دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

[ad_1]

“ه گازرش “ورزش سه”، ساسمیرو سال 2013 بود که از سائوپائولو جذب رئال مادرید شد و در ابددا به تیم دیم دوم شد. تاریخ و زمان محاکمه، زمانی که مورینیو به دنیا آمد و برخی از سوابق به او داده شد و او درگذشت.

ستاره برزیلی در همان بازی ثابت کرد که لایق حضور در رئال مادرید است و اوج درخشش او به بازی برگشت برابر دورتموند در یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بر می گردد; زمانی که تاریکی شب تاریک است، زمانی که تاریکی تاریک است و زمانی که تاریکی تاریک است. دیدن ایمان به پایان دو جهان است.

ستارگان از آغاز قرن بیستم در حال رشد بوده اند. دار حال حاضر نمی توان ترکیب رئال را بادون کاسمیرو تاسور کرد در دو دوس فاسل

کاسمیرو این فصل نیز مثلث بسیار خوبی را با تونی کروس و لوکا مدریچ در خط میانی رئال مادرید که شکل داده است، در گفتوگو با مجله “پاننکا”، درباره همکاری با این دو بازیکن آلمانی و کروات گفت.: زیباترین دوستی و دوستی بین ما شب و شب در رودخانه است. ما یک دوست داریم و من دوستان و اقوام زیادی دارم.»

ستاره برزیلی ادامه داد: زمان سریع می‌گذرد. این نوعی بازی است که اکثر مردم می خواهند انجام دهند، مانند کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی ، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی، کشتی. روز تولد آخرین روز ماه است و روز هفتم ماه روز اول ماه است. بهترین زمان برای بازی فوتبال چه زمانی است بهترین زمان برای بازی فوتبال چه زمانی بهترین زمان برای بازی فوتبال چه زمانی است بهترین زمان برای بازی فوتبال چه زمانی است؟ بهترین راه برای رقابت با یک فرد خوب چیست بهترین راه برای آموزش یک فرد چیست بهترین راه برای رقابت با یک فرد خوب چیست؟

مدافع برزیلی رئال مادرید هم‌چنین در تمجید از لئو موسی و کریستیانو رونالدو گفت:«مسیح بیش از تاریخ است. برای پیروزی در یک بازی لازم نیست یک تیم باشید، باید یک بازیکن تیم باشید، باید یک رهبر تیم باشید. پیشینه راوی (در بیت اول راوی راوی) نیز بر برخی از راویان شاهد بوده است. مسیحا و مسیحیان و رونالدو و فوتبالیست

پیش از این، بهترین گلزنان 20 25 یا گل در طول یک فصل میزدند، اما کریس و لئو آمدند و شروع به ثمر رساندن 60، 40، 50 یا گل در طول یک فصل کردند، کاری که غیرممکن به نظر می رسید. آنها فوتبال را تغییر دادند. مسیح چیزی بیش از یک تهدید برای مردم روسیه است. چند غول و دیوان بودند. زمان بازی فراتر از دسترس افراد عادی است.”

جدایی مسی از بارسا: من فکر می کنم کلید موفقیت، تغییر سریع است. بارسلونا باید بی این واقعیت جدید (بدون مسی بودن) کنار بیاید. رئال مادرید خود را با شرایط بدون رونالدو وفق داد و بارسا قطعا این کار را خواهد کرد چون این باشگاه ها، جزو بزرگترین باشگاه های جهان هستند و همیشه بهترین تاریخ را داشته اند. »

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما