تور ارزان آنکارا

[ad_1]

یکی از پرطرفدارترین سفرهای کشور به آنکارا سفر کنید بسیاری از مردم بلیط تهران به آنکارا را رزرو می کنند. مکان های زیبای زیادی در این شهر وجود دارد که قطعا از دیدن آن ها خوشحال خواهید شد. اگر می خواهید به این شهر سفر کنید، حواستان باشد. در این مقاله شما را با 3 مکان جالب در آنکارا و وب سایت رزرو پرواز استانبول به تبریز آشنا می کنیم.

مکان های زیبای آنکارا

مکان های جالب زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید با سفر از آنها دیدن کنید. این صحنه ها بسیار متفاوت هستند و شما قطعا دوست خواهید داشت آنها را ببینید. جاذبه های طبیعی، ساختمان های قدیمی، آکواریوم ها و باغ وحش ها از مکان های دیدنی این شهر هستند.

آکواریوم آکوا وگا

اولین مکان جالب در آنکارا که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم یک آکواریوم بزرگ است. بازدید از آکواریوم همیشه برای گردشگران جذابیت خاصی دارد، به خصوص اگر گونه های کمیاب را در آن ببینید! این آکواریوم بزرگ در طبقه دوم یکی از بزرگترین مراکز خرید خزندگان آنتالیا ساخته شده است و می توانید از آن دیدن کنید، از مرکز خرید دیدن کنید و تجارت کنید. این آکواریوم انواع آبزیان را از سراسر جهان گرد هم آورده است تا گردشگران بتوانند آنها را از طریق یک قاب شیشه ای ببینند.

تعداد کمی از مردم از سبک زندگی 1200 گونه آبزی لذت می برند. این ماهی ها را می توانید در آکواریوم آکوا وگا ببینید و بشنوید. این آکواریوم حدود 100 متر طول و 4.5 میلیون لیتر آب دارد، بنابراین صدها حیوان آبزی می توانند زندگی طبیعی خود را تجربه کنند. با مراجعه به این آکواریوم می توانید کوسه ها، کپور صورتی، ناپلئون، دلقک و چندین گونه ماهی دیگر را مشاهده کنید.

اگر می خواهید از آکواریوم آکوا وگا دیدن کنید، آماده بازدید از 24 بخش مختلف و سفر دریایی باشید. این آکواریوم به بهترین نحو طراحی و ساخته شده است تا به بالاترین بازدهی دست یابد. اگر به کاوش در آبزیان علاقه دارید، به طبقه دوم مرکز خرید ناتا بروید و از این آکواریوم شگفت انگیز دیدن کنید. هزینه بازدید از آکواریوم آکوا وگا 15 لیر است و برای بازدید از آن باید این مبلغ را پرداخت کنید. اگر بلیط تهران به آنکارا را رزرو کرده اید، بازدید از این آکواریوم را به شما توصیه می کنیم.

موزه جنگ استقلال

تور ارزان آنکارا

اگر تاریخ هر کشوری را بخوانید، می بینید که هر کدام جنگ های متفاوت و مرزهای متفاوتی داشتند. در پایتخت های بسیاری از کشورها، موزه هایی برای نگهداری آثار باستانی از جنگ های آنها ساخته شده است. در آنکارا موزه ای حاوی آثار تاریخی مختلف از جنگ های ترکیه ساخته شده است. موزه جنگ استقلال در میدان اولوس در آنکارا قرار دارد. اولین مجمع ملی بزرگ ترکیه در اینجا برگزار شد و تمام رویدادهای جنگ استقلال 1921-1922 با نقاشی ها و مجسمه های مختلف به نمایش درآمد.

بقایای این جنگ نیز در موزه جنگ استقلال نگهداری می شود. این موزه که پذیرای گردشگران است، مجسمه هایی از مومیایی های روسای جمهور سابق ترکیه را در خود جای داده است. موزه جنگ استقلال یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین جاذبه های گردشگری آنکارا است. حماسی این موزه از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به رویدادهای تاریخی علاقه مند هستید، حتما قبل از رزرو پرواز استانبول به تبریز و بازگشت به کشور از آن دیدن کنید. موزه جنگ استقلال همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر پذیرای گردشگران است.

موزه تمدن آناتولی

این موزه یکی از موزه های آنکارا است که اقلام متعلق به تمدن آناتولی را در خود جای داده است. در این موزه می توانید مجسمه ها، نقاشی ها و آثار هنری را نیز ببینید. قدیمی ترین اثر باقی مانده در موزه تمدن آناتولی به دوره پارینه سنگی باز می گردد. این موزه یکی از مهم ترین موزه های ترکیه است و به دلیل اهمیت فراوان در سال 2002 به عنوان بهترین موزه اروپا شناخته شد.

موزه تمدن آناتولی از دو ساختمان مربوط به دوران عثمانی تشکیل شده است. بخشی از موزه در نوامبر 2012 به دلیل بازسازی بسته شد و گردشگران هنوز از بازدید آنها محروم هستند. برای دیدن این مجموعه باید 15 لیر بپردازید.

انواع تورهای ارزان

اگر می خواهید هزینه کمی برای رزرو تور بپردازید، باید یک تور هتل های 3 ستاره داشته باشید. قیمت اقامت در این هتل ها نسبت به هتل های مجلل کمتر است. البته اگر قصد رزرو تورهای لوکس 5 ستاره آنکارا را دارید، می توانید در لحظه آخر به جستجوی تور بپردازید. این تورها چند ساعت قبل از پرواز در دسترس هستند و شما می توانید با قیمتی ناچیز آنها را رزرو کنید. علی بابا یکی از بهترین سایت ها برای رزرو بلیط از تهران به آنکارا یا یک تور شهری است. این شرکت با آژانس های زیادی در کشور قرارداد دارد و به همین دلیل کمترین قیمت را برای مسافران ارائه می دهد.

در این مقاله نحوه رزرو 3 جاذبه و تور ارزان آنکارا را توضیح دادیم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به آنکارا سفر کرده اید یا پروازهای علی بابا به استانبول به تبریز را رزرو کرده اید، لطفا نظرات خود را در مورد این موضوعات با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما