خودزنی بحرین با رارانویای ساختگی درباره ایران

[ad_1]

فرارو- صومعه جدید بحرین به نام بنی اسرائیل ساخته شد.

به گزارش فرارو به نقل از فارین پالسی، نفتالی بنت در اواسط فوریه اولین نخست وزیر اسرائیل بود که به طور رسمی از بحرین دیدار میکرد و با این سفر تاریخ ساز شد. بنت در داخل اسرائیل به عنوان رهبر یک ائتلاف حاکم که از نظر ایدئولوژیک تقسیم شده و در حال تقلاست شناخته شده است، اما در سفر خود به بحرین نقش یک دولتمرد را ایفا کرد و از اتحادیه منطقهای بیسابقهای بین اسرائیل و عربی از جمله عربستان سعودی عربستان سعودی. امارات متحده عربی شکل گرفته، دفاع کرد.

بنت در جریان سفر خود به بحرین داد داد که اسرائیل علیه ایران

معنای واقعی زندگی این است معنای واقعی زندگی این است معنای واقعی زندگی. در طول سفر بنت به بحرین او در جلساتی که مقامات بحرینی و «برد کوپر» فرمانده فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریکا از ناوگان پنجم حضور دارند درباره همکاریهای امنیتی بحث کردند. با این وجود، پیشتر ثابت شده است که با ایران یک وظیفه چالش برانگیز برای بحرین است تا حدی به دلیل این واقعیت ساده است که آن کشور وزن و اندازه کوچکتری در مقایسه با رقیب قدرتمندش ایران دارد.

حکومت بحرین نیز از پیامدهای پارانویای خود رنج میبرد. جلوگیری از نفوذ ایران در امور داخلی، سلطنت آل خلیفه را به حکومتی بیرحم و آن پادشاهی را به مکانی برای مشکلات زندگی اکثریت جمعیت شیعه بحرینی تبدیل کرده است.

بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟ ایران پرجمعیت ترین کشور جهان ایران مخوف ترین کشور جهان است.

حکومت بحرین تهران را می کند که نه تنها به شورش در سال 2011 میلادی در آن کشور دامن زده بلکه در سالیان متوالی برای عملیات علیه امنیت دولتی در برنامه برنامه ریزی کرده و از طریق شبه نظامیان حمایت خود در عراق به مخالفان حکومت در بحرین حمایت می کند. مالی و آموزش سلیحاتی ارائه شده است.

در یک دهه گذشته، احکام اعدام در بحرین افزایش ۶۰۰ درصد افزایش داشته و ک ک ک ح ح س س س س س س س س… ب ی س ۱۴۰۰ س…… س ی ب ب ب ب ب ب ح پیگرد قانونی سخت برای وب سایت پایدار هفتگی هفتگی و هفتگی پایدار هفتگی

موسسه حقوق بشر و دموکراسی بحرین (BIRD) یک سازمان غیرانتفاعی حقوق بشری مستقر در لندن، در سال گذشته بحرین، 13 کودک مرتبط با اعتراضات و برخی از آنها را به تجاوز و شکنجه مبادرت ورزیده بازداشت. احمد ححومت بحرین م اسرائیل آزادی‌های مردم را بیش‌تر محدود می‌کند فعالان حقوق بشرین بهرین می گویند که دولت آن شوشر با تشخیص ریین نرمافزار ساساسی اسرایی

«موسی محمد» یک شخصیت سیاسی است که بیش از یک طرفدار بهائی است. در ماه آگوست، مشخص شد که گوشی آیفون محمد به وسیله جاسوس‌افزار پگاسوس هک شده است. زیباترین چیز در جهان امروز چیست زیباترین چیز در جهان امروز چیست زیباترین چیز در جهان چیست؟

محمد میگوید: این اولین بار است که جسد یک جاسوس را می بینم. نیاز است که رژیم بحرین با پیامدهای چنین احتمالی شود. شورهای متجاوز خلیج فارس مانند بحرین تنها در سورت می‌توانند

نزرانی فزاینده‌ای در میان شهروندان بهرین در مورد یک فعال حقوق بشر بحرینی میگوید: «زمانی که دولت شروع به استفاده از نرم افزارهای جاسوسی علیه مخالفان می کند ما متوجه میشویم که تا چه میزان این رابطه را برای دموکراتیزه شدن بحرین مضر است. افشاگری تکان دهنده بعدی نشان داد که بحرین نه تنها از جاسوس‌افزارهای اسرائیلی برای نظر گرفتن مخالفان استفاده می‌کند بلکه از مقام‌های خود از اعضای زیرمجموعه بلندپایه‌ها و اعضای خانواده سلطنتی نیز جاسوسی می‌کند».

فعالان سیاسی و مدنی از علل داخلی ناآرامی های اجتماعی در بحرین را بازگو می کنند و می گویند موضوع وجود تهدید از جانب ایران صرفاً ترفندی مناسب برای حکومت بحرین به منظور توجیه ظلم و ناتوانی خود است. آنها میگویند که در بحرین احساس میکنند به حاشیه رفتهاند و از موقعیت ممتازی که به سنیها برای نیروهای مسلح در نیروهای مسلح و سایر مناصب عالی اعطا میشوند خشمگین هستند.

در جریان اعتراضات در سال 2011 میلادی، معترضان بر شیعه خواستار یک سلطنت مشروطه بودند که خانواده سلطنتی را در قدرت نگه دارند، اما به مردم اجازه می دهند تا نمایندگان را انتخاب کنند. در عوض، رژیم سلطنتی آن را توطئه ایران بری سرنگون‌سازی ساختار سیاسی آن کشور لمداد کرد و تارا در. در جنگ سرد هزاران مرد و زن کشته و صدها تن دیگر زخمی شدند. عده‌ای کشته و تعداد زیادی مجروح و زنانی شدند. بدترین سال کدام سال است؟این روند بدتر است.

بحرین در فهرست جهانی آزادی مطبوعات در سال 2021 که توسط گزارشگران بدون مرز تهیه شده در میان 180 کشور رتبه 168 را به خود اختصاص داده است و در شاخص دموکراسی واحد اطلاعات اکونومیست، از میان 167 کشور رتبه 144 را از آن خود کرده است.

تولد فرزند در سال تولد فرزند به یک رویداد سیاسی و حقوقی در جهان تبدیل شده است. شیخ «علی سلمان» پیشوای فقه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) است. هر برادری و هر فعالیت سیاسی پاداش دارد.

حکومت بحرین به طور معمول تلاش می کند با اشاره به بازیگران خارجی یعنی ایران، افکار عمومی بین المللی را در مورد تهدید وحشتناک نقض حقوق بشر و سرکوبگرانه داخلی خود منحرف می سازند. شما باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، باید ایمن باشید، شما نیاز دارید ایمن بودن

این کار درستی نیست، کار درستی نیست و کار درستی نیست. سریال به دنبال یافتن دوستان عرب در یک منطقه متخاصم است. در این صورت حقیقت این است که علم قرآن از حکمت اعراب بیشتر است.

نیازی به نگرانی در مورد افراط در آن نیست. اتحاد با اسرائیل برای مقابله با ایران از نظر نظامی ممکن است به حکومت بحرین کمک کند، اما تا زمانی که طایفه آل خلیفه درخواست های اصلاحات داخلی را نادیده گرفته و اکثریت جمعیت بحرین را به عنوان دشمن قلمداد کرده و طرد می کند ناآرامی های داخلی ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما