(تصویر) رونالدو برزیلی در حال بوسیدن توپ طلا

[ad_1]

در آن روز رونالدو نازاریو در سال 1997 و جانی ریورا در سال 1964 بهترین بازیکنان جهان شدند.

به گزارش خبرآنلاین، جانی ریورا در سال 1964 در همان روز به عنوان بهترین فوتبالیست جهان انتخاب شد. اگر یک بازیکن وجود داشته باشد که به معنای واقعی کلمه رئیس باشگاه شده است، آن کسی نیست جز جانی ریورا. او در میلان به «پسر طلایی» معروف بود. ریورا قبل از 20 سالگی به شهرت جهانی رسید و شخصیت و شخصیت قوی خود را نشان داد. او علاقه زیادی به فوتبال ایتالیا داشت. او زمانی که هافبک ایتالیایی کفش هایش را آویخت تا اینکه برلوسکونی به تیم ملحق شد، به عنوان نایب رئیس باشگاه شروع شد. ریویرا از ابتدا با او مخالف بود و در نتیجه ستاره سابق ایتالیایی مجبور به ترک میلان شد. ریورا پس از دو قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، یک جام بین قاره‌ای، دو قهرمانی، سه لیگ و چهار جام ایتالیا از تیم ایتالیا جدا شد. او در سال 1969 برنده توپ طلا شد و در چهار جام جهانی حضور داشته است.
از سوی دیگر، ریویرا میلان از هوش ماوراء طبیعی برخوردار بود. او در سال 1963 (قبل از اولین قهرمانی اینتر) با این تیم قهرمان اروپا شد. ریورا به پسر طلایی ملقب شد. او از همان ابتدا در بین هواداران محبوب بود. ریورا با 506 بازی و 128 گل بازنشسته شد.

(تصویر) رونالدو در حال بوسیدن توپ طلا

امروز سالگرد برنده شدن توپ طلا توسط رونالدو است. رونالدو نازاریو نیز در سال 1997 برنده توپ طلا شد. در سال 1996، زمانی که او جایزه بهترین فوتبالیست سال را به دست آورد، عنوان لالیگا را نیز به دست آورد و گل پیروزی کاتالان ها را در فینال قهرمانی اسپانیا به ثمر رساند، از جمله گلی برای برزیل در فینال کوپا آم ریکا. مقدماتی این برزیلی بزرگ در فصل 1996/97 در 49 بازی 47 گل دیوانه کننده برای بارسلونا به ثمر رساند و بعداً با 28 میلیون به اینتر منتقل شد.

دوران ورزشی بازیکن سابق رئال مادرید همیشه مورد تحسین قرار گرفته است، با این حال همیشه ترس از مصدومیت دوباره وجود داشته است. این مصدومیت ها باعث شد تا رونالدو نتواند به سمت جلو حرکت کند. اضافه وزن نیز در بخش آخر زندگی حرفه ای او چشمگیر بود. رونالدو در بین هواداران هر تیمی که در آن بازی می کرد محبوب بود، اما نمی توانست باشگاه را ترک کند. خداحافظی او با بارسا، اینتر و رئال مادرید مناسب نبود و خاطرات تلخی محسوب می شود.

فینال جام جهانی 1998 بزرگترین شانس برزیل برای درخشش در دنیای فوتبال بود، اما مشکلات جسمانی مانع از آن شد که بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما