خرید خانه در استانبول اجاره ملک در استانبول الو اپلای

دانشگاه فنی ییلدیز، دانشگاه بغازچی استانبول و دانشگاه باغچه شهیر از دانشگاه‌های منطقه بشیکتاش به شمار می‌روند. اینکه برای خرید ملک ارزان در استانبول، روش‌های متعدد و گوناگونی وجود دارد. شما با هر مقدار بودجه می‌توانید برای انجام این عمل اقدام کرده و نسبت به پرسود بودن سرمایه‌گذاری‌تان مطمئن باشید. همان‌طور که در این مقاله ملاحظه کردیم، خرید خانه در این کشور اوراسیایی تابع فاکتورهای گوناگونی است، در این نوشته سعی بر این داشتیم تا این فاکتورها و توضیحات مربوطه ارائه گردند. درگذشته این منطقه یک روستا بوده اما در حال حاضر پروژه‌های عمرانی زیادی در این منطقه در حال اجرا هستند.

اگر برایتان شلوغی مهم است، بهتر است از کشتی‌ها برای جا به جایی استفاده کنید. باید بدانید که خرید ملک در ترکیه حق کار کردن برای شما ایجاد نمی کند. لازم است بدانید که ملک خریداری شده برای شهروندی را تا ۳ سال حق فروش آن را ندارید. به عنوان مثال در غرب استانبول یک خانه ۷۰ متری و یک خواب به قیمت حدودی ۹۰۰ هزار لیر یعنی حدود ۲میلیارد تومان میباشد.

خرید ملک در استانبول

این محله‌ها شامل مناطق حاشیه‌‌ی‌ شهر، محله‌های بومی و مناطق مرکزی شهر می‌شود. خرید آپارتمان دست دوم در استانبول در محله‌هایی که تراکم جمعیتی بیشتری دارند نیز امکان‌پذیر است. برای مثال تکسیم و محله‌های اطراف آن، منطقه‌ی اسنیورت و شیشلی گزینه‌های مناسبی برای خرید ملک دست دوم در استانبول محسوب می‌شوند. علاوه بر خرید آپارتمان دست دوم، خرید ویلای دست دوم در استانبول هم بسیار موردتوجه است. ویلاهای دست دوم با امکانات عالی مانند نگهبانی، پارکینگ و استخر بیشتر در محله‌های ویلایی استانبول دیده می‌شوند. و جزو مهم ترین و اصلی ترین مکان های گردشگری استانبول محسوب می شود.

اروپایی بهتر است یا آسیایی؟

باید این موضوع را موردنظر قرار داده و تاحدامکان خانه‌ای با متراژ کمتر را انتخاب نمایید. میزان ارزش خانه های منطقه بشیکتاش شهر استانبول چیزی در حدود 35 میلیون لیر است. تعداد نسبتا زیادی از افراد مشهور و ثروتمند در این منطقه زندگی می کنند.

  • شمار می‌آید و به همراه محله سلطان احمد نقش مهمی در صنعت گردشگری استانبول دارد.
  • ما در وبسایت خرید خانه در استانبول بطور روزانه اینکار را انجام میدهیم تا همواره اطلاعات بروزی را به شما ارائه دهیم.
  • کادیکوی از لجاظ کیفیت زندگی در رتبه جهانی قرار دارد و بیشتر افرادی که در آن زندگی می‌کنند، از ثروتمندان استانبول هستند.
  • دسترسی به دو اتوبان بزرگ E5 و E80 باعث شده این منطقه به راحتی به سایر نقاط استانبول دسترسی داشته باشد.

با توجه به آثار معماری معروف جهان و پروژه‌های ساختمانی که فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را ایجاد می‌کنند، سخت نیست که بفهمیم چراخرید ملک در استانبول تبدیل به یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری جذاب شده است. ادارات دولتی در این قسمت شهر قرار گرفته اند و همچنین رفت و آمد های توریستی در قسمت اروپایی استانبول بیشتر صورت می گیرد و باعث شده تا کسب و کارها رونق گرفته و در پی آن خرید آپارتمان خرید خانه در ترکیه هم در این قسمت رشد کند. به جز این محله ها هیچ منطقه و محله ی دیگری در  استانبول کاهش قیمت نداشته است. در برخی از مناطقی که هر از گاهی به نقطه اشباع می رسند ممکن است کاهش های کوچکی رخ دهد. اگر به دنبال خرید آپارتمان ارزان در استانبول ترکیه هستید سری به این محله ها بزنید. از دیگر محله‌های مناسب برای خرید خانه ارزان در استانبول، می‌توان به محله‌ی عمرانیه اشاره کرد.

چیزی که بیش از هر چیز باید در نظر بگیرید، بودجه، شغل و فاصله بین آپارتمانتان و مکان هایی است که به طور منظم از آنها بازدید می کنید، مانند محل کار یا مدرسه. پرشیا هومز در هر دو سمت آسیایی و اروپایی استانبول فعال میباشد و بر اساس سلیقه و اهداف خریدار بهترین پروژه های ساختمانی آپارتمانی و یا ویلایی را پیشنهاد میدهد. بر خلاف تصور عموم، بخش آسیایی استانبول کیفیت زندگی و  قیمت خانه نسبت به بخش اروپایی استانبول بهتر است. استانبول به شهر 1000 مسجد در ترکیه معروف است که نشان‌دهنده تعداد بالای مساجدی است که در این شهر ساخته شده و یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی این شهر را تشکیل می‌دهند. برای ورود به این مساجد از گرشگران خواسته می‌شود حجاب خود را رعایت کنند.

سند مالکیت ملک در ترکیه

ببک به خاطر زندگی لوکس و مجلل شهری، کافه ها و رستوران های لوکس و با کیفیت مشهور است همچنین ساحل آن همیشه سرزنده است و محبوبیت زیادی در بین خارجی ها دارد. روشی بسیار مطمئن به حساب می‌آید، معمولا دوره‌ی بازپرداخت قسط بین 10 تا 15 سال است، و سود آن نیز بین 8 الی 10 درصد متغیر است. لازم است تا تمکن مالی داشته باشید و البته آن را به اثبات برسانید. و اینکه فراموش نکنید تا زمان اتمام پرداخت قسط، حق استفاده از سند را نخواهید داشت. از آنجایی که در این روش، آپارتمان شرایط عالی یک ملک کلید نخورده را ندارد، بدیهی است که کمی قیمت آن ارزان‌تر باشد.

اکثر کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنند، از قشر متوسط و متوسط رو به بالای استانبول محسوب می‌شوند. باکرکوی در زبان فارسی به آن باقرکوی گفته می‌شود و 230 هزار نفر جمعیت دارد. باکرکوی در واقع یکی از شهرستان‌های استانبول است و مساحتی در حدود 33 کیلومتر مربع دارد.

پس تعجبی ندارد که اجاره خانه در استانبول، همواره با استقبال بالایی در کل سال همراه باشد. بعضی بدنبال اجاره هفتگی هستند و عده ای بدنبال اجاره آپارتمان کوتاه مدت یا سالیانه. تقاضای زیاد اجاره خانه در استانبول باعث شده که بسیاری برای استفاده از درآمد اجاره، اقدام به خرید خانه در استانبول کنند و سود سرشاری را بدست ایستمون آورند. پایین تر بودن قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول، باعث استقبال بیشتر کسانیکه بدنبال خرید خانه در استانبول هستند شده است. قیمت آپارتمانی که 10 سال از عمر آن می گذرد، از آپارتمانی نوساز پایین تر است. همین پایین بودن قیمت باعث می شود که افرادی که بودجه پایین تری دارند، به خرید آن علاقه بیشتری نشان دهند.

ساحل کارتاس، تپه دراگوس، تپه آیدوس و جنگل آیدوس از مهم‌ترین مناطق تفریحی کارتال هستند. مرکز خرید آناتولیوم مرمره، مرکز خرید ایستمارینا، مرکز خرید کارتال پارک، مرکز خرید یون، مرکز خرید استانبول، مرکز خرید آسیا، مرکز خرید ماکسیس و.. از مهم‌ترین مراکز خرید موجود در منطقه کارتال هستند که نیازهای زندگی شما را به خوبی پوشش می‌دهند و شما برای خرید نیازی ندارید به سایر مناطق استانبول بروید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی