دانشگاه صنعتی شریف – مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج

چجوری برنامه ریزی روزانه و هفتگی انجام بدیم؟ - برنامه ریزی درسی و تحصیلی همانطور که در بند فوق توضیح داده شد ثبت نام کنکور از سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبان باید پس از ورود به این سایت ، با کلیک بر لینک مربوطه ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود کنند و پس از مطالعه کامل و اطلاع از تمام جزئیات ، برای ثبت نام اقدام نمایند. با سلام و خسته نباشید سوالی داشتم ازتون اینکه اگر کسی ۲ سال متوالی کنکور شرکت کنه ولی در هیچ یک از این سال ها انتخاب رشته نکنه اجازه شرکت مجدد در کنکور برای سال سوم توسط سازمان سنجش بهش داده میشه یا خیر ؟ سلام ، برای قبولی در پزشکی روزانه البرز رتبه در منطقه 3 باید بین چند تا چند باشد ؟ در حالی که این تصور تا اندازه ای اشتباه است. در حالی که درست خواندن مهمتر از زیاد خواندن است! سلام خسته نباشید ببخشید من در کنکور ۱۴۰۰ در رشته تجربی ازمون دادم و روزانه قبول شدم الان چند روزه شنیدم که رفع محرومیت شده یعنی من می تونم در کنکور ۱۴۰۱شرکت کنم و رشته های روزانه را انتخاب کنم ؟

مشاور کنکور معصومه خانکی

کارنامه های زیادی از درصد ها و ترازهای قبولی این دو رشته را دیده اید، چطور یک داوطلب با رتبه زیر هزار و یکی با رتبه کمی بالاتر قبول شده است، چه چیزی در قبولی این افراد تاثیر داشته؟ مؤسسه آموزشی انتشاراتی بارسا که کمی بالاتر باهاش آشنا شدیم، در این زمینه هم یکی از بهترینها محسوب میشه. هدیه ویژه ما به شما این است که میتوانید در کمپین یلدای کنکوری ماه اول را با یک تخفیف فوق العاده ثبت نام کنید یعنی فقط 215 هزار تومان به جای 275 هزار تومان پرداخت کنید. اگر امسال در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنید و در صورت قبولی در سال بعد مشکلی بابت انصراف و گرفتن معافیت تحصیلی نخواهید داشت. در صورت انصراف تا یکسال فرصت ثبت نام دارید و شما به مشکلی مواجه نمی شوید. اما اینکه بودجه بندی دروس کنکور چگونه باید انجام شود، تا حد زیادی به شرایط تحصیلی خود دانش آموز بستگی دارد. تمامی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی، خصوصا در مقطع دبیرستان، نیازمند مشاوره و برنامه ریزی می باشند اما متاسفانه امکان استفاده از مشاوره برای تمامی داوطلبان با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف وجود نخواهد داشت. بنابراین بهتر است که دوره طلایی یا تابستان را به مطالعه دروس سالهای گذشته اختصاص داده و در طول سال تحصیلی برنامه ریزی کنکور را برای مطالعه دروس جدید و مرور مطالب قبلی انجام دهید.

مشاور کنکور شفیعی

فراموش نکنید برخلاف سایر گروه های آزمایشی که دروس تخصصی بیشتر از یک دروس نخواهد بود به همین دلیل هرگز اینگونه تصور نکنید که شما حتما خواهید توانست دروس تخصصی آزمون را با درصد بالا پاسخ دهید و نیازی به مطالعه دروس عمومی نخواهید داشت. بهطور کلی، بهتر است که برای قبولی در کنکور ۱۴۰۰، از تابستان ۹۹ شروع به مطالعه کنید. بعد از این که وضعیت خود را به طور کامل سنجیدید و دید خوبی نسبت به دروس مهم، تواناییهای خود و سرفصل های مهم به دست آوردید باید منابع خوب را پیدا کنید. سلام برای دانشگاه فرهنگیان از طریق رشته های هنر باید کنکور هنربدم یا کنکورهای دیگه ؟ سلام . در صورتی که قانون لغو محرومیت پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور 1400 اجرا شه شما می تونین در کنکور سراسری 1401 در پذیرش رشته / محل های دوره روزانه شرکت کنین . سلام . باید منابع کنکور تجربی رو کامل بخونین ، می تونین در حین تحصیل در دانشگاه پیام نور در کنکور سراسری شرکت کنین ، عبارت منابع کنکور تجربی 1401 هیوا رو در گوگل سرچ کنین . یک سال مونده تا لیسانسمو بگیرم .

تصمیم به خوندن کتابای دهم تا ۱۲ تجربی دارم تو این یک سال در کنار درسای خودم . اما چند سالی فهمیدم به تجربی علاقه دارم مخصوصا پزشکی . اما این مسئله به این معنا نیست که درسهای عمومی مانند دینی، ادبیات و … فیزیک تجربی نیز تغییر با اهمیتی نداشته گرچه فصل برادر سال دهم در گذشته حذف شده است اما به دلیل اهمیت این فصل در فصول آینده مثل حرکت شناسی بهتر است مطالعه گردد. من رشتم انسانی بوده و یک سوال دیگه ایا درسته میگن دانشجو باشی در کنکور شرکت کنی از دانشگاه حذف میشی ؟ سوال اینجاست که چگونه بهترین انتخاب رشته کنکور رو انجام بدیم؟ با این وجود این ما هستیم که باید به شیوه اون رو عملیاتی کنیم. بسیاری از دانش آموزشان تصور میکنند که برای قبولی در کنکور تجربی باید به میزان ساعت مطالعه خود بیافزایند. علاوه بر این، برخی از دانش آموزان به مطالعه طولانی مدت عادت نداره و این احتمال وجود دارد که با یک برنامه فشرده خیلی زود از درس زده شوند. متأسفانه بسیاری از دانش آموزان با وجود عملکرد عالی که در آزمونهای آزمایشی داشتهاند، در روز کنکور به دلیل استرسی که بر آنها غلبه میکند، خوب عمل نکرده و نتیجه مطلوبی نمیگیرند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما