جدیدترین یخچال شیائومی با شماره om 855 – Zomit در دسترس است

[ad_1]

شیائومی امروز به طور رسمی نسخه جدید چهار یخچال را در Mizia عرضه کرد عرضه منحصر به فرد در چین. در حال حاضر ، این محصول برای خرید در کشور سازنده با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار) در دسترس است.

این شرکت مدعی است که Mizia Cross-Door Exclusive Edition 550L اولین یخچال درجه یک این برند است. عمق آن 690 میلی متر ، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر است و دارای انگل هایی با عرض 90 درجه است.

این یخچال دارای 120 میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا برای عقیم سازی فعال است. دارای هفت پارتیشن جداگانه برای ذخیره سازی و قسمتی با ظرفیت خنک کننده سریع است.

یخچال شیائومی

یک محفظه میوه و سبزیجات تازه با یک سیستم ذخیره سازی تازه وجود دارد که اتیلن و ویروس ها را با کارایی بالا حذف می کند و هوا را به طور موثر تصفیه می کند تا اطمینان حاصل شود که غذا مانند همیشه تازه است. میزان ضدعفونی ویروس در 30 دقیقه 99.99٪ ، میزان حذف اتیلن 86٪ و سرعت تجزیه بو 92.1٪ است.

این محصول از پنل پشتی فلزی با مجرای هوای خنک کننده استفاده می کند که 360 درجه سرما را منتقل می کند تا از خشک شدن مستقیم مواد و هوا جلوگیری شود. در یخچال از ماده ای استفاده می شود که مانع از رشد باکتری ها می شود تا از غیرفعال شدن عناصر نور و حرارت و همچنین برای محافظت غذا در برابر رطوبت و لکه های آسپتیک جلوگیری شود.

مقالات مرتبط:

یخچال و فریزر Mizia Cross-Door Exclusive Edition از قفل های دمای متغیر با دامنه وسیع از 5 درجه سانتیگراد تا منفی 20 درجه سانتیگراد پشتیبانی می کند. 26 سطح مختلف دما وجود دارد که می توانید آنها را با شرایط مختلف تنظیم کنید.

یخچال شیائومی

شیائومی فاش کرده است که این محصول از اولین سطح بهره وری انرژی پشتیبانی می کند و کل مصرف انرژی کلی آن 0.79 کیلووات ساعت در روز است. بی صدا با سرعت 37 دسی بل کار می کند. همینطور میزیا از دستیار صوتی Xiaoi OTA از به روزرسانی های آنلاین و بسیاری از ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند. همانطور که گفته شد ، این محصول در حال حاضر در چین با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما