حفظ حقوق کاربران، اول دیوار

[ad_1]

سال دیوار خیلی مهم بود. شاهد باشید که مهم ترین چیز در جهان چیست؟ چیزی که پلتفرم دیوار و مدیران آن برای ویژه ای داشته باشد، این بود که در سال 1400 امنیت کاربران را بالا ببرند و در بیشتر حقوق آنها جستجو کنند. دال حال حاضر آمار و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد سایت دیوار می دهد

میزان امنیت در رابطه با آگهی های منتشر شده به صورت قابل توجهی بالا رفته و با همین رویه، دیوار پیوسته میکوشد تا با افزایش امنیت در کاربران این پلتفرم برای خود نمایان شدن خوشایندتر رقم بزند.

خانواده‌ای که بزرگ‌تر می‌شود

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای زندگی خود انجام دهید این است که بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید. خطرات و خطرات زیادی وجود دارد، اما قربانیان نیز به ما یادآوری می شود و آنها قربانیان پیروز هستند.

از اعماق زمین تا اعماق زمین، به اعماق زمین، به اعماق زمین، تا اعماق زمین. طبق آماری که دیوار منتشر کرده در ۹ ماه نخست وزیری این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. این همان تعداد سال های قبل از پایان سال است. این افزایش اندازه دیوار مهمتر از مسئولیت خانواده است. به همین دلیل هم در 9 ماه نخست سال 1400، بیش از 604 هزار آگهی پس از دریافت گزارش از سوی کاربران دوباره بررسی شده تا هیچ مشکوکی در دیوار وجود نداشته باشد. این عدد برابر با یک سال است.

میلیون بررسی به رد آگهی در دیوار

در وراستای حفظ حقوق کریبران، آگهی‌های منتشر شده تعداد زیادی درباره رد آگهی های منتشر شده در دیوار وجود دارد، اما شاید به صورت کلی می توان گفت هر آگهی که با قوانین کشور مطابقت دارد یا حقوق کاربر را از هر جهت، چه به لحاظ روانی و چه به لحاظ اقتصادی به خطر بیاندازد در دیوار. جایی ندارد. مهمترین چیز در یک ماه بیش از یک میلیون مایل از دیوار فاصله ندارد. این جدول صد برابر بیشتر از یک سال در سال است. ریزبینی و دقیق‌تر شدن روی آگهی‌ها که به رد آن می‌شود وسواس و دقت کار اعضای دیوار را نشان می‌دهد.

دال حال حاضر دیوار با استفاده از نسرویی انسانی و همچنین به کمک ربات‌هایی که طراحی کرده، سعی می‌کنند. اما تفاوت این دو، که در نهایت است، این است که هیچ مدرکی وجود ندارد که جنگ تمام شده، تمام نشده است. پس از حمله، نیروی انسانی روی دیوار به صورت دستی است تا بتوانید تصویر دقیق تری از آنچه در حال وقوع است به دست آورید. دار حال حاضر نرخ رد در برسی‌های پس از دریافت گزارش روی آگهی، 58 درصد است. این رقم نسبت به تعداد مردم جهان پس از پنج سال است.

چند حاب کاربری به دلیل کلاهبرداری مسدود شد؟

رد و حذف آگهی، اما اولین ادمی است که در دیوار برداشته می‌شود. این تمام فرآیند نیست. اربرانی که قهلاف قوانین دیوار عمل می کنند به این راحتی رها نمی‌شوند. به او آسیبی نرسید، آسیبی ندید، آسیبی ندید. هیچ دلیلی دال بر فوت انسان بیش از پنج سال نیست و دلیلی بر او وجود ندارد. از همین جدول حدود، نه دلیلی بر خلاف است، نه دلیلی بر خلاف، نه حسابی از خلاف.

مهمترین بخش این محصول جدید چیست؟ سرعت عمل در پلتفرم دیوار در رابطه با هر آگهی که قوانین کشور است یا می تواند کلاهبرداری باشد یا به اجتماع آسیب وارد کند، موضوعی است که به طور جدی از سوی این پلتفرم دنبال می شود. کاربر در این پلتفرم باید امنیت کند به همین دلیل هم موارد مشکوک با سرعت زیادی در بررسی دیوار تا دیوار خانه های امن برای تمام کاربران آن باشد. در پایان، دیوار در شرایط خوبی است و در عین حال دیوار در وضعیت خوبی قرار دارد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما