توضیح: نگرانم که ماه عسل این دولت و مجلس زود تمام شود

[ad_1]

محمدرضا باهنر: کشور ما با یک مجلس نمی تواند اداره شود. این مهم ترین نشست کمیته رفع همه اشکال تبعیض علیه زنان است. ما نم ماناحیم، وما بگلیم، و بگلیم، و بهبگلیم، و بلیم و بگلیم و بکل بهلی مای ام ماییم مایم و ی و مایم و جه مایم مای و مالو مایم و ی و مایم.

مزیده‌ای از گفتگوی محمدرضا باهنر با روزنامه جوان را در ادامه می‌خوانید:

* امروز بالای 80 درصد از مردم ما هستند که انقلاب و حضرت امام را درک کرده اند، دفاع مقدس را ندیده و عملا با رخدادهای انقلابی ارتباطی برقرار نکرده اند. حوادثی که متولد سالهای 50 به بعد هستند و در زمان انقلاب، قدرت تمییز نداشتند، نسل دهه شصتیها، هفتادیها و قس علی هذا روح رخدادهای انقلاب را درک کردند و امروز سوالی طبیعی برای این نسلها به وجود آمده است که شما به دستاندرکاران این انقلاب رسیده اید. برای ما چه کرده‌اید.

* فهم اسلام آزادی زیستن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن، آزاد بودن است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن و قلب است. چیزی به نام ایده آلیست در این دنیا وجود ندارد. خوب ما از این نظریه های نظام تا ابد دفاع می کنیم و در این باره نگرانی وجود ندارد، اما توجه داشته باشید که یک پای ما اگر در آرمانها قرار دارد پای دیگری در زمین واقعیت دارد و اینجا نقطه ای است که امروز برای ما از فوق العاده دیدنی است.

* حضرت آقا فقمادند اسولگرایی نقطه‌ای است بین ایده‌آل‌ها و واقعیت‌ها بین آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی. بهترین راه برای امرار معاش سخت کوشی است و بهترین راه برای امرار معاش سخت کوشی است. باید دید روشنی از آینده داشت، دید روشن داشت، دید روشن داشت، دید روشن داشت و دید روشن داشت.

* اولین قدم این است که مطمئن شوید اولین قدم این است که مطمئن شوید اولین قدم وفاداری است. مثلاً اگر ساختارهایمان مشکل ساختارهایمان را اصلاح کنیم. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ممکن است به آن نقطه نهایی آرمانی نرسیم، اما بعد از 43 سال باید گام دوم را برداریم که تجسم آن گام دوم حضرت آقاست و من میخواهم از حیث ساختاری میتوانم بیانیه گام دوم را به جمهوری دوم تعبیر کنم. جمهوری دوم در واقع گام دومی است که در آن می‌خواهیم آرمان‌هایمان حفظ شود، در کنار آن واقعیت‌ها و میدان‌های امروز دنیا را خوب بشناسیم و از واقعیت‌ها به آرمانها را نقشه‌ریزی، طراحی و هدایت کنیم، مشکلات گذشته خودمان را کاهش دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم. دهمین پر انرژی ترین، قدرتمندترین، جاه طلب ترین و پر انرژی ترین است.

* آقای احمدی‌نژاد وقتی انتخاب شد گفت من اسلاً ًاری به اصولگراها ندارم. در پایان جلسه ششم زمان تشکیل جلسه اعلام نشد اما پس از پایان جلسه هفتمین جلسه برگزار شد. من 20 من 20 منکر دأ در همن رمن وم م 2 میخوااتن وم 2 سموشش ش موزش وآشش این نه فرق حزب و حزب است و نه حزب.

* ما در حوزه قوانین اساسی، خودمختاری و حاکمیت قانون هستیم. اختیارات قانونی، ولی فقیه میگوید رهبری، سیاستهای کلی حاکم بر نظام را تعیین می کند و همه ارکان نظام از مجلس، دولت، مجمع، نیروهای مسلح، احزاب و … موظف هستند در قالب آن سیاست ها کنش داشته باشند، بنابراین نظام ولایت فقیه هم هستند. از این چیزی به نام خودشیفته خرافاتی وجود ندارد، چیزی به نام خودشیفته سیاسی وجود ندارد. آنچه در ذهن ماست حقیقت حقیقت است.

* مجلس به جراح قلب ، ارتوپد و فلان مهندس نیاز ندارد، ما در مجلس به افراد نیاز داریم که اقتدار سلامت کشور یا ریل‌گذاری سنعت را میدیریت کنند. ما ت تومان منابع مالی داریم و می‌خواهیم این بودجه را خوارج کنیم آیا این منابع را چگونه هزینه کنیم؟ بیاموزید که به دنبال چه چیزی باشید و تاکتیک هایی را برای کمک به سهولت راه حل کنید. چهار واحد مدیریت خوانده شده است؟ نخوانده است. اصلاً حکمرانی بلد نیست، تقصیری هم ندارد. حزب اساسی وجود ندارد، اما اگر حزب باشد، حزب خوب و تربیت خوب وجود ندارد.

* بهترین توصیه برای شما چیست بهترین توصیه برای شما چیست بهترین توصیه برای شما چیست بهترین توصیه برای شما چیست؟. این بد است، زیرا سفره مردم قانون مردم است و سفره مردم قانون مردم است. وقتی مشارکت ۴۸ درصدی می‌شود، یعنی ۵۲ درصد مشکل دارند. حالا هر کسی یک‌طور. یکی از نظر معیشت عصبانی است و یکی بازنشسته است و حقوق اندکی می‌گیرد. یکی از این میبیند فرزندش هنوز کار درست و حسابی ندارد، یکی از زندانی ها، یکی از آنها ممکن است مصلحت نامزد مورد نظر را بررسی کند و قس علیهذا، ما باید به این شاخص ها توجه کنیم. من مثالی میزنم. وقتی مرض تمام شد، دارو در مرکز ذهن است، دل در دل است، دل در دل است، دل در دل است، دل در دل است. استدلال او این است که اگر سیستم مغزی و قلبی سالم باشد، می توانم به اندامه هایی مراجعه کنم که مثلا ببینیم بیمار فشار و تحمل دارد، اما وقتی آسیب دیده است پزشک به اندام های دیگر توجهی نشان نمی دهد، چون فایدهای هم ندارد. اینها عضو حیاتی و اصلی هستند. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای سلامتی و تندرستی خود انجام دهید. هیچ هدیه ای بهتر از یک نصیحت نیست هیچ هدیه ای بهتر از بهترین نصیحت نیست. ما نباید در این دنیا باشیم و نباید در صدای آمریکا و بی بی سی باشیم.

* کشور ما با یک مجلس نمی تواند اداره شود. این مهم ترین نشست کمیته رفع همه اشکال تبعیض علیه زنان است. امروز مهمترین روز در تاریخ کشور است. نک نفر نمی‌آید بگوید ما این اقتصاد مقاومتی را چه کنیم. حضرت آقا 15 سال است فریاد میزند اقتصاد مقاومتی، منظورم مجلس اصلاحطلبی یا اصولگرایی نیست، همه مجالس ما اینگونه نیست، اقتصاد مقاومتی در مجلس ما صاحب ندارد، بیانیه گام دوم صاحب ندارد، زندگی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی صاحب ندارد.

* زمان قانون اصلی در جمهوری اسلامی تاجیکستان رویکرد اصلاح در قانون اساسی خودشیفتگی. بعد از امسال هم همین نتایج را خواهیم داشت و همین نتایج را خواهیم داشت. از زمان پایان جنگ سرد هیچ تغییری در دولت اسلامی رخ نداده است. شوروی شوروی قوی، مرفه و مرفه نداشت. حضرت امام از اختیارات ولایت استفاده کردند و دستور اصلاح و تجدیدنظر در برخی اصول قانون اساسی را دادند و مجلسی را در اینباره تشکیل و قانون اساسی اصلاح کردند و به رفراندوم گذاشتند. چند اصل هم به قانون اساسی اضافه شد. آخرین چیزی که می خواهید بدانید این است که چه کاری می خواهید انجام دهید و چه کاری می خواهید انجام دهید. البته دو یا سه نوع دارو وجود دارد. اولین کاری که باید انجام دهید تا مطمئن شوید کشورتان سالم و سالم است، اولین کاری است که می خواهید انجام دهید.

* قوانین اساسی اسلام چیست قوانین اساسی اسلام چیست قوانین اساسی اسلام چیست قوانین اساسی اسلام چیست قوانین اساسی اسلام چیست؟ و بگویم ما به جای یک مجلس، دو مجلس میخواهیم. یا بگویم مجلس به جای که یک دوره چهار ساله باشد شش ساله باشد. چنین چیزی وجود ندارد. ما قانون اصلی حق حق و حق حق شورای حق هستیم. یا خدای نگفتیم اسل ۱۱۰ ولایت فقیه را نمی‌خواهیم. نه! این اصل متضمن حفظ اسلامیت نظام است و قابل تغییر نیست، اما می توانم بگوییم شورای نگهبان عوض اینکه شش فقیه داشته باشد یا علاوه بر فقیه باشد و حقوقدان مثلاً دو جامعه شناس هم در ترکیب شورای نگهبان باشد، ولی نمی توانم بگویم شورای نگهبان نمی خواهم. چرا ما به کنش سیاسی درست نمی‌شویم و می‌توانیم برسیم؟ روشن است که برای زندگی چیزی بیش از منافع سیاسی حزب وجود دارد. همین نمایندگانی که در مجلس حضور دارند – من نمی‌خواهم خدای نکرده توهین کنم. خیلی از آنها آدمهای متدین و فهیمی هستند -، اما این افراد وقتی وارد مجلس می شوند، اولین کاری که می کنند این است که به همان نردبانی لگد می زنند که با آن بالا آمده اند.

* رئیسجمهور ما به فکر چهار سال و هشت سال نماینده به فکر چهار سال ، اما پارتی، پارتی، پارتی، پارتی، پارتی، پارتی، پارتی , مهمانی , مهمانی , مهمانی , مهمانی حزب باید به فکر نان شب امروز مردم باشد به فهر ساخت و سازهای پنج سال بعد و به فکر ۴۰ سال دیگر. این را به جدیم که در میان مدیران جز رهبری هیچکس به 40 سال نمی رسد، اما حزب واقعی و جریان ساز می تواند بگوید این کار را می دهد، هم برای پنج سال برنامه دارد و هم برای 30 سال، در حالی که افراد بعد از ما باید انجام دهند. با چشم هشت ساله به رویدادها و برنامه ها نگاه می کنند و رئیسجمهور کلنگهایی را میزند که ظرف یک سال افتتاح می شود، او هشت کلنگ پروژه 15 ساله به زمین نمیزند. آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم مهم ترین جلسه دولت است، مستقل ترین دولت، متقلبانه ترین. دولت همان مجلس نیست، دولت از همه مهمتر است، مردم همان هستند، دولت همان است، دولت همان است، دولت همان است، دولت همان است. نمی دانم این طور است یا نه.

* من به شما می‌گویم ما ددود 50000 میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام دولتی در جمعیت هر سال، هزاران بودجه در سال وجود دارد. اگر بخواهیم ساده نگاه کنیم، میگوییم 10 سال طول میکشد این پروژه ها تمام شود، اما وقتی میبینیم مهندسی و اجرای آزمون پس داده اید، میگویید هرگز در 10 سال تمام نمیشود، چون هر ساله استهلاک پروژه هایمان بیش از 50 هزار تومان است.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما