تایید کنم برم برای بقیه مراحل؟

کنکور مثل آزمون های مدارس نیست که شما با نوشتن نیمی از جواب و یا نوشتن فرمول بتونید بخشی از نمره رو به دست بیارید. شما در درجه اول باید بدونید که در طول یک فصل، یعنی سه ماه از سال کنکور قصد دارید چه مطالبی رو مطالعه کنید. منظور ما از این جمله این هست که شما باید بدونید که برای مطالعه درسی مثل ریاضی و فیزیک نمیتونید فقط به مطالعه درسنامه اکتفا کنید و باید بدونید که تا زمانی که برای این درس های محاسباتی تست زنی انجام ندید و خودتون رو با سوال درگیر نکنید، پیشرفت خاصی در کار شما مشاهده نمیشه. این موضوع و مطالبی از این دست، چیزی نیست که یک داوطلب کنکور از اول از اون با خبر باشه و این کار یک مشاور کنکور خوب هست که این مسائل رو به داوطلب آموزش بده تا از استرس های بیخود و بی جا که در طول مسیر یک کنکوری به اون دچار میشه، جلوگیری کنه. این موضوع رو یادتون باشه که همون قدر که رسیدن به یک هدف خاص میتونه شیرین و دلپذیر باشه باید در ازای رسیدن به اون هم تلاش کنید و هم زمان کافی اختصاص بدید اما نکته ای که وجود داره این هست که صرفا داشتن تلاش زیاد نمیتونه عامل پیروزی شما در یک پروسه باشه، چیزی که اهمیت داره این هست که شما بتونید اون حجم از تلاش و زمان گذاشتن رو در جهت خاصی برای رسیدن به هدف مشخصی استفاده کنید.

مشاور کنکور چیکار میکنه

انتخاب استاد #انتخاب_استاد #کنکور #آموزشی #مشاور #مشاوره #انگیزشی #کنکور۱۴۰۰ #کنکوری #کنکور۱۴۰۱ بعد از اینکه مشخص کردید در طول یک ماه باید چه درس هایی رو مطالعه کنید، حالا زمان این میرسه که این بودجه بندی یک ماه رو در طول برنامه ریزی های هفتگی تقسیم کنید. بچه ها اولین کاری که انجام بدهید این باشد که عامل مزاحم رو از خودتون دور کنید به عنوان مثال همین گوشی های همراه سعی کنید محدودش کنید به آخر شب و یا آخر هفته ها و با خودتون قرار بزارید که اگر سه ساعت مفید درس نخوندم حق ندارم از گوشی استفاده کنم. از نون شب هم برای شما واجب تر هست. موضوع دیگه ای که باید در این بین برای شما بازگو کنیم این هست که این تکنیک ها و فرمول ها با صد ها تبصره در اختیار شما قرار میگیره، یعنی اگر تدریس یکی از این به اصطلاح دبیر ها رو نگاه کرده باشید، میبینید که برای هر تست کنکور سراسری یک تکنیک خاص رو بیان میکنن.

مشاور کنکور تبریز

مشاوره تحصیلی تلفنی - طرح جامع مشاوره کنکور - رتبه زیر ۱۰۰ با استاد حسینپور در حال حاضر خوشبختانه اکثر انتشاراتی که در زمینه کنکور مشغول به فعالیت هستن، در سطح خوبی فعالیت میکنن و دقیقا همین موضوع هم کار انتخاب رو برای داوطلب کنکور سراسری سخت میکنه. بله همینطور است. دایی من که خود از اساتید دانشگاه صنعتی شریف است، مصاحبه ها و مقالات علمی ایشان را در خبرگزاری ها دنبال می کردند و معتقد بودند که تفکرات ایشان در زمینه آموزش و پرورش و نیز کنکور سراسری بسیار علمی و کاربردی است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا شانس قبولی خود را با توجه به رتبه و تراز خود تخمین بزنید . در این شرایط، یک مشاوره کنکور ارشد 1400 با رتبه های برتر به شما کمک می کند با برنامه ریزی درست بتوانید موفقیت لازم را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود داشته باشد. برنامه ریزی همون قدر که میتونه در رسیدن شما به هدفی که دارید موثر باشه، به همون اندازه هم میتونه شما رو از رسیدن به هدف دور کنه. بیاید باهم دیگه نمونه یک برنامه ریزی ماهانه رو بررسی کنیم. و حالا با توجه به برنامه ماهانه و هفتگی ای که داری دقیقا میدونی که باید در طول روز چه درسی رو بخونی، از روی چه کتابی مطالعه کنی، چه زمانی نیاز هست تست زنی انجام بدی و مرور در چه تایمی انجام میشه.

زمانی که شما برنامه ریزی داشته باشید دیگه هیچ ابهامی برای شما باقی نمیمونه، خیلی دقیق و واضح برای شما مشخص هست که در طول یک هفته و یا یک ماه، هر روز باید چه درسی رو مطالعه کنید، چه زمانی برای اون تست زنی انجام بدید، چه زمانی باید مرور داشته باشید و در نهایت در چه ایامی باید به سراغ جمع بندی مطالبی که تا به الان مطالعه کردید، برید. یک منبع کمک آموزشی خوب در کنار بانک تست خوب برای شما، باید درسنامه پربار و غنی هم داشته باشه تا اگر در مطالعه بخشی از کتاب درسی با مشکل مواجه شدید بتونید از درسنامه کتاب کمک آموزشی برای فهم هر چه بهتر و بیشتر یک مبحث استفاده کنید. از اصلی ترین ابزار هایی که به وسیله اون میتونید ابعاد مختلف یک مبحث رو یاد بگیرید، تست هست و تست های با کیفیت رو فقط میتونید در منابع کمک آموزشی استاندارد که همسو با سختی کنکور های اخیر پیش روی میکنن داشته باشید. اغلب تست هایی که تو در سال کنکور میزنی تست های آموزشی هستن، هدف از زدن این تست ها درصدگیری و یا اینکه حتما پاسخ درست بدی نیست، این تست ها به تو کمک میکنه تا ابعاد مختلف یک مبحث رو هر چه بهتر یاد بگیری.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما