روش های مطالعه و تست زنی کنکور

مشاوره تحصیلی رایگان تا چه اندازه حرفه ای است؟ ✔️مشاور تحصیلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مثلاً اگر میخواهید در کنکور انسانی در رشتهی روانشناسی پذیرفته شوید، اول ببینید که کدام دروس ضریب بیشتری دارند یا میانگین درصد پذیرفته شدگان سال های گذشته چه قدر است. سپس شناخت مناسبی از دروس پر اهمیت و میانگین درصد دروس مهم و در مجموع عملکرد داوطلبان در سال های گذشته برسید و در نهایت متناسب با این اطلاعات و توانایی های خودتان، برنامهریزی و بودجه بندی کنید. یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . مشکل اصلی یک دانش آموز یا دانشجو این است که به علت کم تجربه بودن از آینده تحصیلی خود اطلاعات درستی در دست ندارد و اگر مشاور بتواند این مشکل را برای او حل کند، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد. شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید. پس این مطلب را از دست ندهید. این کار بهترین راه برای مدیریت و صرفهجویی در زمان است. همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان تکنیک های درست تست زنی و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و مشاوره کنکور ارشد ژنتیک انسانی (bestp.ir) – بیشتر بخوانید – به کار گیرید.

هدف مشاوران مرکز مشاور گروپ ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی و حرفه ای برای تمام افراد جامعه است تا هیچ کس تجربه شکست را تجربه نکند و مسیر غلط را در تحصیلات خود انتخاب نکند. نکات طلایی که میخوایم اینجا به همه مخاطبین عزیزمون که دانش آموزای گل انسانی هستن بگیم اینه که هیچوقت فراموش نکنید اگر به یک برنامه ریزی صحیح و اصولی متعهد باشید، اگر بتونید با کمک یه مشاوری که خودش تمام لحظات این سال سرنوشت ساز رو تجربه کرده، بر تمام عواملی که روی عدم موفقیت شما تاثیر میذاره غلبه کنید، مطمئن باشید چیزی که انتظارتونو میکشه فقط و فقط موفقیته. در این مرحله شما دیگر باید همهی مباحث را خوانده باشید و تسلط پیدا کرده باشید و جمع بندی هم کرده باشید دیگر جای بهانهگیری یا کمکاری نیست! باید هر آنچه که در آن استعداد و توانایی دارید، بر اساس مدت زمانی که تا کنکور باقی مانده و میزان تواناییتان در تست زنی مدیریت کنید.

مشاور کنکور گیلان

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست خود را در زمینه برنامه ریزی درسی و مشاوره برای کنکور به آیدی تلگرام moshaverane100@ یا به شماره واتساپ ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. گروه مشاوره ای مرکز مشاور گروپ اصول برنامه ریزی و مطالعه را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بعد از آن بدون کمک شخصی دیگر برنامه ریزی خود را پیاده سازی کنید. وقتی چندین نفر از مشاوره یک مشاور نتیجه گرفته باشند و این مشاوره برایشان مفید واقع شده باشد، شما هم خیالتان راحت است که با یک هندوانه دربسته طرف نیستید و تا حدودی به نتیجه مشاوره خوشبین خواهید بود. با کمک بودجه بندی شما میتوانید سهم هر درس را در برنامهریزیتان مشخص کنید و از این طریق مطالعاتتان را هدفمندتر کنید.

اکنون در دورترین شهرها و حتی مناطق محروم خدمات مشاوره تحصیلی رایگان را از طریق تماس تلفنی ارائه می کند و همین باعث شده ما به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر همت کنیم . سعی کنید در این روزها کارها و تفریحاتی که بیشتر به آن ها علاقه دارید را انجام دهید، با دوستانتان بیرون بروید، فیلم مورد علاقه تان را بببنید یا ورزش کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی مرکز مشاوره آویژه میتوانید مطلب «مشاوره تلفنی کنکور» را مطالعه بفرمایید. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب برای قبولی شما در کنکور انسانی، تمام نکات مشاوره ای کنکور انسانی را بگوییم. هر یک از این دروس تعداد سوالات مشخصی در طول سالیان اخیر داشته اند. متاسفانه اخیرا مشاهده میشود که روشهای غیر علمی و ناکارآمد در کنکور ،به نام تکنیک و روش تستی ، مثل روش جاگذاری یا کنترل گزینه و حذف گزینه در برنامههای سیما و اینستاگرام باب شده که نه تنها برای ریاضی کنکور سال های اخير جواب نداده است ، بلکه قدرت تفکر و تجسم ننودار و توانایی حل مسئله را از داوطلب میگیرد و علاوه بر اتلاف وقت او در طول سال تحصیلی، ضربه وحشتناکی به سرنوشت او در کنکور سراسری خواهد زد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.