رتبه و درصد لازم قبولی رشته گرافیک 1400

آزمون های قلم چی و کلاس های کنکور - سعادت آباد و شهرک غرب ... در این بخش مشاور تعیین می کند که آیا نیاز است تا داوطلب اقدام به حذف سرفصل کند یا نه. آیا داوطلب می تواند سه زنگ متوالی 90 دقیقه ای فقط رشد بخواند و یا به تنوع خوانی عادت دارد. اما در طول تجربه ای که در زمینه مشاوره کنکور ارشد روانشناسی دارم کمتر داوطلبی را دیدم که بپرسد” با چه روشی باید کتاب ها را در برنامه مطالعه ام قرار دهم”! در زیر تصویری از این بخش برای داوطلبان ارشد روانشناسی را مشاهده می کنید. برای مثال از پلن تنظیم خواب، تا کاهش اهمال کاری و تنبلی و افزایش انگیزه، به طور همه جانبه برنامه ریزی می شود. قاعدتاً اگر زمان داوطلب ارشد روانشناسی برای مطالعه کم باشد و این زمان پوشش دهنده همه سرفصل های درس های مختلف روانشناسی نباشد، مشاور اقدام به حذف سرفصل های غیرضروری براساس انالیز کنکورهای سال های گذشته و پیش بینی کنکور امسال می کند. زمان ثبت نام این آزمون برای سال 1401 هنوز مشخص نشده اما این فرآیند در سال گذشته در اوایل تیر ماه انجام شد که پیش بینی می شود، روند آن برای امسال نیز به همین منوال باشد.

مشاور کنکور در اصفهان

چجوری به خودم آموزش دادم روزی ۱۰ ساعت درس بخونم؟ مطالعه ای که برنامه ای پشت آن نیست هرچقدر هم دقیق باشد به نتیجه نمی رسد؛ سال دوم که همراه مشاورم برای مطالعه برنامه ریزی کردیم و طبق برنامه پیش رفتم، بیشتر متوجه اشتباهاتی که سال گذشته کرده بودم شدم و با پنج ماه مطالعه صحیح به رتبه دو رقمی (21بالینی و 22عمومی) رسیدم. بسیاری از داوطلبان برای شرکت در کنکور ارشد دقت زیادی در انتخاب منابع دارند و از چندین موسسه و مشاور برای تهیه کتاب ها پرس و جو می کنند؛ جلسه اولی که با داوطلبان در مورد برنامه ریزی کنکور ارشد روانشناسی صحبت می کنم، اکثر داوطلبان دو سوال یا بهتر است بگویم دو دغدغه اصلی دارند: “هنوز بین گرایش عمومی و بالینی موندم و نمی دونم برای کدوم گرایش شرکت کنم” و ” نمی دونم چه کتاب هایی بخونم”. تمامی کارهایی که در بخشهای ذکر شده قبلی در پنل مشاوره و برنامه ریزی ارشد روانشناسی انجام می شود برای این است که بهترین بازه های زمانی در بخش آنالیز برنامه ریزی به دست آید. در ضمن اینجا خبری از مشاوره های انگیزشی الکی و امید بخش نیست، بلکه شما با تکنیک های صحیح و نوین علم روانشناسی، به راحتی در مقابل تمامی بی انگیزگی ها و ناکامی ها ایستادگی می کنید.

مشاور کنکور جهرم

بدون شک تمامی دانش آموزانی که در سال های اخیر موفق به کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری شدند و هم اکنون در دانشگاه های خوب مشغول به تحصیل هستند در کنار کتاب های درسی شان از کتاب های کمک درسی استفاده کردند. وقتی که دانش آموزان برای کنکور می خواهند شروع کنند زمانی که رتبه های خوب کنکور گذشته رو مشاهده می کنند از خودشون می پرسن که اینا از کی شروع کردند و بهترین موقع برای شروع مطالعه کنکور چه زمانی هست یا اصلا کسانی که موفق شدند چجوری برنامه ریزی کردند. اما بهتر نیست الان که هیجانات مربوط به قبول نشدن فروکش کرده به جای عقب نشینی ببینید سال گذشته چه اشتباهاتی داشتید و امسال با برطرف کردن اونها یک بار دیگه شانس خودتون رو برای قبولی در کنکور ارشد امتحان کنید؟ فاز دوم: فاز تسلط و جمع بندی: در این فاز که پس از فاز مطالعه مفهومی آغاز می شود، برناممه ریزی به نحوی خواهد بود که دو دور مرو و دو دور تست زنی برای تسلط در نظر گرفته می شود و در نهایت با آنالیز کنکورهای 10 سال اخیر، شما برای کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی آماده می شوید.

ایا مشاور کنکور لازم است

همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد رشته روانشناسی بالینی دسترسی داشته باشید. مثلا برای گرایش بالینی، درس های آمار، فیزیولوژیک و علم النفس ضریب 1، درس رشد، مرضی و زبان ضریب2 و درس بالینی ضریب 3 دارد. کنکور روانشناسی چه روانشناسی بالینی، چه روانشناسی عمومی و چه روانشناسی تربیتی، یعنی کنکور و رقابت بر سر مرور و مرور و مرور. طبق معمول قبل از تهیه منابع از چند نفر از دوستانم که در کنکور رتبه های خوبی آورده بودند و همچنین اساتید دوره کارشناسی ام در مورد تهیه کتاب ها پرس و جو کردم و منابعی را که روی آنها توافق وجود داشت و همه به عنوان کتاب های پر اهمیت بهم گفته بودند تهیه کردم (هرچند که در مطلب منابع کنکور ارشد در مورد مواردی که برای انتخاب کتاب ها باید درنظر بگیریم و من در نظر نگرفتم توضیحاتی دادم) بعد از اینکه امتحانات پایان ترم تمام شد، نگاهی به فهرست کتاب ها انداختم و بر اساس حجم مطالب، برنامه ای ریختم که تمام کتاب ها تا آخر پاییز دو دور خوانده شود و دی و بهمن را هم برای جمع بندی گذاشتم (سال 93کنکور بهمن ماه برگزار شد). بعد از اینکه دوران افسردگی بعد از قبول نشدن رو طی کردم!

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید می‌شوند، اما توصیه ما این است که استفاده از این محتوا با دقت و توجه به منابع دیگر صورت گیرد.