خطر منفی پارکت آرتا که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

می توان به عدم پوشش تمامی سلیقه ها و دشوار بودن تمیز کردن آن اشاره نمود، از این رو پارکت های لمینت در قیمتی بسیار مناسب با طرح های بسیار متنوع طراحی و تولید شد که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا به اتاق باعث می شود، فضا بسیار بزرگتر و وسیع تر از قبل به نظر برسد. به این ترتیب کفپوشی با داوم و طول عمر بالا و در عین حال با قیمتی مقرون به صرفه در بازار فروش عرضه می گردد. پارکت آرتا با چندین سال سابقه در تولید محصولات لمینت جز با کیفیت ترین محصولات حال و حاضر بازار در این زمینه است . یکی از قدیمیترین شرکتهای تولید کننده در زمینه پارکت، شرکت آرتا است که بیش از نیم قرن تجربه در حوزه تولید پارکت و پارکت لمینت دارد. روش دیگر اندازه گیری پارکت، به این صورت است که به طور شماتیک یک نقشه را روی کاغذ رسم کرده و اندازه هر دیوار را روی نقشه یادداشت کنید. از مزاياي قابل ذكر انواع پاركت ها مي توان به انتقال حس گرم چوب در خانه نسبت به ساير كف پوش ها اشاره كرد. تخته های پایه (تخته های دامن) پس از اتمام پارکت می تواند برداشته شود و مجدداً نصب شود ، یا پایه تخته را می توان در جای خود قرار داد که کف پارکت داخل آن قرار بگیرد ، سپس برش های کوچک دانه ای مانند قالب کفش یا ربع بزرگتر قالب را می توان در قسمت پایین تخته های پایه نصب کرد.

پارکت لمینت آرتا

لمینت که در بازار به نام پارکت لمینت شناخته شده است یک نوع کفپوش است که از چند لایه چوب فشرده طراحی می گردد و مانند پارکت مستقیما از چوب درختان ساخته نمی شود. همچنين لمینیت ها معايبي دارند كه بهتر است در نظر گرفته شود که می توان از جمله آن ها این موارد را نام برد: در صورت نفوذ رطوبت و يا كثيفي تميز كردن آن ها مشكل است، بعد از مدتی نياز به واكس زدن دارند و در فصل گرما و تابستان كف پوش ها بر اثر گرما انبساط روي آن ها صورت مي گيرد و به مرور آسيب مي بيند. در هنگام نصب پارکت های لمینیت از یک چسب خاص نیز استفاده می شود که به دوام نصب و کنده نشدن این پارکت کمک شایانی می کند.همیشه در هنگام نصب پارکت لمینیت توجه داشته باشید که حداقل 3 الی 4 ساعت پارکت ها را در فضای اتاق قرار دهید تا با دمای داخل اتاق کاملا سازگاری پیدا کنند سپس می توانید آرام آرام آن ها را نصب نمایید.مراقب باشید هیچگونه نم یا به اصطلاح رطوبت در زیر پارکت ها وجود نداشته باشد چرا که به مرور زمان منجر به شل شدن پارکت ها و همچنین کنده شدن آن ها می شود.معمولا برای رفع نم از یک پارچه ی پنبه ای کاملا خشک استفاده کنید.

  1. مقاوم در برابر خراشیدگی های محیطی
  2. مقاومت سایشی: AC4
  3. ساخت کشور: ایران/تحت لیسانس بلژیک
  4. قابلیت شستشو و ضد باکتری
  5. مقاوم در برابر خراشیدگی اجسام نوک تیز و سایش
  6. نمایندگی پارکت آرتا در اصفهان
  7. طرح شلوغ
  8. خدمات پس از فروش

شرکت آرتا با تولید پارکتهای متنوع در رنگ، طرح و ضخامتهای مختلف به شما کمک میکند تا خالق یک محیط زیبا با سبک کلاسیک یا مدرن باشید. تمیز کردن قسمت های مختلف در صورت وجود درزها و گوشه ها بسیار سخت است زیرا آشغال ها و مواد بسیار ریز اگر به داخل آن ها وارد شوند، دیگر نمی توان آنها را خارج کرد. ازدیگر تفاوت های آن می توان به این مورد اشاره نمود که با آسیب دیدن قطعه ای از لمینت به راحتی می توان آن را تعویض نمود این در حالی است که چنین قابلیتی در پارکت وجود ندارد. فرقی نمیکند در کجای این سرزمین پهناور قرار دارید، تنها کافیست به وبسایت فوق مراجعه کرده و با یک کلیک، تمام محصولات مورد نیازتان را به صورت آنلاین خریداری نمایید. پارکت لمینت آرتا تنها پارکت ایرانی بوده که دارای ده سال ضمانت کاربری مسکونی و 5 سال کاربری ادرای و تجاری و همچنین نشان استاندارد ملی و اروپایی می باشد. همچنین ممکن است از مزایای هزینه کمتر برخوردار باشد و نیاز به مهارت کمتری برای نصب نسبت به پارکت های جایگزین دارد.

توجه داشته باشید که نصب پارکت لمینت باید توسط فردی متخصص انجام شود. که در بخش بالایی در مورد آن مختصر توضیح داده شد که شما هم در جریان آن قرار بگیرد، اما کافی است که شما مشتریان محترم ما مایل به تهیه این محصول باشید با مراجعه به شو روم دفتر و انبارمان میتوانید از نزدیک با انبوهی از محصولات ارتا مواجه شوید تا در نهایت خرید لمینت را برای خودتان داشته باشید از سمت دیگر با داشتن بیشترین و بالاترین نوع قرنیز، گرده و میانه در واقع رتبه نخست را از آن خود کرده ایم. شما میتوانید انواع طرحهای پارکت را مطابق با سلیقه خود از این برند مشهور در ایران تهیه کنید. چرا که به واسطه تنوع رنگ سلیقه اکثر علاقمندان به خرید پارکت لمینت را پاسخگو می باشد. فروش پارکت لمینت آرتا امباس کد 951 در فروشگاه لنالند امکان پذیر بوده و شما مشتریان با سلیقه می توانید به صورت آنلاین در سایت یا از طریق تماس با ما ثبت سفارش انجام دهید. قبل از خرید پارکت لمینت آرتا برای فضای مورد نظر خود، ابتدا متراژ، نوع کاربری، نور را بررسی کنید تا رنگ پارکت لمینتی که سفارش می دهید متناسب با آن فضا باشد.

هفت بدون گناه پارکت آرتا ایده

باید توسط نصاب مجرب مورد تایید شرکت صورت بگیرد. نکتهی دیگری که در رابطه با معایب پارکت آرتا وجود دارد این است که برای آنکه ظاهر پارکت تمیز باشد و همیشه لوکس به نظر برسد، باید از واکسهای مخصوص استفاده نمایید تا ظاهری تمیز و براق داشته باشد. در صورتیکه روی سطح آن از براق کننده ها استفاده شود، با رفت و آمد ردپا روی آن بجا می ماند. برای جلوگیری از ورود آب به درزهای پارکت از پارافین برای کلیک تایل استفاده میشود . کلیک های تعبیه شده در پارکت آرتا، تایل ها را در هم قفل نموده و با ایجاد ساختاری یکپارچه باعث می شود تا دیگر نیازی به چسب نبوده و بر روی سطوح مختلف از جمله سنگ، سرامیک، موزاییک وسیمان بسیار سریع و آسان نصب گردد و همچنین این ویژگی موجب شده تا نصب مجدد در محلی دیگر نیز امکان پذیر باشد. پارکت ها نوعی کفپوش برای پوشش کف قسمت های مختلف ساختمان منازل و ادارات هستند که باید دارای ویژگی های مناسبی باشند تا در حین نصب و همچنین در مدت زمان استفاده، استحکام و دوام کافی را داشته باشد و از زیبایی و جلوه آنها کم نشود. همچنین این امر باعث می شود پارکت طرح برجسته آرتا سال های طولانی با کیفیت بالا، ماندگاری داشته باشد و جلوه خود را حفظ کند.

آیا شنیده اید؟ پارکت آرتا بهترین شرط شما برای رشد است

برای مثال، از آن جهت که پارکتها یک عایق فوقالعاده برای صدا و حرارت هستند، یکی از معایب پارکت آرتا این است که خیلی مناسب سیستم گرمایش کف نیست و ممکن است از محل کلیک ها درز باز کند. در رابطه با مشخصات پارکت لمینت خوب است بدانید که با داشتن عایق حرارتی و صوتی، مصرف انرژی را بسیار کاهش داده و با تعبیه فوم در زیر آن، استفاده آن بسیار به صرفه تر از دیگر کفپوش ها می باشد. خبر خوب این است که پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده تا خرید کردن برای تمامی افراد در سراسر دنیا آسان شود. همچنین بسیاری از این پارکت لمینتها طوری ساخته شدهاند که باید توسط افراد بومی همان مناطق که اشراف خوبی به دما و رطوبت دارند، نصب بشود. در صورتیکه پارکت آرتا توسط افراد متخصص و با تجربه نصب نشود و به خوبی تراز نگردد، به مرور زمان در اثر نوسانات دمایی قسمت های مختلف دچار انقباض و انبساط می شوند و درزهای ایجاد شده باعث ایجاد ظاهر نامناسب خواهد شد. پارکتها در ابعاد، شکل و اندازه مختلف تولید میشوند.

آنچه در میان جمعیت درباره پارکت آرتا به شما نمی گویند

بعد از آن، چفت شدن پارکتها غیرممکن شده و دیگر ورقهها در کنار یکدیگر محکم نگهداشته نمیشوند. در نصب پارکت از چسب مخصوص به آن استفاده می شود که تقریبا طی گذشت 24 ساعت بعد از نصب پارکت، میتوان وسایل منزل را روی آن قرار داد ولی لمینتها برای نصب نیازی به چسب ندارند این امر موجب می شود تا صدمه ای به کف اتاق وارد نشود به طور مثال اگر کف خانه شما از سنگ فرش می باشد، با کندن لمینت ها هیچگونه آسیبی به آن وارد نمی شود. یکی دیگر از معایب پارکت آرتا و البته سایر پارکتها این است که استفاده از وسایل و لوازم سنگین بر روی پارکتها در صورتی که ناصافی کف زیر پارکت وجود داشته باشد باعث میشود تا قفل میان پارکتها شکسته شود و اتصالات آن از یکدیگر جدا شود. پارکتها بسته به نوع چوبی که در آنها استفاده می شود با یکدیگر تفاوت دارند. همانطور که میدانید هر بسته از این محصول وزنی حدود 19 کیلوگرم دارد. در هر بسته از این محصول 8 تایل وجود دارد که با احتساب ابعاد هر تایل سطح پوششی برابر با 2.518 متر را به مصرف کننده عرضه میکند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما