رتبه لازم قبولی رشته زبان انگلیسی 1401 + معرفی و بازار کار

می توانید با پیدا کردن نام رشته خود، به صفحه اطلاعات تخصصی همان رشته بروید و همچنین رزومه مشاور تخصصی کنکور ارشد آن رشته را هم مشاهده کنید. لازم به ذکر که در برنامه ماهانه جدول زیر، صرفا دروس پایه یازدهم در نظر گرفته شده است و آن را به عنوان نمونه ای برای توضیح روش پیشنهادی خود آورده ایم. و در گام بعدی برخی از مباحثی که به صورت دست و پا شکسته یاد گرفتهاید را تکمیل کرده و مسلط بشوید. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مجموعه مدیریت کسب و کار دسترسی داشته باشید. مشاوره کنکور ارشد مجموعه حقوق، به عهده آقای علیرضا فتحی (مشاور تخصصی ارشد حقوق) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. مشاوره کنکور ارشد مجموعه حسابداری، به عهده علیرضا اسلامی و علیرضا اسمعیل زاده (مشاوران تخصصی ارشد حسابداری) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. تک به تک خدماتی که برای مشاوره کنکور حضوری دورخیز گفته شد، جزو مزایای مشاوره حضوری کنکور هستند.

ما در موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام سعی کرده ایم که با توجه به شرایط داوطلبان عزیز امکان انجام مشاوره به صورت: مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین را فراهم کنیم. در صورتی که این طور باشد مشخص میشود که مشاور شما برای شما زمان کافی را نمیگذارد. مشاوره با این شماره ها کاملا رایگان! مشاوره کنکور ارشد مجموعه مشاوره، به عهده خانم ها کاظمی و صمدی (مشاور تخصصی ارشد مجموعه مشاوره) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. آقای نیکخو باید به این نکته دقت کند که اینروزها دانش آموزان دل خوشی از این مؤسسات ندارند و حضور این مشاور با سابقه در چنین مؤسساتی جایگاه او را تا حد فروشنده بسته های آموزشی کنکور تنزل می دهد. کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از مؤسسات تولیدکننده دی وی دی های آموزشی کنکور است. اما آن تعداد معدود رتبه های سه رقمی اش معتقدند برنامه های درسی او در کنار انگیزه های بسیار خوبی که به شاگردانش می دهد از ویژگی های بارز اوست.

مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام

اما اینروزها این مشاور کنکور و فارغ التحصیل رشته راهنمایی و مشاوره ، دیگر آن اقتدار سابق را ندارد و بیشتر او را باید یک مشاور انگیزشی بسیار خوب دانست تا یک مشاور تحصیلی خوب. امید است سایر مشاورین تحصیلی نیز با الهام از تجربه پیروزی ها و شکست های این شش مشاور مطرح تحصیلی راه موفقیت خود و دانش آموزانشان را هموارتر سازند تا جامعه ای پویاتر ، بهتر و موفقتر داشته باشیم. بدیهی است مشاوری که روی این مفاهیم مسلط باشد خیلی راحت تر و بهتر از سایر مشاورین می تواند دانش آموزانش را بسوی موفقیت هدایت کند. البته این انتظار بجایی نیست که از مشاورین تحصیلی توقع داشته باشیم که بر روی مفاهیم درسی تسلط داشته باشند اما حضور مشاورینی نظیر سیناتهرانی که بر کلیه مفاهیم درسی اشراف دارند زنگ خطر را برای سایر مشاورین برجسته به صدا درآورده است. سعی کنید این بازهی زمانی ارزشمند را (خصوصاً سه ماه پایانی منتهی به کنکور را) صرف مباحث و سرفصلهایی کنید که ارزش بیشتری دارند. مشاوره کنکور ارشد مجموعه مدیریت، به عهده خوانین زاده، صفری و کریمی (مشاوران تخصصی ارشد مدیریت) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید.

اگر این نکات را در برنامه ریزی خود رعایت کنید، مطمئنا انجام این برنامه، موفقیت آمیز و ثمر بخش خواهد بود. پیشنهاد من در دوران امتحانات دیماه حل مثال تشریحی هستش… سلام من امسال فارغ التحصیل رشته کاردانی بهداشت عمومی می شم سربازی هم نرفتم ایا امکان شرکت در کنکور۹۹را دارم؟ گروه مشاوره اوج یادگیری با در نظر داشتن اهمیت مطالعه برنامه ریزی شده و اصولی، اقدام به آموزش نکات مهم و تاثیر گذار بر برنامه ریزی اصولی و برنامه ریزی های رایگان برای دانش آموزان پایه دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در کنکور گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی را دارند، ارائه کرده است. چنین افرادی انگیزه و شوق بیشتری برای مطالعه دارند و دائما از خستگی ناشی از درس خواندن زیاد شکایت نمی کنند. درسته که برای رسیدن به نتایج خوب اونم توی مهمترین مرحله زندگیمون کنکور، خوبه که از بهترین مشاوران کنکور کمک بگیریم اما باید بدونین که این افراد معجزه نمی کنن و در نهایت همه چی به خودمون و مجموعه کارهایی که برای دستیابی به خواسته هامون می کنیم برمیگرده. مشاوره کنکور ارشد مهندسی برق، به عهده آقایان گیوه کی و بمانی (مشاوران تخصصی ارشد برق) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.