ثبت نام مشاوره کنکور غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) با تیم مشاوران کنکورآباد

اما اگر برای ترم اول تمام تلاش خودتان را داشته اید و به جمع بندی رسیده اید پیشنهاد می کنیم با یک مرور اجمالی روی این مطالب می توانید با تهیه خلاصه نویسی و نقشه ذهنی تمرکز بیشتر خود را روی دروس ترم دوم و پایه بگذارید. بنابراین در ماه های پایانی ، برنامه ریزی را طوری تنظیم کنید که تمام دروسی را که تاکنون خوانده اید ، یکبار به طور کامل جمع بندی کنید. اگر نیم سال اول را برای امتحانات دی جمع بندی نکرده اید بهترین زمان دوران طلایی عید نوروز می باشد . اما باید بگویم که اگر این فرصت طلایی مطالعه را نداشتید هم حتما با کمک مشاور تحصیلی خوب می توانید برای کنکور 1401 برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. مشاور تحصیلی باید با معلم، خانواده و مسئولان مدرسه در جهت رفع مشکلات تحصیلی، خانوادگی، روانی و تأمین ثبات عاطفی افراد در ارتباط باشد. سوالت بستگی به سطح شما در درس زیست دارخ؛ ولی در مورد خیلی سبز باید گفت که درسنامه های این کتاب کاربردی، جامع و در عین حال خلاصه و روان هستند و حجم زیادی ندارند و برای دانش آموزانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند، مطالعه این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع زیست کنکور توصیه میشه.

مشاور هیوا کنکور 99

اگر رتبه خیلی تاپ میخواین باید وقتای پرتیتون رو مینیموم کنین و بازدهی رو حداکثر! اگر شما روانشناسی هستید که برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هم انتخابتان روانشناسی است و یا حتی با پایه ای دیگر مایل به خواندن رشته ی روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد هستید، خواندن این مقاله قطعا به سود شماست. توصیه می کنیم اگر ساعت مطالعه کمی دارید ، حتما در روز نیم ساعت افزایش دهید تا پس از چند روز به تعادل لازم برسید. یا برای مطالعه ی ژنتیک، باید مفاهیم اولیه ی ژنتیک را قدم اول آموزش قرار دهید. این موضوع و مطالبی از این دست، چیزی نیست که یک داوطلب کنکور از اول از اون با خبر باشه و این کار یک مشاور کنکور خوب هست که این مسائل رو به داوطلب آموزش بده تا از استرس های بیخود و بی جا که در طول مسیر یک کنکوری به اون دچار میشه، جلوگیری کنه.

چه چیزی بهتر از این؟ شاید برای شما هم جای تعجب داشته باشد، آیا چنین چیزی امکان دارد؟ درس زبان و ادبیات فارسی در دروس عمومی بیشترین اهمیت را دارد و باید بیش از دروس دیگر به آن پرداخته شود. تکنیک ها و روش های صحیح مطالعه هر درس موضوعی است که اکثر داوطلبان از آن بی اطلاع هستند و مشاور تحصیلی می تواند شما را به خوبی با این تکنیک ها آشنا کند تا هریک دروس را به خوبی و عمیق فراگیرید. آیا لازم است که مشاوره تحصیلی حتما به صورت حضوری انجام بگیرد یا راه های دیگری نیز وجود دارد؟ توصیه ما این است که هفته آخر کنکور مخصوصا دو روز مانده به کنکور را بیشتر استراحت کنید و کمتر درس بخوانید چرا که مغز شما باید بازدهی کافی در جلسه کنکور نیز داشته باشد و طبیعتا مطالعه حجم زیادی از مباحث در روز های پایانی فقط استرس شما را بیشتر می کند. چرا اینکار را کردید؟ پس باید با استراحت بیشتر در هفته آخر ، آرامش خاطر خود را حفظ کنید.

از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی یزد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی یزد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید. با مشاوران ما تماس بگیرید تا از نکات طلایی کنکور 1401 و روش های تنظیم برنامه ریزی حرفه ای در روز های پایانی باقی مانده به کنکور ، مطلع شوید. مطلب فوق توسط تیم مشاوره “پاسخ با ما” تهیه شده است ، اما بدون شک اهمیت برنامه ریزی و به کار گیری نکات طلایی در کنکور 1401 برای ماه پایانی ، فراتر از این مطلب است و نیاز به بررسی دقیق تر دارد. بهترین سبکی که برای بیشتر دانش آموزان راه موثری می باشد این است که یک سال پایه و نیم سال اول دوازدهم را جمع بندی داشته شند که البته همان طور که بالاتر اشاره کردیم این برنامه ریزی کاملا شخصی بوده و بستگی به فرد دارد. آن ها اطلاعات خوبی درباره مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور داشتند !

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما