“دیجی سرویس” بزرگترین فروشگاه موبایل سامسونگ در ایران را افتتاح می کند

[ad_1]

بزرگترین فروشگاه تلفن همراه سامسونگ در ایران روز پنجشنبه ، 29 اکتبر 1400 با حضور مقامات ارشد رسانه ها و دیجی سرویس افتتاح شد. پس از افتتاح فروشگاه ، دیجی سرویس اعلام کرد قصد دارد تجربه خرید محصولات سامسونگ در زمینه گوشی و لوازم جانبی موبایل را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

اگر عصر پنجشنبه از بازار چهارصد نفر دیدن کنید ، مطمئناً از تجمع تعداد زیادی از مردم به طبقات مختلف این پاساژ شگفت زده خواهید شد. این جمعیت مشتاق منتظر مراسم افتتاح بزرگترین فروشگاه موبایل سامسونگ در ایران و به ویژه دیدار بازیگر محبوب سینمای ایران “محمدرضا گلزار” بودند. یک ساعت صبر کنید.

بزرگترین فروشگاه تلفن همراه سامسونگ در ایران ، با مساحت 1200 متر مربع ، در شمال شرقی طبقه همکف بازار چهارصد واقع شده است ، جایی که قبلاً به فروش محصولات سامسونگ اختصاص داشت ، اما اکنون به یک فروشگاه تجاری تخصصی تبدیل شده است. برای تلفن های همراه و لوازم جانبی. رمج نژاد مدیر فروشگاه در مراسم افتتاحیه گفت:

“این فروشگاه تجربه خرید ایمن و آسان جدیدترین محصولات سامسونگ را در اختیار مشتریان قرار می دهد.”

در این فروشگاه ، حدود 80 پرسنل متخصص به تمام سوالات شما پاسخ می دهند ، شما می توانید تمام محصولات جدید سامسونگ را از نزدیک مشاهده کرده و برای انتخاب هوشمندانه با آنها همکاری کنید. نوری ، مدیر برند سرویس دیجی ، به دیجیاتو گفت:

“اتاق مراقبت از مشتری از لحظه ورود مشتری و مراحل مختلف ، یعنی قبل ، حین و بعد از خرید ، به مسائل مشتری می پردازد.”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما