راه حل های نسخه الکترونیکی ساده و سریع در رسانه ها

[ad_1]

مدی مدیا خیر از منظر تجاری سازی، از نظر خدمات رسانی در حوزه سلامت و کاهش رنج بیماران

در مقوله مسئولیت اجتماعی همه ما در قبال یکدیگر مسئولیم

و چه خوب حضرت سعدی فرمود:

انسان ها اعضای یکدیگرند… که جوهر خلقت است

وقتی عضوی آسیب می بیند … دیگر عضوی باقی نمی ماند

دیگران را آزار نده، آنها را آزار نده… نام کسی را بر آنها نگذار

در این روزهایی که دفترچه های کاغذی سازمان های تامین اجتماعی و بیمه سلامت جمع آوری می شد، یکی از چالش ها و دغدغه های این روزها ثبت نسخه های الکترونیکی است که سردرگمی پزشکان، بیماران و افراد مرتبط با این حوزه را به وجود آورده است. مدیا وارد میدان شده است تا در اسرع وقت به پزشکان و بیماران با راهکارهای بدیع و بدیع کمک کند تا فرآیند تبدیل از نسخه کاغذی به الکترونیکی با چالش های کمتری مواجه شود.

تیم رسانه با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه بهداشت و درمان و پیاده سازی سیستم های موفق متعدد در این زمینه، مفتخر است که بار دیگر رویکردی متفاوت به سیستم یکپارچه رسانه ای با ویژگی های زیر داشته باشد: ثبت نسخه الکترونیکی، ایجاد پرونده الکترونیک سلامت بیماراننرم افزار مطب و کلینیک نوبت دهی آنلاین و وسایل پزشکی تخصصی برای ارائه به جامعه پزشکی و عزیزان کشورتان.

رسانه طراحی و پیاده سازی رسانه ها بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا است و شامل هوش مصنوعی، علم داده، فناوری اطلاعات سلامت، اطلاعات پزشکی، ارتباطات و غیره می باشد.

یکی از مهمترین موضوعات در کپی رایتینگ رسانه های الکترونیکی یعنی پزشک به راحتی می تواند در هر زمان و مکان حتی با تلفن همراه خود نسخه های الکترونیکی تهیه کند و همچنین به تمام نسخه های قبلی بیمار دسترسی داشته باشد و نسخه های قبلی بیمار را در صورت نیاز بازنویسی کند. این امر روند ایجاد پرونده الکترونیکی سلامت بیمار را سرعت می بخشد و در نهایت کیفیت مراقبت از بیمار را بهبود می بخشد.

باید ذکر شود کپی کاغذ همچنین دارای همان شرایط ورودی های کاغذی است که در این مورد است کپی رایتینگ رسانه الکترونیکی یکپارچه در پرورش یافته است کپی رایتینگ رسانه های الکترونیکی پس از وارد کردن کد ملی بیمار، اطلاعات بیمار نمایش داده می شود و به پزشک مراجعه می کند پرونده بیمارنسخه های قبلی، خدمات و داروهای تکرار شونده، جستجو و خدمات ایمن دارو به زبان فارسی یا انگلیسی یا بر اساس برند، کد ژنریک، کد ERX، کد IRC و غیره در دسترس هستند.

یکی دیگر از دغدغه های رسانه ها جلوگیری از کارآفرینی و مهاجرت نخبگان کشور است و خوشبختانه مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه با افتخار انجام دهد تا با جذب جوانان متخصص و نخبه کشور، کیفیت خدمات را ارتقا دهد. برای عزیزانمان.

این روزها که مردم به دلیل نگرانی های مختلف و شیوع گونه های جدید ویروس کرونا تحت فشار هستند، دغدغه رسانه ها رفع چالش های رسانه ای و ارائه خدمات با کیفیت خوب به جامعه است.

در این زمینه رسانه ها امکانی را در یک اقدام منحصر به فرد فراهم کرده اند که هر فردی به راحتی می تواند انجام دهد پرونده الکترونیک سلامت خودتان را در Mediamedia تنظیم کنید و سوابق و سوابق پزشکی خود را قبل از مراجعه به پزشک در کاربر اختصاصی Mediamedia خود آپلود کنید. و تمام سوابق و کپی های تجویز شده را در حساب شخصی خود حفظ، حفظ و مشاهده کنید.

بیماران می توانند به پروفایل بیش از 330000 پزشک در مدیا مدیا مراجعه کنند و بر اساس پارامترهای مختلفی که در مدیا مدیا وجود دارد، پزشکان آنها می توانند انتخاب و رزرو و سپس نوبت پزشکی آنلاین ایجاد کنند. پرونده الکترونیک سلامت خودم و نسخه الکترونیکی را دریافت کنید از دکترت بپرس و بیماران نیز می توانند وارد شوند بستر رسانه ای اختصاصی امکان چت، ارسال و دریافت عکس و فایل، ارتباط با پزشکان وجود دارد تا همیشه سوابق به روز و دقیق داشته باشند.

مدیا مدیا در آینده نزدیک از فناوری‌های منحصربه‌فرد دیگری در پزشکی از راه دور، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و موارد مشابه دیگر رونمایی خواهد کرد و به پزشکان و بیماران کمک می‌کند تا خدمات دیگری در این زمینه پیدا کنند.

به فضل خداوند توفیق خدمت به مردم شریف کشورم را دارم و متعهد به تقویت هر چه بیشتر ارتباط مردم با پزشکان با ایجاد تیم های حرفه ای و متعهد رسانه ای جهت ایجاد بسترهای جدید و مبتکرانه جهت دستیابی به نتایج مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم. دکترها بیایید به این سیستم نگاه کنیم.

به امید روزی که اذهان مردم شریف ایران از هر گونه دغدغه پزشکی رها شود.

یوسف محمدپور موسس و مدیرعامل Media Media است

مدی مدیا مدی مدیا یک رسانه پزشکی هوشمند است

راه حل های نسخه الکترونیکی ساده و سریع در رسانه ها

این مواد تبلیغاتی است

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما