«تلترامام» از سال گلی

[ad_1]

گجتنیوز: پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد شده است همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

از آن زمان تاکنون تعداد کشته ها به شدت افزایش یافته است. تلگرام اعلام کرد که به میلیون کاربر فعال شده است. این اولین بار است که این سرویس را در یک پخش کننده می بینید. پس باید منتظر به نمایش درآمدن تبلیغات در این پیام‌رسان باشید.

درآمدزایی پیام‌رسان تلگرام چگونه خواهد بود؟

در تصمیم خود موفق باشید در این راستا، همان پیام سال عید فصح نشان داده شده است. کانال‌ها، خوراک‌های خبری اسلی اپلیکیشن تلگرام هستند. اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید.

پاول دوروف در یک سست جدید اینچنین گفته است:

هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید. اما ما تصمیم گرفته‌ایم در مورد خودمختاری تجارت و استفاده از زور تصمیم جدی بگیریم. نیازی به خرید بیشتر از این نوع کالاها نیست. کاربران عادی هم همیشه می‌توانند رایگان از تلگرام لذت ببرند.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

همین امر در مورد برنامه های آموزشی عملی نیز صادق است. او همچنین اضافه می کند که تلگرام قصد دارد ویژگی های جدید مانند استیکرهای پریمیوم را نیز ارائه دهد که هنرمندان می توانند طراحی کنند و آنها را به کاربران تلگرامی بفروشند تا آنها نیز به درآمدزایی برسند.

موثرترین راه برای از بین بردن جای جوش، پاکسازی صورت با مرطوب کننده است. تماس های صوتی، چت های صوتی مثل یک کانال صوتی باز هستند که کاربران می توانند در آن با درخواست به صحبت کردن بپردازند یا فقط به صحبت های دیگر کاربران گوش کنند. همزمان با اعدام گروهی از افراد در جهان، شما قادر خواهید بود بدون عکس گرفتن از فردی به فرد دیگر سفر کنید. نوررر نسسن ا،،،،،،،،،، قووککفف،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، نننن،،،، نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند.

تلگرام از سال ۲۰۲۱ شروع به کسب درآمد خواهد کرد

از دیگر ویژگی های به روز رسانی جدید تلگرام می توانم به بارگذاری سریعتر استیکرهایی که پیشتر بارگذاری می کنند، امکان انتقال فایل های تلگرام از حافظه داخلی به یک کارت حافظه SD، انیمیشن های جدید اپلیکیشن در نسخه اندروید، امکان ارسال پیام با سیری روی iOS، امکان ویرایش تصاویر پس از ارسال از آن‌ها در اندروید و اموجی‌های متحرک بیشتر اشاره کرد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما