تیراندازی سجاد برای او بلیت جام جهانی را به همراه داشت

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی مرحله اصلی بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که در شهر دمام عربستان سعودی در تالار وزارت ورزش برگزار شد به مصاف تیم ملی کویت رفت. تیم ملی کشورمان که چهار بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و امروز در شرایطی به مصاف تیم ملی کویت رفته است که این تیم در چهار بازی اخیر دو برد و دو شکست کسب کرده است.

کویت چهار بار قهرمان، دو بار نایب قهرمان و چهار بار آسیایی امروز با لباس آبی مقابل تیم ملی هندبال ایران به میدان رفت و تیم ملی ایران نیز عدالت را در قبال قرمزها انجام داد. کوبل داور مجارستانی در صف ایستاد. مقابل کویت

یونس اولین گل ایران در این دیدار را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند. نیمه اول مساوی و منسجم بود و در این نیمه دو تیم ستاره با نتیجه زیبای 11 دروازه بان محمد سیاوشی و علی صفر به رختکن رفتند.

با گذشت 30 دقیقه از نیمه دوم، کویت تیم برتر میدان بود و شروع بهتری نسبت به شاگردان مانوئل داشت. او در این نیمه در دقایق بازی با داگلاس از ایران پیش بود که اگر هر دروازه بان به جز محمد سیاوشی در چارچوب ایران بود تفاضل گل به پنج تا شش گل می رسید.

شاگردان مانوئل سپس به ورزش بازگشتند و حریف قدرتمند خود را که 8 بار به جام جهانی راه یافته بود و دو بار در المپیک شرکت کرده بود، تا آخرین دقیقه بازی، اما تنها 5 ثانیه مانده به پایان مسابقه، شکست دادند. سجاد استکی این شانس را داشت که گل برتری تیم ملی هندبال ایران را به ثمر برساند تا تیم ملی هندبال ایران برای دومین بار به جام جهانی راه یابد.

شوت دقایق پایانی سجاد استکی با آب سردی بر بدن هندبالیست های کویتی فرو رفت که فکر می کردند بازی با تساوی 26 بر 26 به پایان می رسد اما در نهایت ایران به دوش خارق العاده خود از عربستان ادامه داد و یک میلی متر پیروز شد اما شیرین پیروزی.

تیم ملی هندبال ایران روز چهارشنبه در فینال مسابقات به مصاف بحرین می رود اما شاگردان مانوئل حتی در صورت شکست در این دیدار در جمع چهار تیم برتر آسیا و جام جهانی 2023 قرار خواهند گرفت.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما