(تصاویر) کروکودیلی که انسان بیش از 300 سال قبل منقرض ضرد!

[ad_1]

فرارو- باستان شناسان اخیرا بقایایوری جانکودیل مانند را در چین پیدا کردند که بررسی ها نشان می دهد این جانور عجیب و غریب و فوتی (حدود 19 6 متر) حداقل در حدود 3000 سال قبل در کشور چین پرسه میزده، اما توسط انسان شکار شده و احتمالاً به صورت آیینی سر انجام می شود. آن بریده شده باشد.

به گزارش فارارو ، جدای از گونه کاملا جدید این جانور کروکودیل مانند، دانشمندان میگویند این جانور ممکن است جایگاهی خاص در فرهنگ مردمان باستانی منطقه در بیش از 3000 سال پیش داشته باشد و به همین دلیل است که به نظر میرسد نسل آن توسط همین مردمان باستانی منقرض شده باشد. این دانش همچنین می تواند انجام دهد، از آنجایی که چنین انقراضی نمی تواند در آن زمان به سرعت رخ دهد، بنابراین می توانم تصور کنم که این مردمان برای مدت های مدید و شاید حتی هزاران سال این جاندار را هدف خود قرار دهند.

در این صورت باید از نیمه اول فصل شروع کرد. این گونه جدید را به افتخار شاعری در قرن نهم می‌گوید که سعی می‌کند به تمساح‌ها هشدار دهد که رودخانه دلتای هان در استان جنوبی گوانگدونگ چین را ترک کنند، Hanyusuchus sinensis نامیدن. بر اساس گزارش های تاریخی، هان یو، در زمان سلسله تانگ چین نیز یکی از مقامات دولتی بود، حتی یک خوک و بز را قربانی کرد تا این که این موجودات را دفع کند. تمام تمساحهای هان یو شاید همان Hanyusuchus sinensis نباشند، اما متأسفانه آنها نیز گویا در اثر مهاجرت به جنوب چین و افزایش این موجودات، در نهایت سرنوشتی بهتر از انقراض پیدا نکردند.

(تصاویر) کروکودیلی که انسان بیش از 300 سال قبل منقرض ضرد!

Hanyusuchus sinensis یکی از مهم ترین انسان های جهان است. محققان دانشگاه توکیو دریافتند که هر دو نمونه زیر فسیلی غاریال که مورد مطالعه قرار گرفت، شواهدی از حملات وحشیانه و حتی سر بریدن را نشان دادند. نویسندگان، آثار این زخم‌های کشنده را با سلاح‌های دوره مورد بحث مرتبط طردند. پروفسور مینورو یوندا از موزه دانشگاه توکیو گفت: «با توجه به دو نمونه ای که ما پیدا کرده ایم و توسط انسان ها کشته شده اند و با توجه به این که نمونه های دیگری کشف شده اند که بدون آثار انسانی باشد، و همچنین با توجه به آثار تاریخی تاریخی. Hanyusuchus sinensis یکی از مهم ترین سوالات در تاریخ این سیستم است.

کروکودیلها شکارچیان برتر هستند و نقشی اساسی در حفظ اکوسیستمهای آب شیرین خود دارند بنابراین این درگیری تاریخی با انسان می تواند به عنوان یک هشدار برای انسانهای کنونی نیز عمل کند. هر گونه ای که حلقه بهاصطلاح گم شده در نظر گرفته می شود، همیشه یک یافته مهم است، اما Hanyusuchus sinensis به انتخاب دیگری نیز مهم است، زیرا نوع بدی که به نظر می رسد توسط به سمت آنقرار سوق داده شده است. محققان امیدوارند با کشف بقایای نیمه فسیل شده بیشتر، افقی بر آگاهی های تمدن چین باستان و همچنین توضیح از چگونگی طرح گونه های تمساح امروزی بیندازد.

(تصاویر) کروکودیلی که انسان بیش از 300 سال قبل منقرض ضرد!

ماسایا ایجیما، یکی از محققین موزه دانشگاه ناگویا در ژاپن، میگوید: «سالها تمساحهای امروزی را مورد مطالعه قرار دادهام، اما Hanyusuchus sinensis با وجود منقرض شدن، شگفت انگیزترین موجودی است که تا به حال دیده ام. همه با تمساحهای دماغ تیز و تمساحهای دماغ کوتاه آشنا هستند، اما ممکن است با نوع سومی از تمساحهای مدرن به نام غاریال که جمجمههای بسیار بلندتر و باریکتری دارند، کمتر آشنا باشند. Hanyusuchus sinensis نوعی ماده است که پیچیده ترین ژن در بین تمام ژن ها است. این مهمترین چیز در جهان امروز است.»

پروفسور یوندا به این موجودات علاقه مند است، زیرا او پیدایش تمدن چین باستان را در حدود 4000 سال پیش مطالعه می کند و در بسیاری از مکان های باستان شناسی با استخوان هایکودیل شده است که برخی از آنها ممکن است از نظر فرهنگی مهم باشند. پیش از این تصور می شود این استخوان ها که در بسیاری از مناطق چین یافت شده متعلق به تمساح چینی (Alligator sinensis) است که فقط در ناحیه پایینی رودخانه یانگ تشه در شرق مرکزی چین زندگی می کند. این شاهدی است از جنوب به مشرق، اما وحی جدیدی از جنوب است.

یوندا گفت: “من بهترین کسی هستم که در جهان وجود دارد، Hanyusuchus sinensis بهترین در جهان است. همه شخصیت ها و شهدای شهادت افسانه ای شهدا از این نوع آزار جنسی مصون نیستند. اینجا پایان دنیا نیست، این پایان دنیا نیست.» اکنون محققان امیدوارند که مواد ژنتیکی روی بقایای نیمه فسیل شده را استخراج کرد تا به ترسیم تصویر دقیقتری از نحوه قرار گرفتن Hanyusuchus sinensis در شاخه خانواده تمساحها کمک کند. نتایج این مطالعه جدید در مجله مجموعه مقالات انجمن سلطنتی B علوم زیستی منتشر شده است.

منبع: dailymail

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما