رئال مادرید مقصد مورد علاقه لواندوفسکی است

[ad_1]

کد خبر: 1785829/59

زمان: 10:20
1400/07/24

هدیه: 14،719

آیا فوق ستاره و بایرن تمام شده اند؟

به نظر می رسد روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ می خواهد به طور جدی گزینه های خود برای جدایی از تیم را در نظر بگیرد.

به گزارش ورجش سه ، چند روز پیش ، مجله آلمانی بیلد مدعی شد که لواندوفسکی از اظهارات حسن صالح حمیدزیک ، مدیر ورزشی بایرن در مورد وضعیت باشگاه در حال بررسی ارلینگ هلند ناراحت و عصبانی است.

درخشش بازیکن لهستانی در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر کمک زیادی به موفقیت این تیم کرده است ، به ویژه در پیروزی در 6 بازی زیر نظر هانس فلیک و دشواری جذب مهاجم دیگر که تخصصش در گلزنی است. گرد

علاقه مدیران رئال مادرید برای جذب این بازیکن مشهور است. وی در سالهای گذشته این علاقه را به صورت رسمی و غیر رسمی ابراز کرده بود ، اما در نهایت موفق به جذب لواندوفسکی نشد. اما این بار ممکن است شرایط برای آنها متفاوت باشد.

روزنامه AS امروز در صفحه اول خود به این موضوع اختصاص داد و مدعی شد که رئال مادرید محل مورد علاقه بازیکن تیم ملی لهستان است. قرارداد او با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می رسد و اگر با تمدید موافقت نکند ، احتمال دارد تابستان آینده باشگاه را ترک کند.

رئال مادرید می تواند مهاجم 33 ساله را با قیمت مناسب و شاید حتی کمتر از ارزش واقعی او خریداری کند تا به رویای دیرینه خود برای استفاده از وی در ترکیب خود در سانتیاگو برنابئو برسد. قدرت گلزنی قابل توجه لواندوفسکی می تواند موقعیت خوبی را برای هر تیمی فراهم کند. البته ، ارلینگ هلند گزینه دیگری برای رئال مادرید است ، اما با توجه به رقابت شدیدی که بر سر جذب وی درگرفته است ، دور از انتظار نیست که لوا به خدمت گرفته شود. علاوه بر این ، گفته می شود این بازیکن حتی با حقوق اندک آماده پیوستن به تیم است تا علاوه بر بوندس لیگا ، یک چالش جدید در لیگ را تجربه کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.