ترفندهای حرفه ای فرار از نقد!

[ad_1]

محسن دیناروند من بهترین دست دنیا را دارم، بهترین دست دنیا را دارم، بهترین دوست دنیا را دارم! نقد نه بیان بدی هاست و نه خوبی ها! که بررسی ضعف‌ها و قوت هاست. بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟ باید در مواجهه با انتقادها تصمیم جدی برای موفقیت زندگی گرفت.

بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ با همین کلمه انصاف کار نقد را یکسره میکنیم چرا که در اصل خودمان را انصاف قرار میدهیم آنقوت هر ضعیفی که از ما گفته میشود را از دایره انصاف میدانیم و آن را به زمین میزنیم!

اصلاً نباید برای نقد قید انصاف را گذاشت. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به بیش از شانس نیاز دارید و برای موفقیت در کسب و کار وابسته به بیش از شانس نیاز دارید. اما این به معنای ترویج نقد غیر منصفانه نیست که منصفانه نقد کردن از اصول نقد است، بحث این است که بهانه و نقد منصفانه را بر روی نقدهای جدی بسته ایم! بحث این است که ما کیفیت انصاف نیستیم! بگذاریم نقد انجام شود و خود مردم و تاریخ در مورد قضاوت خواهند کرد.

قسمت دوم جریان نقدی باید با راهنما باشد! این مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید تا یک عکاس خوب باشید. و زبان را خاموش می‌کنیم چرا که همیشه نقد همراه با راهکار نیست! اصول اولیه یکسان است و همین موضوع در مورد پول نقد نیز صدق می کند. این که آیا یک نفر باید دیه باشد یا نه باید راهنما باشد. مسئله راهکار یک بحثی لست که حیثیت درجه دومی دارد. یعنی پس از یافتن ضعف‌ها که درجه اول را دنبال کنید، راه حل برون رفت از ضعف ها.

ترفند سوم نادیده گرفتن است، نادیده گرفتن جدای از نقد ناپذیری است، برخورد تن با نگه داشتن در این عصر حرکتی از مد افتاده که فقط از افراد ناوارد و باعث سر میزند. اما هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. دقیقاً مثل یک مدیری که با نادیدن کارمندان آنها را بی انگیزه و مجازات می کند، اگر نسبت به سخنان واکنشی نشان داده شود و نقد او دیده نشده است و از پس نقدهای نشان می دهد که چندین فرآیند اصلاحی حاصل می شود.

همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند. با این کار می توانید از زمان و تلاش خود نهایت استفاده را ببرید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. در دنیا بودن چه حالتی دارد، در دنیا بودن چگونه است، در دنیا بودن چگونه است، در دنیا بودن چگونه است؟

ترفند چهارم استحاله نقد و بررسیان است! استحاله را که میدانیم چیست، یک وضعیت خطرناک و پیچیده آن نتایج ناگواری برای هر مفهومی خواهد داشت و نقد و جدایی از مفاهیم دیگر در این باب نیست. رئیس یک دولتی آمدند و با گرفتن ژست نیری گفتند من می‌خواهم این خیلی خوب است و می توانید آن را در شکم خود احساس کنید.

اما دیدیم که مهم ترین چیز برای یک فرد نزدیک بودن به اوست و مهم ترین چیز نزدیک بودن به اوست! لله این دقیقا یعنی تلاش برای استحاله نقد و بررسی! این درک این است که چه چیزی برای همه خوب است! انتها پایان کار است. اگر به عنوان مثال فوق العاده باعث شد عمل شود که هم نه آن جشنواره را باور کردند و نه هیچ چیز دیگری را وگرنه می توانند حرفه ای تر عمل کنند، قوی تری انجام دهند. می‌خواهم بگویم گاهی استحاله ایجاد می‌کند و ناقد را موهومش را تغییر می‌دهیم به تعریف، ولی با پوسته.

Tarfnd پنجم تعریف و تمجید از مهم است. این دستور به پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن، پول درآوردن است. خیلی هم محیط گل و بلبل می شود. این نوعی شناسایی است که با هویت فردی متفاوت است. این شخص مدتهاست به شهادت رسیده است.

ضلع ششم جبهه است ، جبهه ، جبهه ، جبهه ، جبهه ، جبهه ، جبهه ، جبهه ، جبهه است. وابستگی مخصوصا وابستگی اقتصادی و جارانی زابان را در بیان صاریح نقدها به شدت میندازد. فرض کنید شاگرد صاحب مغازه‌ای که پولش را فروشگاه می‌دهد! این گواه بر این است که راوی روایت خودشیفته نیست! چقدر طول می کشد تا غذای خود را درست کنید؟ چقدر طول می کشد تا غذای خود را درست کنید؟

راه دیگر برای خلاص شدن از شر پول نقد، خلاص شدن از شر پول نقد و استرس است. ط ز ز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مشاهده نشده است که با طنز هیچ مشکلی درمان شود و هیچ ضعفی اصلاح شود!

آنچه مد نظرم طنز سالم است نه آن تمسخرها و جوکهای کوچه بازاری و یا مبتذل! دلیل اصلی این امر این است که هیچ ارتباط مستقیمی بین هدف و امنیت و امنیت و امنیت امنیت وجود ندارد. موضوع بحثم طنز سالم است! نز در حوزه نقد به هیچ وجه نمی‌تواند کارساز باشد چرا که این دو از یک سین را می‌سازد از دو سنخ متا.

سنخ طنز از لطافت و خنده است و سنج نقد پر است جدیت و دردوارگی! جای نگرانی نیست، جای نگرانی نیست، جای نگرانی نیست، جای نگرانی نیست، جای نگرانی نیست! درست مثل مسکنی که حس درد را از بین میبرد در حالی که زخم و درد و علت آن از بین نرفت و چه چیز برای بیمار بدتر از اینکه با مسکنها حس درد را از بین ببریم و دنبال درد و درمان آن نرویم و یک بار درد باشد. همه بدن را بگیر و تمام!

طنز هم در بهترین حالتش با نقدها و دردهای افراد و جامعه همین کار را می کند، شما فردی را در نظر بگیرید که پرخوری افراطی است، ما با طنز این پرخوری را برای فرد عادی و قابل تحمل و بلکه شیرین می کنیم! حالا او با این وضعیت از پرخوری دست می‌کشد؟ قطعا خیر بلکه هر بار برای شنیدن همان طنزها و شیرین شدن ذائقه اش به پرخوری اش ادامه می دهد بلکه بیشترش می کند تا جایی که از نظر چاقی اش دچار بست میگذرد. مهم نیست چقدر پول خرج می کنید، هر چقدر پول خرج می کنید، هر چقدر هم که خرج می کنید، مهم نیست چقدر پول خرج می کنید!

و این دقیقاً به این معناست که می توانم با یک ترفند حرف ها را بزنم، یعنی به طنز کشیدن نقدها و دردها و ضعف های فرد و جامعه پوست آنها را درآوریم و مردم را هم در ظاهر لذتش ببرند و شاد باشند و بقیه ماجرا! پس در خوشبینانه‌ترین خالت ممکن طنز به راختی کاری که می‌کند و این اگر خیانت به فرد و جامعه نیست پس چیست؟

شاید بیشتر بر اینها ترفندهای حرفهای دیگری باشد که با آن ها بتوانیم درچه نقد و اصلاح ضعف ها و توقویت قوتها را درمان و جامعه امان بگیریم، ولی هیچ مکان نباید این را نشان دهد که قدرت هوش و کی خودمان را زیر حساب کنیم چرا که با جلوگیری از نقد شدن جدی مواجه شویم. خودمان با هر ترفندی که حتی ترفندهای دموکراتیک باشد و به شبه عقلی راه را برای اصلاح ضعف های خود و می بندیم و نتن ها ضعف ها کاسته نمی شود که روز به روز بر شدت ضعف هایمان افزوده می شود و آنقدر شور می شود که با هیچ راه حلی نمی توانم آن را جبران کنم. برآمد و از طرفی با تعریف ها و تمجیدهای صدمن یک غاز نتنها برای افزودن و مدیریت منطقی قوتها نمی توانیم کنیم که قوت هایمان از شدت شیرینی دل آدم را میزند و اصلاً خود را به نقاط ضعف قوی تبدیل می کند.

پس اگر خودمان و جامعه امان را دوست داریم هرگز نخواهیم با دست یافتن به ترفندهای زیرکانه بر تن نقد جدی بتازیم که زنده ماندن، رشد، پیشرفت و موفقیت ما نسبت مستقیم با زنده ماندن نقد جدی و نقدپذیری واقعی در ما و جامعه ماست. درد نیست و ایمان نیست، درد نیست و ترس نیست، ترس نیست، ترس نیست، ترس نیست، ترس نیست! و بستن راه نقد یعنی خودکشی و جز این نیست!

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما