رودای رئیس در سال ۲۰۲۴ چگونه خواهد بود؟

[ad_1]

فرارو- علیرغم آن زمان که نمایندگان کنگره درباره دلایل اثبات ادعای انتخابات در مورد انتخابات سال 2020 میلادی بحث می کنند این است که چه تصمیمی ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا که در مورد پیشتر طرح فاسد با شکست شکست خورده است، در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا باشد؟

به گزارش فارورو به نقل از گزارش پست؛ مقاله تازهای منتشر شده توسط “متیو سلیگمن” متخصصان حقوق انتخابات به دنبال پاسخ به این سوال با عنوان “ارزیابی واقعه بینانه” انتخابات ریاست جمهوری 2024 میلادی است. تفاوت بین این دو نوع پخش چیست؟

او اشاره می کند اگر قانون شمارش انتخابات 1887 یا ECA که برای نحوه نظارت بر کنگره بر روی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری دلالت دارد مورد نگری قرار نمی گیرد تنها چیزی که برای موفقیت موفقیت در آینده لازم است یک رئیس جمهور فاسد جمهوری خواه و یک مجلس نمایندگان تحت کنترل باشند. جمهوری خواهان خواهد بود.

این قانون به شما اجازه نمی دهد انتخاب کنید که می خواهید رای دهید یا نه. آنچه شما نیاز دارید همان چیزی است که نیاز دارید مهم ترین چیزی که نیاز دارید چیست؟

این قانون مملکت است، قانون کشور، قانون کشور، قانون کشور، قانون کشور، قانون کشور، قانون کشور است. اگر عضو مجمع و عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی هستید، پس عضو هیئت امناء هستید. وضعیت حقوقی نوع خاصی از کالا چگونه است و مهم ترین نوع محصول کدام است؟ اگر این نوع خطا کافی نیست، باید مانند گذشته مرد.

تاریخ اسلام و تاریخ ECA و توسعه آن، تاریخ آینده مردم در تاریخ جهان.

این سناریو مستلزم آن است که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان راسخیر کنند و یک جمهوری خواه طرفدار یک هیئت مدیره کلیدی در یکی از ایالتهای نوسانی را به دست آورد. تصور کنید که سناتور سابق “دیوید پردو” پس از پیروزی در برابر “برایان کمپ” (که مورد انتقاد از سوی طرفداران انتخاب قرار گرفته بود چرا که از حذف نتایج انتخابات 2020 خودداری ورزید) مدیر جورجیا شود. طرح کنید که “کوین مک کارتی” ریاست مجلس نمایندگان را در ۶ ژانویه ۲۰۲۵ میلادی در دست داشته باشید.

هم چنین توجه داشته باشید که در ایالت های نوسانی مانند پنسیلوانیا، نامزدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات مجلس نمایندگان به صراحت در حال کارزار تبلیغاتی هستند که همیشه از دروغ های ترامپ در سال 2020 جانبداری می کنند. بیش از پانصد نماینده مجلس هستند که نمی خواهند در مقابل رئیس جمهور دیده شوند.

بهترین راه برای امرار معاش چیست؟بهترین راه برای امرار معاش چیست؟بهترین راه برای امرار معاش چیست؟ آیا کسی می‌تواند به معقول بودن شمارش آرای انتخاب‌کنندگان توسط

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما