جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی که پی بردهاند این نظام به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی بر انواع ترفندها و تهدیدات داخلی و خارجی غلبه کرده و به عزت، اقتدار و استقلال واقعی دست یافته است، هجمه و تهدیداتی علیه آن اعمال می کنند ولی این اقدام هم مانند سایر سیاستهای خصمانه آنان راه به جایی نمی برد. رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: صرافیهای خارجی به دلیل تحریمها، آی پی دستگاه موبایل یا یارانه را به دقت بررسی کرده و اگر متوجه شوند که شهروند ایران هستید دارایی فرد را بلوکه میکنند. ۵۲۰ هزار لیتر نفت سفید در ۴ محموله ۱۳۰ هزار لیتری با هدف حمایت از خوراک صنایع داخلی از سوی شرکت ملی فراوردههای نفتی ایران امروز در بازار داخلی بورس انرژی ایران عرضه میشود. آنگونه که نیکزاد اعلام کرده مبلغ یارانه جدید ۱۱۰ هزار تومان است و به ۶۰ میلیون نفر پرداخت میشود. پنج موج فراگیر ویروس کرونا در همین مدت علاوه بر ابتلای افزون بر ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در کشور، ۱۳۰ هزار و ۶۰۳ تن از هموطنانمان را به کام مرگ کشانده است.

اخبار جدید تعطیلی مدارس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا احمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: برای مقابله با سویه اومیکرون ویروس کرونا باید علاوه بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و شست و شوی مرتب دست ها، تزریق دزهای اول، دوم و سوم به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد چون بررسی های علمی نشان می دهد که افرادی که واکسن تزریق کرده اند نسبت به دیگران کمتر مبتلا به کرونا شده اند و در صورت ابتلا، بستری و درصد فوت در آنان کمتر است. رضا احمدی در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به کاهشی شدن تعداد بستریها انتظار داریم که گناباد در بهروزرسانی جدید نرمافزار ماسک در وضعیت آبی قرار بگیرد اما این به معنای عادیانگاری شرایط نیست و با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، قطعا هر نوع سهلانگاری و نادیده گرفتن پروتکلها وضعیت را به نحو دیگری تغییر خواهد داد.

اخبار جدید تامین اجتماعی

دکتر رضا احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مقابله با سویه اومیکرون بیماری کووید ۱۹ باید علاوه بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و شست و شوی مرتب دست ها، تزریق دزهای اول، دوم و سوم به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد چون بررسی های علمی نشان می دهد که افرادی که واکسن تزریق کرده اند نسبت به دیگران کمتر مبتلا به کرونا شده اند و در صورت ابتلا، بستری و درصد فوت در آنان کمتر است. محققان همچنان در تلاش برای تعیین این موضوع هستند که آیا این سویه نسبت به سویههای قبلی مسریتر یا کشندهتر است؟ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار و ۱۱ لایحه و موضوع مورد ارزیابی قرار اخبار جدید انتخابات 1400 گرفت. گروه استانها-طرح تفصیلی شهر گناباد در سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و بعد از گذشت ۵ سال از اتمام آن طرح جدید تهیه نشده که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است و در سفر استاندار خراسان رضوی پس از چندسال اعتبار گرفت.

اخبار جدید گیلان

حامد قربانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت زندان جدید گناباد گفت: این طرح از سال ۱۳۷۵ آغاز شد و طی ۲۵ سال گذشته به دلیل وجود مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار هنوز به اتمام نرسیده است. بروس ویلیس بازیگر کهنه کار سینمای هالیوود هنوز با این سن و سال، بازی های درخشانی را در تریلرهای جنایی انجام می دهند. مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: به دلیل استمرار معضل خشکسالی و کمبود منابع آبی، ۲۰ روستای این شهرستان همچنان با مشکل کمآبی مواجهند که آب مورد نیاز آنها از طریق آبرسانی سیار و با تانکر تامین میشود. از مجموع بیش از ۳۲ هزار تست کرونای گرفته شده از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی، بالغ بر ۱۷ هزار تست مثبت بوده است و ۳۵۷ نفر تاکنون بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان ها جان خود را از دست داده اند. هوشنگ گلمکانی، دبیر ماهنامه فیلم گفت: با ساخته شدن فصلهای بعدی «پایتخت» معلوم شد سقف تواناییهای این دوقلوها همین حضور در قاب تصویر و گاهوبیگاه گفتن یک جمله دیالوگ است که به رغم جو موجود، حذف آن ها تصمیم درست و شجاعانه ای بود.

اخبار جدید جبهه مقاومت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اخبار جدید صادرات دام زنده (محتوا) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما