خرید و فروش بهترین و جدیدترین دستگاه هایفو اولترا ۲۰۲۱ پنج کارتریج جوانسازی و لاغری

انواع هایفو

چرا که هر کدام از انواع مارک‌های دستگاه هایفو برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند. به این معنا که اگر شخصی قصد کار روی صورت را داشت، هایفو تک بعدی صورت بهترین گزینه است. از جمله بهترین مارکهای هایفو تک بعدی می‌توان به هایفو اولترا اشاره کرد. از طرفی اگر قصد انجام هایفوتراپی در نواحی مختلف بدن را داشتید، لیپوسونیک‌ها یا هایفوهای ۴ بعدی بهترین گزینه هستند.

  • با توجه به کاربرد گسترده دستگاه هایفو و محبوبیت بالای آن، بدون شک آشنایی با انواع مدل ها و برند های این محصول، هنگام خرید دستگاه هایفو بسیار کمک کننده است.
  • در نتیجه دستگاه‌های چینی «اولترا» هزینه مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت.
  • بنابراین اپراتور می‌‌تواند بسته به ناحیه درمانی از سری با عمق نفوذ مناسب استفاده کند.
  • به طور کلی تکنولوژی هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه‎ های کره ‎ای نیز این مزیت را دارند.
  • همینطور ظاهر دستگاه نیز زیباتر و جذاب تر شده باشد تا اعتبار کلینیک را افزایش دهد .

بنابراین دستگاه اولترافورمر 3 که جدیدترین تولید کشور کره جنوبی است انتخاب قابل اعتماد و مطمئنی می باشد. بدون شک دستگاه هایفو اولتراپی بهترین دستگاه هایفوتراپی در ايران و جهان است. در اصل درمان هایفو با دستگاه اولتراپی ایجاد و به مرور زمان رشد کرد. در نتیجه به علت محبوبیت بالای این دستگاه، نمونه های مشابه و کپی بسیاری نیز دارد. و این امر تشخیص دستگاه اصلی هایفو اولتراپی را به مراتب سخت تر کرده است. یکی از روش های تشخیص اولتراپی اصلی مشاهده نوشته زرد رنگ اولتراپی در بالای نرم افزار دستگاه است.

خرید و قیمت هایفو صورت و واژینال دلتا

پوست صورت شما بنا به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، می‎تواند شل و افتاده شود. در این شرایط یکی از راهکار‌ها برای درمان افتادگی پوست صورت و سفت کردن آن، لیفتینگ صورت می‌باشد. از آن جایی که لیفتینگ صورت می‌تواند عوارضی را برای بیماران داشته باشد، روشی به نام هایفو دستگاه هایفو چیست یا لیفت صورت بدون جراحی به وجود آمده است. هایفوتراپی روشی نوین برای جوانسازی پوست و لیفتینگ صورت است که عوارض بسیار کمتری را با خود به همراه دارد و چین و چروک صورت را به خوبی برطرف می‌کند. بهترین سن برای استفاده از دستگاه هایفو جوانسازی سنین ۳۰ تا ۶۰ سال می باشد.

علاوه بر این می توانید یک پکیج کامل زیبایی شامل رفع موهای زائد و جوانسازی و کشیدگی پوست را برای مراجعه کننده خود ببندید . این نقاط کوآگوله باعث تحریک بافتی و افزایش خون رسانی ناحیه می شود. به دنبال آن سلول های فیبروبلاست پوست تحریک شده ، ساخت و بازآرایی کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و حیاتی پوست و عامل جوانی پوست ما می باشند افزایش می یابد.

انواع هایفو

امروزه با توجه به پیشرفت‌های بینظیر پزشکی و پیراپزشکی راهکار‌های متفاوتی برای جلوگیری و یا درمان پیری پوست ارائه شده است . در ادامه به مقدار هزینه هایفوتراپی که به طور میانگین از مراکز مختلف (در هنگام نگارش مقاله) جمع آوری شده است خواهیم پرداخت، تا میانگین قیمت هایفوتراپی برایتان مشخص شود. بنابراین می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید و اگر می خواهید هیچ چیزی را در حین هایفوتراپی پوست حس نکنید می توانید با مشورت با پزشک قبل آن یک مسکن معمولی مصرف کنید. یک مطالعه از سایت پژوهش‌های معتبر Trusted Source در سال 2017 با مشارکت 32 نفر اهل کره نشان داد که هایفوتراپی (HIFU) به طور معنی‌داری خاصیت ارتجاعی پوست گونه‌ها، زیر شکم و ران‌ها را پس از 12 هفته بهبود می‌بخشد. این 4 سری شامل عمق‏ های 1.5، 3، 4.5 میلی‏متر با فرکانس 7 و 4.5 میلی‏متر با فرکانس 4 می‏ گردد. به طور کلی از سن 25 تا 30 سالگی به بعد فرآیند پیری در پوست ما آغاز شده و میزان تخریب کلاژنی از تولید آن بیشتر می شود .

انواع دستگاه هایفو :

هندپیس دستگاه نیز در مدل چینی کامل به رنگ خاکستری است و رنگ دستگاه در مدل چینی تیره تر یا طلایی پر رنگ است. در بیشتر مواقع نمونه چینی دستگاه دابلو به اصطلاح هایفو دابلو سه بعدی آمریکا یا (اتاق کره) نامیده می‌شود. در ادامه سه مدل دستگاه اصلی هایفو دابلو کره را نیز مشاهده خواهید کرد.

انواع هایفو

در تصویر هایفوتراپی غبغب و صورت زیر تغییر ایجاد شده کاملا قابل مشاهده است. این هایفو معمولا یک هندپیس دارد و این هندپیس می تواند 3 تا 5 کارتریج با عمق های 1.5 تا 13 میلی متر داشته باشد. این نوع هایفو معمولا یک خط مشتمل بر 10 الی 12 نقطه یا میکروبرن را بر روی پوست ساطع می کند. کاربرد اصلی این دستگاه لیفت پوست و جوانسازی از طریق کشیدن پوست می باشد.

دستگاه هایفو دلتا

اما یک سوال مهم وجود دارد، پس این همه تبلیغات دستگاه اولتراپی مربوط به چیست؟با شروع به پرس و جو کنید تبلیغات انواع مختلف دستگاه هایفو با نام اولتراپی را خواهید دید که همگی کپی چینی دستگاه اصلی هستند. و از آنجایی که دستگاه اولتراپی قیمت بسیار بالای دارد و همینطور مواد مصرفی آن و با توجه به تحریم‌های کشورمان، منطقی است که هر جلسه درمان بیش از 12 میلیون تومان هزینه داشته باشد. در نتیجه دستگاه‌های چینی «اولترا» هزینه مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع دستگاه‌ هایفو برای اعمال خدمات زیبایی و جوان‌سازی آشنا کنیم. همانطور که گفته شد دستگاه‌های مبنی بر تکنولوژی هایفو را می‌توان بسته به کاربرد و بعدی که دارند، دسته‌بندی کرد. بنابراین بهترین مارک دستگاه هایفو، گزینه‌ای خواهد بود که با توجه به انتظارات خریدار انتخاب شود.

به عنوان مثال از کارتریج های سایز 1.5، 3 و 4.5 میلی متر جهت برطرف کردن افتادگی های نواحی گردن و صورت استفاده می شوند؛ و سایز 8 و 13 میلی متر برای لیفتینگ و جوانسازی نقاط مختلف بدن مناسب هستند. این دستگاه قادر به انجام جوانسازی پوست به شکل کاملا موثر و بدون هیچ گونه عمل جراحی می باشد. تاثیر دستگاه هایفو اولترا در جلسه ی نخست درمان به طور کامل مشخص می شود و کاملا مشهود است. این دستگاه با متمرکز کردن امواج صوت در لایه های زیرین پوست عمل جوانسازی را به طور کاملا موثر به انجام می رساند. جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه هایفو اولترا هیچ گونه عوارضی در بر ندارد و کاملا بدون درد و خونریزی انجام می گیرد.

برخی از رژیم های غذایی سخت ، برخی از عمل لاغری و برخی هم از ورزش استفاده می کنند. تا به اینجا با هایفوتراپی پوست و کاربردهای بی شمار آن برای رفع انواع مشکلات پوستی آشنا شدیم. هایفوتراپی شکم نیز روشی است که می توان با آن تا سه سانتی متر چربی را از بین برد و نتیجه ی آن بعد از دو تا چهار ماه برای فرد قابل مشاهده است. این روش در کنار ورزش و رژیم غذایی استاندارد زیر نظر پزشک می تواند تا حد زیادیی تاثیرگذار بوده و به فرد کمک کند تا به تناسب اندام ایده آل خود رسد.

دستگاه هایفو اولترافورمر3 جدیدترین محصول شرکت کلاسیس کشور کره جنوبی می‏ باشد. به طور کلی تکنولوژی هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه‎ های کره ‎ای نیز این مزیت را دارند.این دستگاه برای کسب نتایج بهتر بازه‌های مختلف کارتریج را هم برای صورت و هم برای بدن ارائه کرده است. طراحی باریکتر کارتریج‌ها در دستگاه هایفو اولترافورمر باعث می‌شود که اپراتور دستگاه بتواند در مناطق حساس عملکرد بهتری داشته باشد. یعنی اولترافورمر3 مانند دستگاه اولترا آمریکا 5 سری (کارتریج) مناسب صورت، گردن و بدن دارد. 5 سری اولترافورمر3 شامل عمق نفوذ 1.5، 3، 4.5 میلی‏متر برای صورت و گردن و عمق ‏های 9 و 13 میلی‏متر برای بدن می‏ باشد.

انواع هایفو

قیمت پایین دستگاه‌های چینی باعث شده است که این درمان با هزینه کمتری در اختیار علاقمندان هایفو قرار بگیرد. بسیار از کلینیک‌های پوست و مو در ایران نیز از دستگاه‌های چینی استفاده می‌کنند و استفاده کنندگان نیز از نتایج بهره برده‌اند. با این حال هایفو اولترا جایگاهی در لیست بهترین برند دستگاه هایفو صورت ندارد. دستگاه هایفو از پر کاربردترین و به روزترین دستگاه های جونسازی و زیبایی پوست صورت و بدن می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از پزشکان متخصص زیبایی و سالن داران قرار گرفت است. دستگاه هایفوتراپی یا همان هایفو با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا یعنی امواج اولتراسوند متمرکز شده به سفت کردن و بالا کشیدن پوست کمک شایانی می کند. با افزایش تقاضا از درمان محبوب هایفو شرکت‌های ایرانی نیز برای تولید دستگاه هایفوتراپی اقدام کردند.

پس از انجام هایفو سه بعدی نیازی به بستری یا استراحت در منزل نیست و فرد سریعا به فعالیت های روزمره باز می گردد. بهتر است هایفو را در مراکز پزشکی و کلینک تخصصی پوست و مو انجام دهید. بسیاری از مشتریان راضی نسبت به دستگاه لیزر فوق العاده HIFU ابراز خوشحالی می کنند و آن را برای روتین مراقبت از پوست خود ضروری می دانند. گرچه قطعات تقلبی و بی کیفیت بسیاری در بازار با قیمت نازل موجود است، اما ما در مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه های زیبایی، اصالت قطعات تعویضی را تضمین می کنیم.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما