ده چهره مشهور صاحب بیت کوین – زومیت

[ad_1]

به جرات می توان گفت که در سال های اولیه بیت کوین ، ارزهای دیجیتالی ویژگی های جذابی برای مردم نداشت و اکثر مردم آن را به عنوان یک فناوری جدید و مبهم که اکثر نوابغ رایانه یا نجاران از آن استفاده می کردند ، نشان می دادند. برخی از مردم در آن زمان فناوری را می شناختند و اکثر آنها آن را یک ارز بی اهمیت اینترنتی یا مد دیجیتالی مانند تلویزیون سه بعدی می دانستند که به زودی از بین می رود.

طبق گزارشات جام کوئین مارکتدر روزهای اخیر ، بیت کوین دوباره آستانه 60،000 را شکست و هزاران سرمایه گذار نوپا را میلیونر کرد. این واقعیت برای کسانی که می توانند بیت کوین را با قیمت بسیار پایین خریداری کنند ، کمی تلخ است. با نزدیک شدن پذیرش گسترده بیت کوین در سال 2021 ، افراد مختلف و افراد مشهور در سراسر جهان به ارزهای دیجیتال علاقه نشان داده اند.

در سال 2021 ، برخی از افراد مشهور بین المللی از برجسته ترین سرمایه گذاران بیت کوین خواهند بود. در زیر لیستی از 10 شخصیت مشهور صاحب بیت کوین هاوس آورده شده است. توجه داشته باشید که برخی از این افراد میزان بیت کوین خود را فاش نمی کنند و فقط مشاغل مرتبط با این ارز دیجیتال مورد حمایت عمومی قرار می گیرند.

1- ماسک الن

الن ماسک

ایلان ماسک در مورد ارزهای رمزنگاری شده شک داشت. اما اکنون ، با بیش از 46 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی ، او معمولاً در مورد ارزهای دیجیتال پست می گذارد و می توان او را یکی از تأثیرگذارترین افراد در جامعه بیت کوین دانست. در ژانویه 2021 ، قیمت این ارز دیجیتالی پس از اضافه شدن ماسک هشتگ بیت کوین به شخصیت توییتر آن حدود 25 درصد افزایش یافت.

مقالات مرتبط:

در ژانویه 2021 ، ماسک ثروتمندترین مرد جهان شد. او قبلاً طراحی بیت کوین را در سال 2019 بسیار درخشان توصیف کرده بود و اخیراً حمایت خود را از دنیای ارزهای رمزنگاری شده اعلام کرد. شرکت وی تسلا همچنین 1.5 میلیارد دلار بیت کوین دارد که 7.7 درصد از کل نقدینگی و 14 درصد از نقدینگی خالص این شرکت است.

تا آنجا که عموم مردم می دانند ، او شخصاً تنها 0.25 بیت کوین دارد که چند سال پیش توسط یکی از دوستانش به او داده شد. ماسک رابطه بسیار نزدیکی با کوین دوج دارد که دلیل اصلی افزایش قیمت این ارز دیجیتال در اوایل سال 2021 است.

2- جک دورسی

جک دورسی

جک دورسی ، مدیرعامل توییتر و اسکوئر ، سرمایه گذار مشتاق بیت کوین است. عشق او به پادشاه ارزهای دیجیتال قبل از سال 2017 بود. هنگامی که او شروع به حمایت از این ارز دیجیتال کرد. هنگامی که بازار ارزهای رمزنگاری شده در سال 2018 سقوط کرد ، دورسی هنوز موقعیت بیت کوین را پیش بینی می کرد و آن را ارز آینده جهان نامید. دلیل این امر این است که در سال 2018 ارزش بیت کوین به پایین ترین سطح خود در سال های اخیر رسید.

دورسی در مارس 2019 گفت که هفته ای چندین هزار دلار برای خرید بیت کوین هزینه خواهد کرد. علاوه بر دارایی های شخصی دورسی در بیت کوین ، Square Page ، شرکت او در اکتبر 2020 4،709 بیت کوین به دست آورد. جالب است بدانید دورسی حتی استخراج بیت کوین را نیز انجام می دهد.

3- مایک تایسون

مایک تایسون

بوکسور و ستاره سابق رسانه های اجتماعی مایک تایسون قبل از اکثر افراد مشهور پتانسیل بیت کوین را تشخیص داد و در سال 2015 از ارز دیجیتال حمایت خود را اعلام کرد. تایسون در آن زمان گفت که بیت کوین بخشی از انقلاب صنعت پول است. در همان سال او با سازندگان دستگاههای خودپرداز بیت کوین همکاری کرد. اقدامی برای قرار دادن چهره خود بر روی دستگاه خودپرداز پادشاه ارزهای دیجیتال. این شرکت برای راه اندازی کیف پول موبایل بیت کوین با Iron Mike و Bitcoin Direct همکاری کرده است.

4- میسی ویلیامز

مسی ویلیامز

مسی ویلیامز بازیگر سریال محبوب “بازی تاج و تخت” در نوامبر 2020 به دارندگان بیت کوین پیوست. او از طریق حساب توییتر خود از پیروان خود پرسید که آیا بیت کوین بخرند یا خیر. این توییت بیش از 900000 کاربر را جذب کرد که نیمی از آنها با آن مخالف بودند.

خوشبختانه به نظر می رسد او تصمیم خود را گرفته است. ویلیامز پس از رای گیری گفت:

از راهنمایی شما قدردانی می کنم. به هر حال خریدم.

او مطمئناً دختر باهوشی است. زیرا از آن زمان ارزش بیت کوین آن چهار برابر شده است.

5- مارک کوبین

مارک کوبا

ستاره میلیاردر و مالک دالاس ماوریکس ، با دارایی خالص 4.2 میلیارد ، با بیت کوین رابطه عشق و نفرت دارد. او یکبار به مردم توصیه کرد که حداقل 10 درصد از سبد سهام خود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند و سپس به سرعت اعلام کرد که موز بیشتری نسبت به بیت کوین دارد. در آوریل 2020 ، او اعلام کرد که دارای 130 پوند بیت کوین است (قیمت فعلی آن حدود 73 735 است). اما بعداً تصریح کرد که از روزهای اولیه عملیات مبادله Coinbase چندین توکن ارزی دیگر خریداری کرده است.

سپس کوبا به مردم توصیه کرد که همه چیز را در پادکست آنتونی پمپلیانو با بیت کوین خریداری کنند. اما او همچنین اذعان کرد که تنها در صورت سرمایه گذاری زیاد بر روی بیت کوین در صورت امکان صرف پول مجازی بدون تبدیل آن به ارزهای ساختگی.

او یک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس دارد. از سال 2019 ، این تیم امکان خرید بلیط مسابقات با بیت کوین را با استفاده از بستر پرداخت رمزنگاری شده بیت کوین فراهم کرده است.

6- اسنوپ سگ

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یکی از اولین افراد مشهوری است که وارد دنیای بیت کوین شد. در سال 2012 ، رپر محبوب آمریکایی امکان خرید موسیقی وی را با بیت کوین برای کاربران فراهم کرد. هر آلبوم او در آن زمان 0.3 بیت کوین فروخت ، با توجه به ارزش فعلی پادشاه ارزهای دیجیتال (60 هزار دلار به ازای هر بیت کوین) که تقریبا معادل 18000 است.

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد. در هر صورت ، او از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و از طرفداران سرسخت دوج کوین است.

7- استیون سیگل

استیون سیگل

تا زمان نگارش این مقاله ، دارایی های بیت کوین استیون سیگل ناشناخته است. اما او همیشه یکی از افرادی است که در زمینه ارزهای رمزنگاری درگیر بوده است. متأسفانه ، این ارز با دارایی های مشکوک ارز رمزنگاری شده نیز ارتباط دارد و در سال 2020 ، SEC ایالات متحده رقیب بیت کوین را متهم به “تبلیغات غیرقانونی” کرد. این ستاره هنرهای رزمی با پرداخت 314 هزار جریمه موافقت کرد.

8- کانیه وست

کانیه وست

کانیه وست در پادکست جو روگان صحبت کرد و از محبوب ترین ارز دیجیتال حمایت کرد و خاطرنشان کرد که بیت کوین “آزادی واقعی آمریکا” است. او گفت بیت کوین بزرگراه جدیدی ایجاد می کند که می تواند مرزهای انسانی بیشتری را ایجاد کند. البته هنوز مشخص نیست که این رپر چقدر بیت کوین دارد.

9. فلوید می ودر جونیور

فلوید جونیور

فلوید می ودر جونیور ، بوکسور حرفه ای و سرشناس ، یکی از مشهورترین افرادی است که صاحب بیت کوین است. به عنوان مثال ، او در سال 2017 توییت کرد که در بورلی هیلز زندگی می کند و ثروت بیت کوین خود را خرج می کند. او همچنین گفت که از اینکه طرفدارانش او را فلوید کریپتو خطاب می کنند راضی نیست. فلوید و دیجی خالد در سال 2018 به دلیل تبلیغ غیرقانونی ابتکار ارز دیجیتال (ICO) جریمه شدند.

10. ریچارد برانسون

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون ، بنیانگذار گروه ویرجین چند میلیارد دلاری ، در سال 2014 به مبلغ 30 میلیون به پلت فرم BTP پیوست. این پلتفرم یک سرویس برای پردازش پرداخت های بیت کوین است. او مقدار دارایی بیت کوین خود را فاش نکرد. اما در زمان مناسب ، او مزایای بالقوه توسعه ارزهای دیجیتال را تشخیص داد.

سایر افراد مهم که بیت کوین دارند

از دیگر افراد مشهور صاحب بیت کوین می توان به گوینت پالترو و دونالد گلاور اشاره کرد. در سال 2018 ، پالترو از Abra Wallet و Exchange پشتیبانی کرد. گلوور ، بازیگر و خواننده رپ ، همچنین با عنوان Childish Gambino شناخته می شود ، در سال 2013 بیت کوین را مثبت توصیف کرد و اصرار داشت که چرا بیت کوین نیست وقتی همه چیز آنلاین است.

بن اسکرین ، یک مبارز سابق UFC و بازنشسته ، حامی سرسخت ارزهای دیجیتال است و علاقه شخصی به LightQueen دارد.

نتیجه

با نگاهی به تعداد زیادی از افراد مشهور و شرکت ها و همچنین سازمان هایی که روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند ، به نظر می رسد که انقلاب بیت کوین هنوز در صنعت پول ادامه دارد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی از این ارز دیجیتال به طور گسترده استفاده می شود و چه مدت ارزش خود را حفظ می کند. با این حال ، ما می دانیم که بیت کوین یک دارایی ارزشمند برای تأثیرگذارترین افراد روی زمین است.

علاوه بر موارد ذکر شده در این مقاله ، افراد مشهور دیگری هستند که از بیت کوین پشتیبانی می کنند و همیشه توییت هایی در مورد این ارز دیجیتال ارسال می کنند.

چه افراد یا شرکت های مهم دیگری را می شناسید که روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند؟

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما