ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور یزد 1400

اما من با مشاورم مشورت کرده ام و او به من پیشنهاد داده است که بجای اینکه در روز 7 ساعت درس بخوانم و بدون برنامه و هروقت دلم خواست به دیدن او بروم ، به مدت شش روز هشت ساعت مفید با برنامه ریزی دقیق برای تعداد تست ها و مرور درسهای سالهای گذشته و تمرین درس های جدید مطالعه کنم. گاهی ممکن است برنامه ای در نگاه اول بسیار خوب باشد و داوطلب حس کند بدون احساس فشار می تواند کاملا آن را اجرا کند؛ اما با یک بررسی اجمالی ممکن است متوجه شود برنامه او تا زمان کنکور تمام نخواهد شد و حتی یک بار هم نمی تواند دروس را مرور نماید. اگر میزان تسلط شما به دروس سال دهم و یازدهم زیاد است، می توانید علاوه بر مرور دروس، تست زنی را هم در برنامه زمانبندی خود قرار دهید. رابطه عاشقانه سالم در سنین نوجوانی چندین ویژگی باید داشته باشد در صورتی که این نشانه ها را در رابطه خود نمیبینید، بهتر است رک و راست به شما بگوییم که شکست عشقی در سال کنکور خیلی بهتر از شکسته شدن احساسات شما برای چند سال آینده است و همین حالا به رابطه ات پایان بده و با یک مشاور مشورت کن.

مشاور کنکور زنجان

مشاوره کنکور – https://bestp.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ با آموزش روشهای مطالعه دروس، شیوه تستزنی و بسیاری از مسائل دیگر که افراد را قدم به قدم به موفقیت نزدیکتر میکند، تمام بایدها و نبایدهای لازمه را مورد بررسی قرار داده و علاوه بر ایجاد انگیزه در فرد نکات مهم هر درس و مبحث را نیز به سمع و نظرتان میرساند. خب حالا که درباره رابطه های عاطفی ناسالم کنکوری خواندیم و روش مدیریت رابطه را نیز برای رسیدن به تحصیل و رابطه عاطفیمان نیز یاد گرفتیم ، نوبت به شناخت رابطه عاطفی سالم میرسد. البته همانطور که گفتیم داشتن رابطه عاشقانه در سال کنکور همیشه هم اشتباه نیست و حتی میتواند منجر به اتفاقات بسیار بهتری نیز در آینده بشود. رفیق و همراه هم بودن در مراحل مختلف و دیگری را مقدم بر خواسته های خود دانستن. احتمالا شما در رابطه ناسالمی هستید که بخاطر ترس از دست دادن یا حساب بردن نابجا از طرف مقابلتان در یک مخمصه عشقی گیر کرده اید. حداقل یکی از افراد خانواده شما و خانواده او در جریان باشند. یکی به دیگری زور نمیگوید و دستور نمیدهد. تقریبا هم سن و سال هم باشید و یکی خیلی بزرگتر از دیگری نباشد.

بتوانید باهم صحبت کنید و در کنار هم اوقات خوشی بدون پیش آمدن مسائل جنسی داشته باشید. تفکراتتان به هم نزدیک باشد و بتوانید درباره آن باهم صحبت کنید. باید عرض کنیم که داشتن ارتباطی صمیمانه و دوستانه با شخص کنکوری از مهم ترین و اولین مهارت هایی محسوب می شود که مشاوری خبره باید از آن برخوردار باشد. در ادامه با یا گرفتن مهارت های گفته شده باید با یک برنامه اصولی پیش بروید. این حالت یعنی شخص دچار کامل گرایی بوده و با از دست دادن چند ساعت اولیه ی برنامه ی مطالعاتی یک روز، تمام برنامه ی همان روز را رها کرده و درس خواندن را به آینده موکول می کند. مثلا انیشتین برای رسیدن به جایگاهی که الان دارد زنش را تنها در خانه برای روزها و ماهها رها میکرد. بعد فکر میکنی چیکار میکرد؟ باید بتوانید به عشقتان بگویید که :”عزیزم من این هفته درس دارم و نمیتوانیم یکدیگر را ببینیم اما مطمئن باش که من هنوز تورا دوست دارم و قول میدهم یک روز مخصوص را در کنار هم بگذرانیم .” اگر با فکر کردن به مدیریت رابطه عاشقانه تان به شکل صحیح این حس به شما دست میدهد که وای اگر این را بگویم ناراحت میشود و ممکن است رابطه عاطفی تان تمام شو.

نکته مهم: هر چقدر شما در تست زنی تحربه بیشتری داشته باشید، در جلسه آزمون عملکرد بهتری را خواهید داشت. پس برای موفقیت باید برنامه ریزی ، اراده قوی و یک همراه متخصص همیشگی داشت تا برای موفق نشدن دلیل و بهانه نداشته باشیم. دوم اینکه اگر در ساعت دقیق شروع مطالعه بهم ریختگی دارید ابتدا بر اساس مجموع مطالعه برنامه ریزی کنید به طور مثال برای شنبه از مدرسه تا قبل از شام ۲ ساعت مطالعه فیزیک را بنویسید اما زمان دقیق آن را مشخص نکنید. روزهای جمعه آزمون را ساعت هشت شروع میکردم و در پردازش اول کارنامه را می گرفتم. دقیقا پس ازسپری کردن مدت زمان کمی از شروع فعالیت موسسه حرف آخر و نتیجه گیری مطلوب و مورد قبول موسسه و دانش آموزان و داوطلبان حرف آخری، برخود واجب دانستیم که بر اساس علاقه ی قلبی رتبه برتر های عزیز که هر کدام در رشته خود نابغه ای محسوب می شوند از آنها در حوزه ی مشاوره برای دانش آموزان و داوطلبان حرف آخری کمک بگیریم ، تا چراغ راه و راهنمای خوبی برای هر دانش آموز و داوطلب حرف آخری در مسیر پر فراز و نشیب کنکور باشند . برای هر دانش آموز موسسه، علاوه بر منابع غنی و کامل و تدریس اساتید برتر کشور، برنامه ریزی رایگان موسسه کنکور آسان است هم در نظر گرفته شده است.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق