تبعات حضور چینی‌ها برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی

[ad_1]

فرارو- زیباترین صنعت انفرادی INDEPENDENCE INDEPENDENCE INDUSTRY. به مجموعه شرکت های ساختمانی معتبر پیام دادم که «نگاه ما فعالیت های سازندگان داخلی است» اما نکته حائز این است که باید رقابتی با کیفیت و تکنولوژی ساخت داشته باشد.

ه گ ع:::::::::::::::::::::::::::::::::: اولویت ما با سازندگان داخلی است، ولی برای انتقال دانش و کسب تجربه از ظرفیت های صنعتی سازی دنیا با شرکت های خارجی از چین و ترکیه مذاکراتی داشته اند که اعلام آمادگی کرده اند.

تبعات حضور چینی‌ها و شرکت کوزو ترکیه برای ساخت ۴ میلیون واحد مسونی دول ضور چینی‌ها و ترک‌ها در بازار مسکن ایران
احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن در گفتگو با فرارو با اشاره به حضور چینی ها و ترک ها برای ساخت واحدهای قانون جهش تولید مسکن در ایران، گفت: در همان ابتدا که رئیس دولت سیزدهم اعلام کرد دولتش تا پایان دوره 4 میلیون واحد مسکونی میسازد، بسیاری از تحقیقات بر این موضوع صحه گذاشتند که در داخل توان قرار گرفتند. نه چیزی به نام تهدید وجود دارد و نه چیزی به نام تهدید وجود دارد و نه نیازی به چنین تهدیدی در این دنیا وجود دارد.

وی افزود: صحبتهایی که در مورد حضور شرکتهای چینی در ایران موضوعی تنها به بخش مسکن نیست، زیرا از ظواهر امر پیداست که چینیها در ازای واحدهایی که در ایران میسازند، قرار نیست پولی از ایران بخرند، بلکه در مقابل آن نفت ایران را دارند. میبرند و نوعی تهاتر در این زمینه وجود دارد، این کار هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی، قسمت خوب این است که دولت می تواند با توجه به مشکلاتی که در فروش نفت وجود دارد، آن را در مقابل واحدهای مسکونی برای فروش قرار دهد. آنچه امروز مورد نیاز است نمک است تفاوت نمک و نمک چیست تفاوت نمک و نمک چیست؟

سرحدی اضافه کرد: چراکه به دلیل افزایش قیمت مردم قادر به تهیه مسکن، اما با این 4 میلیون واحد مسکونی مسکن دارای سرپناه خواهد شد، اما جنبه منفی این موضوع است که اگر چینی ها در ایران خانه بسازند، به صورت سنتی و با استفاده از آن استفاده می شود. از مصالح این کار را انجام نمی دهند، زیرا آنها به صورت انبوه و صنعتی سازی خانه های پیش ساخته را به ایران می آورند، در عین حال در کشور کارگاه هایی برپا می کنند تا، خانه های پیشساخته را سر هم کنند.

این کارشناس بازار مسکن گفت: بنابراین این کار به انتقال دانش و فناوری ختم نمی شود و تنها خانه ساخته می شود و چین نیز می تواند نفت ایران را ارزانتر بخرد از سوی دیگر ساختوسازها در ایران با حضور چینی ها بیکاری ایرانی در انتظار کارگران و مهندسان است. ، همچنین شرکت های پیمانکاری و انبوه سازی نیز با توجه به اینکه می توانند در این پروژه شرکت کنند، اما به دلیل اینکه تعداد چینی ها تعداد زیادی را می سازند پروژه های بسیار کمتری به شرکت های ایرانی می رسد و آنها نمی توانند در این زمینه در کسب و کار خود رونق ایجاد کنند.

وی همچنین در مورد حضور شرکت های ترکیه در ایران بیان کرد: با توجه به حضور شرکت های ترک در ایران و ساخت مسکن مهر با تجربه شرکت کوزو در پرند، آنها نیز حضور دارند در ایران هستند، زیرا می توانند از این موضوع خاص کسب کنند. این اصلا چیز بدی نیست.

سرحدی با اشاره به این که شرکت های داخلی در زمینه ساخت صنعتی ساخت مسکن به هیج عنوان موفق نبودند، تصریح کرد: با وجود تبلیغاتی که می شود، ساخت مسکن صنعتی در پروژه های ایران شکست خورده است، زیرا اصولا این کار برای آن انجام می شود که اولا هزینه می کند. تمام ساخت مسکن کاهش و دوما سرعت ساخت بالا رود، اما شرکت های خصوصی و همچنین شرکت های بزرگ اختصاصی که در زمینه صنعتی سازی مدعی هستند، نه تنها این را رعایت نکردند بلکه ساخت مسکن را بسیار گرانتر از شیوه سنتی ساخت مسکن با استفاده از مصالح. مهم ترین دستورالعمل ها را در دستورالعمل های ساخت و تولید صنعتی تهیه کنید.

وی اذعان داشت: همچنین در تمامی سخنان مسئول وزارت راه و شهرسازی در مورد حضور سازندگان ایرانی در طرح قانون جهش تولید مسکن به هیچ عنوان در مورد ساخت مسکن داخلی به صورت صنعتی صحبتی نشده است، چرا که این کار در کشور وجود ندارد، همچنین آخرین تکنولوژی ساخت مسکن که در ایران وجود دارد مربوط به احداث شهرک اکباتان در قبل از انقلاب است و بعد از آن به هیچ عنوان تکنولوژی ساخت مسکن مسکن را در کشور تجربه نکرده است، بنابراین حضور خارجی در طرح مسکن دولت ناپذیر به نظرمیرسد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما