در روزهای برفی زیر چتر یک «گاو نر» رانندگی کنید.

[ad_1]

روزهای بارانی یا برفی معمولا ترافیک را بسیار سخت می کند و به اصطلاح ترافیک شهرهای بزرگ قفل می شود. اگرچه این امر عمدتاً به دلیل مشکلات شهری و مشکلات جاده ای و جاده ای است، اما تأثیر زیادی بر رانندگان در کاهش یا افزایش تراکم ترافیک دارد.

اپلیکیشن مسیریاب بلد به شما کمک می کند تا راه هایی را بیابید تا میزان ترافیک شهری را در روزهای بارانی کاهش دهید و تاثیر مثبتی بر کاهش استرس و تاخیرهای طولانی در ترافیک داشته باشید.

دور زدن گره های ترافیکی

مهمترین کارکرد «بلد» ارائه وضعیت ترافیک آنلاین به رانندگان است. به این ترتیب راننده را در جاده تنها نمی گذارد و با هشدار به موقع به راننده و دادن مسیر جایگزینی که گره ترافیکی جدید در جاده ایجاد می شود، سعی در کاهش زمان تاخیر ترافیکی دارد.

البته گاهی ممکن است مسیر جایگزین مسافت های طولانی تری را شامل شود، اما از آنجایی که خودروی گازسوز بنزین کمتری نسبت به خودروی پارک شده در ترافیک می سوزاند، بهتر است برای صرفه جویی در مصرف سوخت به «بلد» اعتماد کنید. همه می‌دانند که هرچه کمتر در ترافیک زمین بخورید، اعصابتان آرام‌تر می‌شود و رانندگی راحت‌تری را تجربه خواهید کرد.

اعلان صوتی

شایع ترین علت راه بندان در روزهای بارانی به دلیل ازدحام بیش از حد جاده ها یا شتاب دهنده ها و موانع است که به دلیل احتیاط بیش از حد رانندگان می تواند ترافیک را در روزهای برفی یا بارانی کند کند.

«بلد» اغلب شتاب‌دهنده‌های جاده را علامت‌گذاری می‌کند و به موقع به آن‌ها هشدار می‌دهد تا در هوای ناپایدار یا لغزنده بودن جاده‌ها، بتوانید سریعاً پدال گازها را پیدا کنید و برای تنظیم سرعت ماشین خود هوشیار باشید.

هشدارهای سرعت صوتی و دوربین های ترافیکی نیز به جلوگیری از تصادف در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن کمک می کند.

در روزهای برفی “یاد بگیرید”.

روزهای برفی اوضاع را پیچیده تر می کند. از یک طرف لغزندگی جاده ها در اوج است و احتمال تصادفات رانندگی بسیار زیاد است که منجر به ترافیک طولانی می شود که باز شدن آن ممکن است ساعت ها طول بکشد. پس قبل از رفتن حتماً راهنمای «بلد» را دنبال کنید تا مسیرهای کم تردد را پیشنهاد دهید.

از سوی دیگر در برخی از شهرهایی که بارندگی زیاد است ممکن است برخی از معابر به طور کامل مسدود شده و نتوان از آن عبور کرد. «بلد» این قابلیت را دارد که در صورت بارش برف مسیر مسدود شده احتمالی را به شما نشان دهد. به محض باز شدن جاده و بارش برف به دلیل سرعت آپدیت در «بلد» این مشکل به اطلاع رانندگان می رسد و از ازدحام در سایر مسیرها جلوگیری می شود.

بلد همچنین نقش مهمی در ارائه اطلاعات در جاده های بین شهری دارد. اگر قصد سفر در روزهای برفی یا بارانی را دارید یا به هر دلیلی مجبور به ترک شهر هستید، علاوه بر تماس با بزرگراه، حتما از روتر «بلد» کمک بگیرید. این روتر وضعیت ترافیک را به صورت آنلاین به شما نشان می دهد و به شما کمک می کند سفری ایمن داشته باشید.

همچنین اگر به هر دلیلی خودروی شما مانع شد، می توانید از طریق «بلد» نزدیکترین تعمیرگاه یا پمپ بنزین را پیدا کنید و به سرعت مشکل خودروی خود را برطرف کنید.

شاید ندانید که در مسیر برف می بارد و ابزار لازم مانند زنجیر چرخ را ندارید. کافیست “بلد” را پیدا کنید تا نزدیکترین فروشگاه ابزار ماشین را بیابید و شما را به آنجا راهنمایی کنید.

به یاد داشته باشید، همیشه تجربه رانندگی خود در مسیرهای خاص را از طریق قسمت نظرات با سایر کاربران «بلد» به اشتراک بگذارید تا همه افرادی که در آن روز در همان مسیر رانندگی می کنند، بتوانند با خیال راحت با «بلد» سفر کنند. برای تجربه کردن.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما