رتبه لازم برای قبولی رشته روانشناسی کنکور 1401+ 9000 نمونه کارنامه قبولی رشته روانشناسی

در حالیکه در روش نوین برنامهریزی بر مبنای مطالعه و یادگیری چالشی، با توجه به دستاوردگرا بودن روش، دانشآموز هر روز با مشاهده پیشرفت خود، تمایل بیشتری به افزایش ساعت مطالعه برای کسب موفقیت بیشتر خواهد داشت. 1- این دسته از دانش آموزان باید توجه داشته باشند که در یکی از حساس ترین شرایط مطالعه خود قرار دارند. 2- بهترین مشاور کنکور تجربیپست خنده دار 1401 باید بر روی منابع جدید موسسات آموزشی نظیر قلم چی، گاج، خیلی سبز، نشر الگو، مهر و ماه و غیره تسلط کامل داشته باشد تا بتواند بهترین منابع را با توجه به تغییرات کنکور و روش طراحی تست ها به دانش اموز و داوطلب کنکور تجربی 1401 ارائه دهد. بنابراین سعی کنید حتما برای اینکه بتوانید خود را از شر نقاط ضعف خود نجات دهید، با یک مشاور خبره و خوب مشورت کنید تا بتواند راه حلی را به شما ارائه کند و همچنین برای رفع خستگی و عدم افزایش فرسودگی، بیشتر زمان خود را به مطالعه مطالب جدید نیمسال دوم دوازدهم همچنین تست زنی مطالب قبلی بگذرانید. لازمه بدونی برای رسیدن به موفقیت به کمک دست آوردهایی که تا الان کسب کردی و تلاش و تمرکز بیشتر باید نیمه ی دوم کنکور رو درس بخونی.

بخشی زیادی از مرور و جمعبندی به بررسی نکات، جزوات و خلاصهبرداریها میشود. اما با یک جمعبندی اصولی میتوان به درصد قابل قبولی برای قبولی در رشتههای تاپ علوم تجربی دست یافت. اما اگر شما هم داوطلب با سهمیه 25 درصدی ایثارگران باشید هم این سوال پیش میآید که رتبه مورد نیاز برای پزشکی چقدر است. داوطلبانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ هستند پیش از انجام فرایند ثبت نام می بایست نسبت به مطالعه این دفترچه بپردازند. این اضطراب به خودی خود یکی از موانع تمرکزه؛ و آرامش روانی رو از داوطلب میگیره. ENTJ این تیپ شخصیتی از استقلال و تنوع این شغل لذت برده و دوست دارد با انواع مردم در مشاغل مختلف سر و کار داشته باشد. موقع یادگیری ریاضی چه سر کلاس و چه آموزش از روی فیلم و دی وی دی باید کاملا تمرکز حواس داشته باشید. بنابراین داوطلبین باید در جهت تقویت نقاط قوتشان در دروس مختلف بکوشند. روشهای قدیمی مطالعه کنکور، همواره با نیاز به مرورهای متعدد، و نیز اعتقاد به قرار دادن درسهای متنوع در یک روزمطالعه درسی، خود عامل اصلی عدم تمرکز و ازبین بردن شوق درس خواندن در دانشآموز میشوند. شما تست میزنین که تجربه به دست بیارین، نه اینکه سرسری ازشون بگذرین؛ پس وقتیکه تستی رو اشتباه جواب میدین، باید دلیل اشتباه جواب دادنتون رو هم کشف کنین تا دفعات بعد دچار اشتباهات مکرر نشین.

مشاور کنکور علی رضوانی

یک مشاور وظیفه داره این تجربیات رو در اختیار تو بزاره تا ازشون استفاده کنی. در ادامه باید به این نکته اشاره کنم که شما می تونید با داشتن برنامه ای دقیق و درست در این مدت باقی مونده، مقداری از مطالبو مطالعه کنید. مثلا دانش آموزی که شروع می کند و از 100 تست یک مبحث ریاضی به صورت یکی در میان 50 تست را میزند و به تسلط کامل میرسد دیگر نیازی به آن 50 تست دیگر ندارد. فیزیک: در میان این گروه از داوطلبان که رتبه زیر 1000 کشوری کسب کرده اند کمترین درصد 31/2 درصد است و 24 نفر به درصد 100 رسیده اند و میانگین کل این گروه 77/6 درصد است. سهمیه ایثارگران 30 درصد از کل سهمیهها را در کنکور سراسری به خود اختصاص داده است و به دلیل تعداد شرکت کننده کم نسبت به سهمیه، افراد با تراز و درصدهای کم هم میتوانند در پزشکی قبول شوند. شیمی: در میان این گروه، کمترین درصد 31/4 است و هیچ داوطلبی موفق به کسب درصد 100 نشده است و بالاترین درصد، 92/2 درصد بوده است و میانگین کل درصد کسب شده توسط داوطلبان در درس شیمی، 68/2 درصد میباشد.

دین و زندگی: در میان داوطلبان با رتبه زیر 1000، کمترین درصد دین و زندگی 32 درصد است و فقط 1 نفر موفق به کسب درصد 100 شده است و میانگین درصد کسب شده توسط داوطلبان 71/7 درصد بوده است. در میان داوطلبان با رتبه زیر 1000 کشوری، کمترین درصد 6/6- است. هم چنین در طول هر روز زمان هایی رو برای استراحت مشخص کنید. موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ نظام جدید مثل هر هدف دیگری، نیازمند برنامهریزی است. با آرزوی موفقیت برای همه شما همراهان دوستداشتنی مکتبستان! کدام کتاب ها برای کنکور ۱۴۰۰ تغییر کرده اند ؟ این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند . به قول سهراب سپهری: تا شقایق هست زندگی باید کرد! درسته که کنکور مسیر بزرگیه و برای اینکه جزو قبولین کنکور ۱۴۰۱ باشین باید خیلی تلاش کنین، اما نباید از زندگی دست بکشین. اگر این گامهای کوچک و آهسته را برداریم، بتدریج و با گذشت زمان رشد خواهیم کرد. احساس اضطراب بیش از حد باعث عملکرد ضعیف شما در کنکور میشه حتی اگر مطالب و دروس را کامل یادگرفته باشید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.