دانلود پاورپوینت اندروید Microsoft PowerPoint؛ حرفه‌ای ارائه دهید کافه بازار

پاورپوینت

رفته‌رفته رنگ‌ها، حرکت‌ها و دیگر ویژگی‌ها به آن اضافه شد و به چیزی که امروز می‌بینید، تبدیل شد. امروزه و با این ویژگی‌ها، می‌توانید با اسلایدهای زیبا و در عین حال کارآمد، ارائه‌ای اثرگذار و قدرتمند داشته باشید؛ ارائه‌ای که شما را متمایز می‌کند و تاثیر ماندگاری خواهد داشت. برای مثال خود شرکت مایکروسافت در نسخه ۲۰۱۰ پاورپوینت، انیمیشن کوتاهی طراحی شده با همین نسخه پاورپوینت قرار داده که موضوعش قوانین یک ارائه (کنفرانس) است.

Video: ‘Working in Ae Musht-e-Khaak was the most traumatic … – Something Haute

Video: ‘Working in Ae Musht-e-Khaak was the most traumatic ….

Posted: Fri, 18 Mar 2022 07:00:00 GMT [source]

با کلیک بر روی زبانه Animations، مجموعه ای از افکت‌های انیمیشنی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. با کلیک بر روی یک شی در اسلاید (مانند تصویر، متن، شکل و…) و سپس کلیک بر روی یکی از انیمیشن‌ها، آن شی انیمیشن می‌گیرد (مثلاً انیمیشن به وجود آمدن یا انیمیشن حرکت، تغییر رنگ و…). از پاورپوینت ۲۰۱۰ زبانه انیمیشن شکل تازه ای به خود گرفت و انیمیشن‌های جدیدی افزوده شد. رسانه چیکاو – دانشجویان خلاق همیشه سعی دارند که در مقابل استاد بهتری اثر را از خود به جای بگذارد و مهندسان در ارائه یک پروژه به کارفرما سعی دارند تا با بهترین شکل ممکن، کارفرما را قانع کنند. خیلی از افراد دیگر هستند که تلاش می کنند تا بهترین ارائه را برای مخاطب خود انجام دهند.

دانلود برنامه پاورپوینت برای کامپیوتر یاس دانلود

هیچ لحظه‌ای نیست که نتوانید نشان دهید شما در کار خود چقدر حرفه‌ای هستید و حرفی برای گفتن دارید. البته ساختن اسلایدهای خوب، همه‌چیز نیست و باید برای ارائه مطالب داخل اسلاید هم فکر و تمرین کرده باشید. با کلیک کردن بر روی گزینه Shape Fill از بخش Drawing  تب Home، ابزار Eyedropper  را برای انتخاب و برداشتن رنگ ،برای بخشی از شکل مورد نظر خود انتخاب می کنیم. با دانلود پاورپوینت برای گوشی اندروید، می‌توانید فایل‌های خود را روی دستگاه‌های مختلف هم داشته باشید که این یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی آن است. شما با ساخت یک حساب کاربری و ورود به آن، می‌توانید به فایل‌های خود دسترسی کامل داشته باشید. به‌جز این، امکان ارسال و دریافت فایل‌هایی با فرمت PPX یا PPT را هم دارید.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد. Powerpoint برای اندروید به همین دلیل عرضه شده است تا به کمک شما بیاید و همیشه در دسترستان باشد. فایل‌ها را در لحظه با همکاران خود به اشتراک بگذارید، با آن‌ها مشورت کنید و نظر بگیرید تا بهترین ارائه را داشته باشید. 2-    بعد از انتخاب شکل مورد نظر در زبانه Format را انتخاب می کنیم، در پنجره ظاهر شده در سمت راست صفحه به قسمت D-3 Format می رویم. ( در این قسمت عمق دادن به تصویر را آموزش می دهیم) و بعد از انجام مراحل قبل در قسمت Depth، مقدار 100pt  را وارد می نماییم.

دانلود برنامه powerpoint؛ فرصتی برای بهترین‌بودن

جذاب ترین روش های آموزشی و کاربرد آن ، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و توان اضافه کردن عکس، جدول، نمودار، کلیپ، آرت، صدا و ویدیو باعث دلپذیر شدن کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می شود.

پاورپوینت

خب طبیعتا سخنرانی تنهایی نمی تواند رضایت ۱۰۰ درصدی را به همراه داشته باشد. کافیست تا مطالب به صورت تصویری به مخاطب نمایش داده شود تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی برنامه مایکروسافت پاورپوینت – Microsoft PowerPoint بپردازیم که ابزاری بسیار کاربردی برای بوجود آوردن یک ارائه مفید محسوب می شود. اگر کار شما هم به‌صورتی است که احتمال دارد فورا به فایل پاورپوینت خود نیاز پیدا کنید، نسخه اندروید بهترین گزینه برای شماست. هر لحظه اسلاید بسازید، آن‌ها را ویرایش کنید، به آن‌ها مطلب اضافه کنید، عکس مورد نظرتان را بگذارید و در آخر فایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد از این برنامه برای آماده کردن پرزنتیشن های خود استفاده می کنند قابلیت افزودن تصویر است. تصاویر و جداول در اسلایدهای این اپ جلوه بسیار خوبی دارند و ظاهر ارائه شما را بسیار جذاب می کنند و هیمن امر نیز توجه مخاطبانتان را جلب خواهد کرد. با استفاده از تب موجود به نام Design برای زیبایی و تغییر ظاهر اسلایدها استفاده می شود.

همچنین می‌توانید فایل‌هایی با فرمت pptx را روی گوشی خود باز کنید. Powerpoint با داشتن بیش از یک میلیارد نصب، به‌صورت رایگان در اختیار شماست. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید برای اوقات فراغت و دریافت بهترین برنامه‌های کاربردی برای انجام انواع فعالیت‌های روزانه. لینک مستقیم، رایگان و سریع، تست شده و امن با ترافیک نیم‌بها و نصب خودکار دیتا‍.

پاورپوینت

که می توانیم با استفاده از افکتها و رنگ های هر یک از اسلایدها بر حسب سلیقه  و علاقه خود آن را تغییر دهیم. Power point2013 این امکان را به ما می دهد که بتوانیم با ارایه اسلاید هایمان ، فرمت فایل ویدیویی خود را ذخیره کنیم. برای انجام این کار کافی است از منوی فایل   ( File) ، گزینه Export را انتخاب کرده و در نهایت Create & Video  را انتخاب می کنیم تا فایل با پسوند MP4  ذخیره شود. برای مثال انیمیشن‌ها همراه هم اجرا شوند (With previous)، بعد از هم اجرا شوند (After previous) یا با کلیک اجرا شوند (On click). انیمیشن‌ها مانند ترنزیشن‌ها (جلوه حرکت اسلایدها) می‌توانند افکت‌های صوتی نیز همراه خود داشته باشند. وقتی می‌خواهیم عکس متحرکی در پاورپوینت بگذاریم باید ابتدا عکس را دانلود کنیم و بعد در پاورپوینت روی ریبون یا سربرگ INSERT کلیک می‌کنیم سپس روی کلمه PICTURES کلیک کرده تصویر متحرک را گرفته و وارد صفحه می‌کنیم.

در اوت همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. همین الان دست‌به‌کار شوید و این برنامه را به لیست برنامه‌های کاربردی گوشی خود اضافه کنید. پاور پوینت به‌صورت رایگان در اختیار شماست و می‌توانید آن را از بازار دانلود کنید. فارغ از پلتفرمی که از آن استفاده می کنیم، ( از ویندوز تا اندروید) نیاز به برخی برنامه ها برای تمام کاربران وجود دارد.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.