تصویر ارائه شده از تبلت گوگل پیکسل ظاهر زیبای این محصول – Zomit را نشان می دهد

[ad_1]

پس از معرفی Pixel Slate در سال 2018 ، گوگل به طور موقت تولید مدل تبلت جدید خود را متوقف کرد. Pixel Slate که دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی است ، جدیدترین تبلت معرفی شده توسط گوگل است. این شرکت بیشتر به عنوان یک غول جستجوی اینترنتی مشهور است. اما او محصولات مختلفی را به بازار آورده است.

رایانه لوحی پیکسل ثبت شده است

به گفته گیزچینا ، گوگل ظاهراً با الهام از سبک طراحی جدیدترین مدل تلفن هوشمند این شرکت ، پیکسل 6 ، پتنت مربوط به تبلت آینده را ثبت کرده است. تبلت گوگل پیکسل کاملاً نامحدود خواهد بود و انتظار می رود به طور پیش فرض اندروید 12 را اجرا کند. گوگل به گسترش دامنه محصولات خود ادامه داده است و اکنون محصولاتی مانند تلفن های هوشمند Nest Thermostat ، Chromebook و Pixel تولید می کند.

رندر تبلت پیکسل

پتنت جدیدی برای یک تبلت آینده نگر در ژاپن ثبت شده است که گفته می شود متعلق به گوگل است. این حق ثبت توسط Google LLC ثبت شده است و برخی از تصاویر ارائه شده از این دستگاه نشان می دهد که Google روی این محصول کار می کند. تبلت مورد بحث می تواند گامی بزرگ برای پیشرفت باشد. این پتنت به احتمال زیاد در مارس 2019 ثبت شد و در ژوئن 2021 توسط اداره ثبت اختراعات ژاپن تأیید شد.

مقالات مرتبط:

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تبلت در دسترس نیست و تنها با توجه به تصاویر رندر منتشر شده ، می توانید نمایی از طراحی آن را مشاهده کنید. تصاویر ارائه شده توسط گوگل از زوایای مختلف تبلت پیکسل نشان می دهد که این محصول از صفحه نمایش تمام صفحه استفاده می کند و حاشیه بسیار کمی دارد. به طور کلی ظاهر تبلت ذکر شده بسیار شیک و جذاب است. این تصاویر رندر اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین ، اتصالات دستگاه ها و دکمه ها ارائه نمی دهد. جوزپه اسپینلی با الهام از این تصاویر رندر ، مدلهای سه بعدی بسیار جذابی از این تبلت را ایجاد کرده است.

اسپینلی

در رندرینگ اسپین آف ، دوربین سلفی تبلت پیکسل در سوراخ پانچ قرار دارد و دکمه های صدا و پاور روی این محصول شبیه دکمه های 6 پیکسل است. دستگاه مورد بحث جدیدترین نسخه سیستم عامل تلفن همراه محبوب گوگل ، اندروید 12 را اجرا می کند. البته این تصاویر ارائه شده توسط گوگل منتشر نمی شود ، بنابراین ممکن است طراحی نهایی تبلت پیکسل با این تصاویر بسیار متفاوت باشد.

آیا سبک طراحی ارائه شده در این تصاویر رندر را دوست دارید؟ به نظر شما تبلت پیکسل مجهز به چه ویژگی هایی خواهد بود؟

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما