رئیسی اعضای خقیقی شورای عالی فناوری اطلاعات را منصوب کرد

[ad_1]

جمهور در احکام رئیس اول، اخوان بهابادی، خوانساری و کاهمی فارد

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با استناد به بند 18 ماده 4 اساسنامه شورای فنی فناوری اطلاعات که در ترکیب اعضای این شورا اشاره دارد، «مهدی اخوان بهابادی»، «محمد خوانساری» و «محمد کاظمی فرد» را به عنوان عنوان می کنند. ععضای شورای ملی فناوری اطلاعات منصوب کرد.

وظایف فناوری اطلاعات تعیین خط مشی های اجرایی در قلمرو فناوری به جهت توسعه و قرار الکترونیکی و ایجاد زمینه و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و برنامه های توسعه بخش های مختلف در زمینه سیاست های کلی نظام، مصوبات شورای عالی. نشانه مرگ است و نشانه مرگ.

نظارت مستمر بر پیشرفت برنامه های توسعه الکترونیک الکترونیک و گسترش استفاده از فناوری اطلاعات در کشور و ارائه گزارش های دوره ای به مجلس شورای اسلامی، شورای فضای مجازی مجازی و هیأت وزیران، بخشی از وظایف این شورا به ریاست «رئیس جمهوری» است.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس جمهور رئیس جمهور خطاب به این افراد آمده است «با عنایت به مراتب و تخصص جنابعالی، انتظار حضور فعال در جلسات شورای سیاست گذاری و برنامه های راهبردی در حوزه فناوری اطلاعات در استقرار و توسعه الکترونیک الکترونیکی است. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن، ایمن بودن، ایمن بودن و ایمن بودن است.»

در سوابق اخوان بهابادی که تلفن همراه اول است، «ریاست هیأت مدیره همراه اول»، «قائم مقامی رئیس سازمان صداوسیما در امور فناوری و رسانه های نوین»، «دبیری شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی»، «عضویت حقیقی شورای اسلامی» فضای مجازی عالی »،« معاونت آموزشی و پژوهشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات »

محمد خوانساری در حال حاضر معاون وزیر ررتباطات و فناوری اطلاعات و اطلاعات مسئولس سافمان

وی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است و ریاست پژوهشکده ارتباطات و اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه عالی انقلاب فرهنگی و همچنین مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران را در پرونده کاری خود دارد.

محمد کاظمی فرد نیز که اکنون سکان هدایت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه را برعهده دارد و در واقع جایگزین عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) در این قوه است، دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه اصفهان است.

وی ییشتر در سمت «معاون امور سامانه ها و هوش قضایی» میروز آمار و فاناوری

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما