خرید و قیمت پریز و دستگیره کابینت

[ad_1]

هر آشپزخانه به مجموعه ای از تجهیزات لازم نیاز دارد. آشپزخانه بخش مهمی از خانه است و بیشترین توجه اعضای خانواده به این قسمت معطوف است. آشپزخانه ما باید تا حد امکان مرتب باشد و علاوه بر آن چشم را به خود جلب کند و زیبایی خوبی به فضا ببخشد.

یکی از کارهایی که می توان برای زیبایی و ظرافت فضای آشپزخانه انجام داد، توجه به طرح و رنگ کابینت هاست. با انتخاب کابینت مناسب می توانید فضای آشپزخانه خود را موثر و زیبا کنید. خوشبختانه تنوع در این امر بسیار زیاد است و شما می توانید با توجه به سلیقه و محیط منزل خود کابینت مناسبی را انتخاب کنید. اما بیایید به یکی دیگر از عناصر مهم کابینت و آشپزخانه اشاره کنیم: دستگیره کابینت!

در واقع نکته اینجاست که باید دستگیره های کابینت را جداگانه بسازید و سپس به کابینت وصل کنید. در کنار این مطلب می خواهیم به انواع دستگیره کابینت و قیمت آنها اشاره کنیم. با ما بمان

انواع دستگیره کابینت

دستگیره کابینت انواع مختلفی دارد. فقط کافی است سری به بورس های دستگیره کابینت بزنید و همه آنها را ببینید. از دستگیره های ساده گرفته تا دستگیره های مدرن!

اما به طور خلاصه، دستگیره های کابینت به چند نوع تقسیم می شوند:

  • دستگیره کلاسیک
  • دسته مدرن
  • دستگیره نئوکلاسیک

دستگیره های کلاسیک، دستگیره های ساده ای هستند که شاید در بسیاری از خانه ها دیده باشید. این دستگیره ها را می توان در طرح ها و اندازه های مختلف ساخت اما اساس همه آنها این است که به نوعی دستگیره کلید درب کابینت هستند.

دسته های نئوکلاسیک شبیه دسته های کلاسیک هستند و تنها تفاوت آن ها رنگ روشن و طلایی آن هاست. در واقع طراحی دستگیره های نئوکلاسیک کمی زیباتر است و بیشتر اوقات از رنگ های طلایی، مسی و برنزی برای ساخت آنها استفاده می شود.

اما داستان دستگیره های مدرن کمی متفاوت است. این دستگیره ها که بیشتر برای فضاهای مینیمالیستی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند در اندازه ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند که شاید بهترین آنها دستگیره های مخفی باشد. این دسته ها علاوه بر زیبایی منحصربفرد خود ایمنی بیشتری نیز ارائه می دهند و احتمال برخورد افراد با دسته های روی دسته ها صفر است. در واقع این دستگیره ها به لبه پایینی درب کابینت متصل می شوند و دارای شیاری هستند که با استفاده از آن می توانید کابینت را باز یا بسته کنید.

قیمت این دسته ها نیز به طرح و رنگ آن ها بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای خرید دستگیره کابینت و کمد و لوازم کابینت و البته پریز کابینت توکار به سایت کابینت شاپ مراجعه نمایید. با سالها تجربه در فروش کابینت و محصولات و تجهیزات مربوط به کابینت، این فروشگاه اینترنتی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

انواع جداکننده کابینت

کابینت یکی دیگر از عناصر ضروری یک کابینت است. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، احتمالاً می‌دانید که چقدر زود آشفته می‌شود. در واقع یکی از مشکلات اصلی که در آشپزخانه خود با آن مواجه هستید کمبود مبلمان و به هم ریختگی زیاد در چیدمان آنهاست.

اما با وجود انواع لوازم داخلی مانند جداکننده کشوی کابینت یا سبدهای سوپرمارکت کابینت، دیگر لازم نیست نگران این مسائل باشید.

اما این تقسیم‌کننده‌ها دقیقاً چه کار می‌کنند؟

عملکرد اصلی این تقسیم کننده این است که مکان هر چیزی را به وضوح مشخص کند. به عنوان مثال تقسیم کننده های کشویی داخل کشوی کابینت قرار می گیرند و فضای آن را طوری تقسیم می کنند که بدانید کدام قسمت قاشق و چنگال، کدام قسمت ملاقه و کدام قسمت برای قابلمه و تابه است. به این ترتیب، برای دسترسی به هر یک از این دستگاه‌ها، نیازی نیست همه چیز را دور بریزید.

یا مثلا یک ابزار کاربردی دیگر مانند سطل زباله داخلی می تواند بسیار مفید باشد. در واقع این سطل ها در داخل کابینت ها نگهداری می شوند و به جای قرار دادن زباله در گوشه آشپزخانه، می توانید آنها را داخل کابینت ها قرار دهید تا ظاهر زشت ایجاد شده توسط آنها از بین برود. علاوه بر این، از تجمع آفات در آشپزخانه جلوگیری می کنید.

سوپرمارکت داخل کابینت نیز یکی دیگر از اقلام کاربردی و ضروری کابینت است. البته شما انواع غذاهای سوپرمارکتی مانند بسته های پاستا، رشته فرنگی های مختلف، قوطی ها، ادویه جات و غیره را دارید. بسیاری از ما هنگام ترسیم تصویری از خود و غذایی که می خوریم، نگرش آرامی داریم.

این سوپرمارکت را می توان به درب کابینت آویزان کرد و مواد غذایی را در آن نگهداری کرد.

در واقع اکثر ما نمی دانیم که می توانیم به راحتی و به راحتی از درب کابینت برای آویزان کردن وسایل مختلف استفاده کنیم و در نتیجه بهترین استفاده را از فضای کابینت ببریم.

همچنین می توانید قیمت این محصولات و توزیع کنندگان را در سایت کابینت شاپ مشاهده کنید. این فروشگاه همیشه بهترین امتیازها را با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. شعار کابینت شاپ این است که با هر بودجه ای محصولاتی برای ارائه داشته باشید.

اما یکی دیگر از محصولات ضروری، پایه کابینت است. شاید متوجه شده باشید که گاهی کابینت های پایینی کمی بالاتر از سطح زمین قرار دارند و فضای خالی زیر آنها نمایان است. در چنین مواقعی باید از قرنیز کابینتی استفاده کرد که انواع و اقسام زیادی دارد. همچنین یکی دیگر از وظایف اصلی قرنیز، آب بندی کابینت و جلوگیری از ورود رطوبت به فضای داخلی سینک، بافت کابینت و … و جلوگیری از پوسیدگی آن می باشد.

خرید و قیمت پریز و دستگیره کابینت

می توانید از قرنیزهای چوبی، پلاستیکی، آلومینیومی و ام دی اف استفاده کنید. همچنین بافت و رنگ آنها بسیار متنوع است. شما می توانید قرنیز را به رنگ کابینت خود انتخاب کنید یا از رنگ های متضاد و مکمل استفاده کنید تا زیبایی کابینت خود را بیشتر نمایان کنید. بازار لوازم جانبی کابینت عموما صدها تخته قرنیز دارد که دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

طبیعی است که بسته به جنس این نوع قرنیز، قیمت خرید آن ها متفاوت باشد. بیشتر اوقات، این به عنوان شاخه ای از قرنیز محسوب می شود. قیمت هر انشعاب پایه از حدود 25 هزار تومان شروع می شود و کیفیت بالایی دارد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما