درمان قطعی زود انزالی در مردان

به گزارش روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی به نقل از pharma times فلوکستین یک داروی ضدافسردگی مهارکننده باز جذب سروتونین (SSRI) است. فلوکستین باعث افزایش شدید سطح سروتونین پلاسما شده که منجر به کاهش گذرا در جریان خون رحم می شود. نباید بیشتر از آن مصرف کرده و نباید دفعات مصرف آن را افزایش داد. همچنین نباید برای مدت طولانیتری نسبت به تجویز پزشک از آن استفاده کرد. اگرچه همهی عوارض همزمان رخ نمیدهند، در صورت بروز هر یک باید به پزشک اطلاع داده شود. معمولا داروهای روانپزشکی درخصوص کودکان زیر دوسال با احتیاط تجویز میشود؛ اگرچه گاهی با توجه به شرایط برای زیر دو سال هم ممکن است دارو تجویز شود. این عوارض به ویژه در افراد سنین بالا مشاهده میشود و تاری دید نیز یکی از آنهاست. رنگینکمان در اطراف نور در شب و تاری دید را مشاهده کردید به سرعت به پزشک مراجعه کنید. حملات وحشت، گرچه به شدت ناراحت کننده هستند ولی خطرناک نیستند. این دارو در رده بندی گروه B است که یعنی تحقیقات روی حیوانات باردار صورت گرفته و خطری مشاهده نشده اما اطلاعات کافی از بی خطر بودن یا خطرناک بودن این دارو در مادران باردار در دسترس نیست. تشنج یا سابقهی آن – با احتیاط باید مصرف کرد؛ چرا که شرایط را بدتر میکند.

عوارض فلوکستین در دراز مدت

مصرف مقادیر بالای کافئین مسمومیتزا است از مصرف هم زمان دو قرص خودداری کرده و در مصرف هم زمان قرص و خوراکیهای حاوی کافئین احتیاط نمایید. از آنجایی که مشکلات روحی و خلقی درمان نشده ( مانند افسردگی، اختلال هراس، اختلال وسواس اجباری ) شرایط خیلی جدی هستند، مصرف این دارو سر خود و بدون مشورت با پزشک متوقف نکنید. مصرف سلکوکسیب در طول ۳ ماه آخر دوران بارداری میتواند به جنین صدمه برساند. در بیمارانی که ممکن است دست به خودکشی بزنند مقدار کمی دارو باید در دسترسشان باشد. وی اظهار کرد: برای درمان افسردگی رواندرمانیهای زیادی وجود دارد، اما مؤثرین روش درمان شناختی رفتاری است که طی آن مشاور بر روی باورها و افکار منفی فرد تمرکز کرده و به شناخت کلی از فرد دست پیدا میکند. در واقع در ابتدای مصرف دارو، فعالیتهای ذهنی که به دلیل افسردگی از کار افتاده بودند فعال میشوند اما افسردگی هنوز وجود دارد و درمان نشده است.

قرص فلوکستین ۱۰برای چیه

فلوکستین نباید در کودکان زیر ۷ سال مصرف شود. داروهای خاصی به دلیل تداخلات نباید نزدیک به زمان خوردن یا حین خوردن غذاهای خاص مصرف شوند. البته سطح پایین پتاسیم یا منیزیم در خون نیز ممکن است خطر ابتلا به این بیماری را افزایش دهد. از پزشک یا داروساز خود در مورد استفاده ایمن از این محصول سؤال کنید. قبل از شروع مصرف فلوکستین و هر بار تجویز دوباره آن، راهنمای دارویی که توسط داروساز شما تهیه شده است را مطالعه کنید. فلوکستین و زود انزالی این قرص ابتدا در آمریکا رونمایی شده است و بعد از تایید شدن از سروی مراکز بهداشتی و سلامت اروپا در این قاره هم با تجویز پزشک بیماران میتوانند قرض ضد زود انزالی فلوکستین را مصرف نماییند.. می شود. در حقیقت با مصرف پروزاک، میزان این ماده در بدن افزایش یافته و سبب بهبود علائم افسردگی و اضطراب می شود. سروتونین یک ماده شیمیایی است که در مغز تولید می شود و بر خلق و خو، اشتها، خواب و سایر مشکلات رفتاری تأثیر می گذارد. پزشکان و شرکتهای تولید کننده فلوکستین توصیه میکنند برای دریافت بیشترین بهبود و کمترین عوارض جانبی، فلوکستین را در صبح مصرف کنید. همچنین پس از قطع مصرف قرص فلوکستین، ممکن است افزایش قند خون مشاهده شود.

قرص فلوکستین ۱۰

داروهایی که ممکن است موجب خونریزی یا کبودی شوند مثل کلوپیدوگرل ممکن است تداخل دارویی ایجاد کنند. علایم ترک دارو بیشتر در خصوص داروهای ضد افسردگی مثل پاکسیل (پاروکستین) یا زولافت (سرترالین) معمول است، اما برای پروزاک هم ممکن است ایجاد شود، به خصوص اگر به مدت طولانی با این دارو تحت درمان باشید. همچنین نوزادانی که مادرانشان طی ۳ ماه آخر بارداری از این دارو استفاده کردهاند به ندرت ممکن است دچار علائم ترک مانند مشکلات تغذیه/تنفس، تشنج، سفتی عضلات یا گریه مداوم شوند. اما هر دو این داروها برای اضطراب، تشنج، سندرم ترک الکل، اسپاسم عضلانی و پانیک استفاده می شود. قبل از استفاده از این دارو، تاریخچه پزشکی خود را به پزشک یا داروساز بگویید، بهویژه در مورد بیماریهایی نظیر سابقه شخصی یا خانوادگی اختلال دوقطبی/افسردگی مانیک، سابقه شخصی یا خانوادگی در مورد خودکشی، مشکلات کبدی، دیابت، کمبود سدیم در خون (مانند وقتی که ممکن است در زمان مصرف “قرصهای آب” – دیورتیکها-ادرارآورها رخ دهد)، از دست دادن شدید آب بدن (کمآبی)، تشنج، زخم معده و روده، سابقه شخصی یا خانوادگی گلوکوم یا آبسیاه (از نوع زاویه بسته). افراد مسن همچنین احتمالاً با مصرف این دارو دچار کمبود سدیم در خون میشوند، به خصوص اگر همزمان با این دارو از “قرص آب” (دیورتیکها-ادرارآورها) استفاده کنند.

اثربخشی و بی ضرر بودن این دارو در اطفال هنوز به اثبات نرسیده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این اختلالات ناشی از مصرف داروهای افسردگی هستند یا عوامل دیگری آنها را به وجود میآورد. در صورت حساسیت داشتن به داروی مذکور یا هر نوع داروی دیگر، باید موضوع را به پزشک اطلاع داد. در صورت شک به بارداری یا تصمیم گرفتن برای بارداری به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت ابتلا به دیابت، وابستگی به الکل یا بیماری کبد، احتیاط لازم است. در این شرایط، پزشک احتمالاً دوز دارو را تغییر داده یا توصیههای الزامی را به اطلاع بیمار میرساند. در صورت بروز سردرد ، بی اشتهایی ، تهوع ، اضطراب و بی خوابی حتما به پزشک اطلاع دهید. از علائم مسمومیت با این دارو می توان به : آژیتاسیون(بی قراری) ، سرخوشی ، تهوع و استفراغ اشاره کرد. به علت حذف کندتر دارو از بدن، احتمال تشدید اثرات وجود دارد. مقدار مصرف این دارو بستگی به شرایط پزشکی شما و پاسخ بدنتان به درمان دارد. دوز مصرفی داروی فلوکستین را به محض بهتر شدن حالتان کم و یا قطع نکنید. شما ممکن است دچار افکار خودکشی شوید، به خصوص در ابتدای درمان با این دارو و با هر زمانی که دوز شما افزایش یا کاهش پیدا می کند.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما