زیر 12 سال مجاز نیست. از بین همه کسانی که رای دادند ، 414 349 نفر خود را والدین فرزندان 17 ساله یا کوچکتر معرفی کردند و در تجزیه و تحلیل پاسخ های والدین شرکت کردند.

واکسن Pfizer ، که قبلاً برای کودکان بزرگتر و بزرگسالان استفاده می شد ، در اواسط ماه مه برای کودکان 12 تا 15 ساله مجاز بود و این گزارش نشان می دهد که با گذشت زمان ، والدین کودکان در آن گروه سنی و بزرگتر به آرامی با آن راحت تر می شوند. به به در مصاحبه های سپتامبر ، 48 درصد گفتند که فرزندانشان بین 12 تا 17 سال حداقل یک دوز دریافت کرده اند ، در حالی که این میزان در ماه جولای 41 درصد بود. طبق داده های فدرال ، 57 درصد از افراد در آن گروه سنی حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

و شاید با الهام از مجموعه ای از عوامل ، از جمله افزایش تعداد کودکان بستری در بیمارستان به دلیل نوع دلتا ، و همچنین کودکان واکسینه شده بزرگتر که سالم می مانند ، والدین کودکان بین 5 تا 11 سال نیز گزارش فزاینده ای در به نفع واکسن 34 درصد از والدین گفتند که در اسرع وقت فرزندان خود را واکسینه می کنند ، در حالی که این میزان در ماه جولای 26 درصد بود.

نکته قابل توجه این است که سهم والدین کودکان 5 تا 17 ساله که گفته اند “قطعاً” فرزندان خود را واکسینه نخواهند کرد طی ماه ها به ندرت کاهش یافته است. در آوریل ، 22 درصد از والدین بین سنین 12 تا 17 سال گفتند که فرزندانشان قطعاً شلیک نخواهند کرد. در ماه سپتامبر ، 21 درصد دیدگاه مشابهی را گزارش کردند. والدین کودکان خردسال به همان اندازه سرسخت هستند: 25 درصد در ماه جولای “قطعا” نبودند و 24 درصد در سپتامبر.

اعتبار …استویان نانوف / رویترز

بر اساس گزارش جدید مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های اروپایی ، موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا و افزایش خطر مرگ در کشورهای اروپایی با پوشش ناکافی واکسن وجود دارد.

به گفته این آژانس ، تنها 62 درصد از کل جمعیت اتحادیه اروپا به طور کامل واکسینه شده اند و تنها سه کشور از 27 کشور عضو آن بیش از 75 درصد از ساکنان خود را به طور کامل واکسینه کرده اند.

این سطح از پوشش واکسن برای جلوگیری از شیوع ویروس زمانی که محدودیت های کووید -19 کاهش یابد ، کافی نیست ، آژانس هشدار می دهد ، به ویژه در حال حاضر که نوع دلتا بسیار مسری باعث ایجاد جدیدترین موارد کروناویروس در قاره می شود.

آندریا آمون ، مدیر آژانس ، گفت: “کشورها باید به کار خود ادامه دهند تا پوشش واکسیناسیون خود را در همه گروه های سنی واجد شرایط ، صرف نظر از پوشش واکسیناسیون فعلی ، افزایش دهند.

خانم آمون می گوید موارد جدید ، بستری شدن و مرگ در بیمارستان افزایش می یابد اگر اقدامات احتیاطی زود انجام شود ، و افزود که ممکن است لازم باشد تا پایان نوامبر ممنوعیت کووید -19 اعمال شود.

این گزارش در حالی منتشر می شود که اکثر کودکان در اتحادیه اروپا مدرسه را به صورت خصوصی از سر گرفته اند ، اما هنوز واکسن کرونا برای کودکان زیر 12 سال مجاز نیست. اقدامات پیشگیرانه را اعمال کنید. آژانس دارویی اروپا ، تنظیم کننده داروهای بلاکچین ، هفته گذشته گفت که در اوایل ماه نوامبر تصمیم می گیرد که آیا استفاده از واکسن Pfizer-Biotech در کودکان زیر 12 سال را تأیید کند یا خیر.

به طور کلی ، اتحادیه اروپا در زمینه واکسیناسیون پیشرفت کرده است. بیش از 73 درصد از بزرگسالان کاملاً واکسینه شده اند. اما تفاوت های قابل توجهی بین کشورها وجود دارد.

کشورهای شرقی مانند رومانی و بلغارستان از کشورهای ثروتمند غرب بسیار عقب هستند و بخش بزرگی از جمعیت این بلوک را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. در گزارش آژانس آمده است که کشورها باید میزان واکسیناسیون را با درک علت عدم واکسیناسیون ساکنان و با اتخاذ سیاست هایی برای دستیابی به گروههایی که واکسیناسیون کمی دارند ، افزایش دهند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما