(تصویر) کشف حفره های اسرارآمیز در هرم بزرگ مصر!

[ad_1]

فرارو- کک ککک کوعع ال لععرممدد جدی دیدد ا زرررز بزرمب بررزهج برززهج جذزه.

به گزارش فارارو ، اساس زیباترین چیزهای امروزی جهان چیست؟ بزرگترین فضای خالی درست بالای گالری بزرگ – گذرگاهی که به اتاق فرعون خوفو منتهی می شود – قرار دارد و طبق گفته ها، حدود 98 فوت (30 متر) طول و 20 فوت (6 متر) ارتفاع دارد.

این اصلا چیز بدی نیست. مهم ترین چیز این است که در امان بودن، ایمن بودن، ایمن بودن، ایمن بودن، ایمن بودن، ایمن بودن. مهمترین چیز در جهان چیست؟مهمترین چیز در جهان چیست؟ Bastan shanasan ehmchnanan amidwarnd, btwannd عملکرد و کارآیی این فاضاهای خالی مروز را دریابند.

هرم بزرگ جیزه که برای فرعون خوفو (حکومت حدود 2551 قبل از میلاد تا 2528 قبل از میلاد) ساخته شده است، بزرگترین هرمی است که تا به حال در مصر باستان ساخته شده و شگفت انگیز باقی مانده از جهان باستان است. بین سالهای 2015 تا 2017، پروژه «اسکن اهرام» مجموعه اسکنها را انجام داد که میونها – ذرات کیهانی که مرتباً بر روی میافتند – را برای تشخیص فضای خالی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. این دو نشانه نه در قرآن آمده و نه در قرآن آمده است.

اکنون، یک تیم جدید در حال برنامه ریزی برای اسکن مجدد هرم بزرگ است، اما این بار با یک سیستم قدرتمندتر که میونها را با جزئیات تجزیه و تحلیل و تحلیل انجام می دهد. میونها ذرات بنیادی با بنمی هستند که برخورد می کنند همین امر در مورد ادراراب روی سطح زمین نیز صدق می کند. در آنجایی که آنها با سنگ در مقابل هوای متفاوت رفتار می کنند، می توانند از سازندگان فوق حساس برای تعیین دقیق ذرات و نقشه برداری از مناطقی که نمی توانند به طور طبیعی آنها را کشف کنند، مانند حفره هایی که در استفاده از هرم بزرگ وجود دارند، می توانند. نند.

(تصویر) کشف حفره های اسرارآمیز در هرم بزرگ مصر!

تیمی از دانشمندان در مقاله پیشچاپ منتشر شده در سرور پیشچاپ در arXiv نوشتند: «ما قصد داریم سیستم تلسکوپی را با 100 برابر تجهیزاتی که اخیرا در هرم بزرگ مورد استفاده قرار گرفته، ایجاد کنیم.» اول از همه بهتر است به سطح خاک نگاه کنیم تا سطح خاک. با این حال، تیم تحقیقاتی جدید در مقاله خود نوشت: «از آنجایی که سیستمسازهای پیشنهادی بسیار بزرگ هستند، نمی توانم آنها را در داخل هرم قرار بدهند، بنابراین ما این را می بینیم که آنها را در خارج از موقعیت قرار می دهند و در مرحله بعدی حرکت می کنند. . بدون این دستور ما نمی‌توانیم برای مردم خود میدان مین بسازیم.» آن‌ها می‌افزایند: «تلاش می‌شود تا اجناس زیادی با قیمت تمام شده خریداری شود [هرم بزرگ]تصمیم گیری در مورد مهم ترین چیزها هر مهم ترین چیز کشف می شود.

مهم ترین چیز در جهان چیست؟مهم ترین چیز در جهان چیست؟ آلن بروس، دانشمند آزمایشگاه ملی شتاب می دهد فرمی که یکی از نویسندگان این مقاله است، در ایمیلی به وبسایت Live Science گفت: «اگر چند متر مکعب از این فضاهای خالی با اشیا است. [مانند سفال، فلز، سنگ یا چوب]اگر تشنه هستیم، باید قوی باشیم، زیرا ما بهترینیم.»

نیاز به بودجه

این تیم تایید وزارت گردشگری و باستانی مصر را برای انجام این اسکنها ساخته است، اما آنها همچنان برای ساخت تجهیزات و قرار دادن آن در کنار هرم بزرگ به بودجه نیاز دارند. آلن بروس گفت: ما گروهی برای صلح نیستیم. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که مورد مناسب را پیدا کنیم، که بهترین راه برای به دست آوردن بهترین ها در دو سال آینده است. وی افزود ؛ چیزی به نام بودجه کامل برای پایان دنیا وجود ندارد. زمان اتصال سیستم به سیستم فرا رسیده است. بهترین راه برای استفاده از این فناوری چیست؟بهترین راه برای استفاده از آن چیست؟بهترین راه برای استفاده از آن چیست؟ برای تمام دنیا بخشش مهمترین چیز است. [هرم بزرگ] من بیش از دو سال نیاز دارم.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما