رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1401 + لینک ثبت نام

خب این که نتوانید به همه تست ها درست پاسخ دهید چه مشکلی ایجاد می کند؟ اگر دقت کرده باشید در هنگام مسابقه هیچ کدام از دوندگان حرفه ایی ابتدای راه را با سرعت بیش از حد نمی دود، بلکه این انرژی را تقسیم بندی می کند تا بتواند تا خط پایان ادامه دهد. 3- سعی کنید حداقل زمان مطالعه خود را در هفته اول یا هفته های آغازین روی 8 ساعت قرار هید و تا پایان تابستان، اگر برنامه فوق العاده یا کلاسی ندارید این زمان را تا 12 ای 15 ساعت افزایش دهید. اگر همان جزوه ها، همان منابع را با همان کیفیت بخوانیم و همان تست های پارسال را بزنیم که تغییری اتفاق نمی افتد. آن فکر این است که اگر قرار است من همان کارهای سال قبل را انجام دهم چطوری نتیجه من عوض می شود. پس اگه می خواید نتیجه خوبی در درس ریاضی بگیرید، مقاله چگونه ریاضی بخوانیم رو تا انتها بخونید. آقای آزادی ذکر می کنند که در آزمون های آزمایشی با وجود آنکه گاهی نتیجه خوب ودلخواه را بدست نمی آوردند، ام هیچ گاه نا امید نمی شدند و تلاش خود را بیشتر و بیشتر می کردند.

مشاور کنکور یوسف پریشن

یک مشاور کنکور خوب باید بتواند در این زمینه به دانشآموزان کمک کند. دیدن آدم های موفق همیشه نوعی انگیزه و نیروی مثبت در ما ایجاد و به ما یادآوری می کند که هیچ چیز غیر ممکن نیست. به همین دلیل هم شخصی مانند آقای ایلیا هاشمی راد، نفر دوم گروه ریاضی قبل از هر چیز بر مشورت با یک مشاور تاکید می کند و آن را ضروری می داند. شاید برایتان تعجب آور و جالب باشد، اما مصاحبه با پشت کنکوری های موفق همچون آقای سپهر اسلامی رتبه 4 رشته تجربی می گوید که در سال آخر یعنی پایه دوازدهم در روز شش یا پنج ساعت مطالعه داشته و این مقدار در سال های قبل کمتر بوده است. آقای راستی کارشناس برجسته آموزشی معتقد است: «پوردستمالچی تسلط خوبی بر مقوله کنکور سراسری و مسائل پیرامون آن دارد بطوریکه او را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاورین انتخاب رشته نیز قلمداد کرد. با این روش هم تسلط شما بر موضوع بیشتر می شود و هم تست هم زده اید. درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.

لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که رشته دانشگاهی موردنظرتان در کدام زیر گروه است و ضرایب دروس اختصاصی آن چقدر است و با دیگر زیر گروه ها چه تفاوتی دارد. مثلا شما میتوانید در هر روز ۳ درصد اختصاصی و ۳ درس عمومی را مطالعه کنید. شما میتوانید با برقراری تماس با مشاوره کنکور انسانی آویژه، پاسخ بسیاری از سوالات خود را خیلی سریع و در کوتاهترین زمان دریافت کنید. داوطلبین عزیز که دنبال مشاور باسابقه و رتبه پرور هستین میتوانید با کلیک روی اسامی رتبه برتر های کنکوری حرف آخر بهترین مشاور را انتخاب کنید. در حال حاضر در بهترین موسسه مشاوره کنکور موسسات گاج و قلم چی و تعاونی کارکنان سازمان سنجش و موسسه گزینه دو از مشهور ترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی می باشند که با صلاحدید مشاور خود یکی از این مجموعه ها را انتخاب می کنید و به صورت مستمر در آزمونهای آزمایشی آن ها شرکت می کنید. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با لیست مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور می باشید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. هفتهی بعدم اگه ترمز نبریم و به علت سکتهی قلبیِ ادمین سایت دکتر معین الدین(ادمین: بگو دور از جون ?) چپ نکنیم و نمیریم، ?

مشاور کنکور مرد نی نی سایت

تکنیک هایی که تنها در حد شعار یا توصیه باقی نمانده و به عمل تبدیل شده اند. گوش دادن به حرف های یک پشت کنکوری نشان می دهد که تنها رمز و راز این قصه در رعایت کردن یک سری از نکات و تکنیک های مطالعاتی و مشاوره و برنامه ریزی است. به شما توصیه می کنیم برای مشاوره کنکور خود به هیچ عنوان از دانشجویان و افراد کم تجربه و تازه کار استفاده نکنید زیرا مشاورین تازه کار صرفاً از تجربیات شخصی خود برای هدایت تحصیلی شما می خواهند استفاده کنند که این کار کاملاً غلط است. بعلاوه طراحی یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دلیل چند بعدی بودن آن برای همه کنکوری ها کار چندان آسانی نیست. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سپس از فرم تکمیل شده نام نویسی که اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نیز در آن درج شده است، پرینت تهیه کنید و آن را تا زمان اعلام نتایج کنکور سراسری نزد خود نگه دارید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما