تنتخاب الکترونیک در آستانه ثبت رکورد جدید در تولید لباسشویی

[ad_1]

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه های انتخاب الکترونیکی، ماشین لباسشویی همیشه یکی از محصولات مهم سبد لوازم خانگی از نظر حجم تکنولوژی بکاررفته و عمق ساخت داخل بوده و برهمین پایه انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ ترین مجتمع تولید کننده لوازم خانگی در ایران همیشه سعی کرده تا قابل توجه باشد. افزایش کیفیت محصول و کیفیت محصول در دستگاه وجود دارد.

پس از بازارگریزی برندهای خارجی در تحریم های آمریکا و تنها گذاشتن مردم ایران در شرایط جنگ اقتصادی، بازارهای خرید لوازم خانگی با تامین محصولات مورد نیاز مشتریان و خانواده های ایرانی آغاز می شوند و با این خروج، نیاز به جستجو برای ایجاد جهش تولید می شود. صنایع به ویژه صنعت پیشران لوازم خانگی باعث می شود تا صنعت لوازم خانگی ایران به خودکفایی در تولید محصولات با صرفه جویی در تولید محصولات ایرانی منجر شود از بازارهای داخلی که تا پیش از این در اختیار مونتاژکاران خارجی بودند.

انتخاب الکترونیکی یکی از تولیدکنندگان داخلی است که با نیاز به عمق ساخت داخل بیش از 70 درصد در محصولات شوینده خود مانند ماشین لباسشویی نقش مهمی در تامین بازارهای داخلی در سالهای پس از بازارهای خارجی برندهای خارجی دارند و امروز در آستانه تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده لباسشویی هستند. در غرب آسیا قرار دارد.

جهش بی سوی تولید محصولات لباسشویی از انتخاب الکترونیک

مجتبی رنجکش ، مدیر کارخانه تولید محصولات شوینده انتخاب الکترونیک تصمیم است تغییر فعالیت فناوری در کارخانجات انتخاب الکترونیک و توسعه روزافزون های تولید، یک تحول چشمگیر در صنعت لوازم خانگی ایران بوده است که صرفهجویی از آرزوی چشمگیر و بومیسازی بیسابقهای را در پیش داشته است.

وی در رابطه با تولید جهش بی سابقه تولید محصولات لباسشویی از سوی انتخاب الکترونیک برای تامین هرچه بیشتر نیازهای خانواده های ایرانی و فتح بازارهای جدید، میگوید: اعتماد به نفس به تولیدکنندگان داخلی و جستجوی بیسابقه الکترونیکی در زمینه بومی سازی فناوری و فناوری های به روز دنیا انتخاب شود. ایجاد شده تا امروز دیگر بازارهای لوازم خانگی داخلی نیازی به اجناس بی کیفیت و مونتاژی ارجی ا ا ی.

وی ادامه می دهد: توسعه خطوط تولید محصولات شوینده در کارخانجات انتخاب الکترونیک باعث می شود تا این گروه صنعتی قابل توجه از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد و برهمین مبنا انتخاب الکترونیک در آستانه تبدیل شدن به بزرگ ترین تولید کننده لباسشویی در غرب آسیا قرار دارد.

رنجکش اضافه می کند: بهبود سازوکارهای فعالیت محصول، تزریق فناوری های جدید، ارائه خدمات ویژه به محصولات، کیفیت و اطمینان مطمئن شوینده و تحویل سریع (تحویل درب منزل) انتخاب الکترونیک داشته باشند.

بر اساس این گزارش، صنعتی انتخاب الکترونیک، صاحب گزارش گروه زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی تولید در آستانه ثبت یک رکورد جدید برای تبدیل شدن به بزرگترین دستگاه لباسشویی در غرب آسیا است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما