روش های مطالعه و تست زنی کنکور

معمولا خیلی از دانش آموزان بعد از امتحان میگن “همه روز رو درس خوندم. اما نمره ای که از اون درس گرفتم با زمانی که برای مطالعه اون درس صرف کردم اصلا شبیه نیست.” در این صورت آشنایی با مفهوم منحنی یادگیری ابینگهاوس کمک زیادی به شما می کنه. علاوه بر این مشاوران انتخاب رشته تسلط خوبی بر روی رتبهی مورد نیاز برای قبولی در رشتهها دارند و از این طریق میتوانند کمک قابل توجهی برای شما باشند. در برخی از مراکز مشاوره کنکور (digiclassor.ir) انسانی، از شما آزمون تیپ شخصیتی میگیرند و از این طریق میتوانند تواناییهای شما را شناسایی کرده و با اطمینان بیشتری رشتهها را به شما پیشنهاد دهند. با هدف ارائه خدمات مناسبتر به داوطلبان کنکور در طی سالیان اخیر شیوه های مشاوره تغییر کرده است. شما میتوانید با استفاده از یک برنامه هدفمند که به صورت هفتگی و ماهیانه تعیین میشود، جبران روزهای از دست رفته را کرده و خود را آماده کنید.

گروه مشاوره کنکور ژین

برای اینکه انتخاب رشتهی شما یک انتخاب رشته ی هوشمندانه و هدفمند باشد شما باید ابتدا شناخت خوبی نسبت به رشته ها، مشاغل مرتبط با این رشته ها و توانایی های لازم برای موفقیت در این مشاغل پیدا کنید. برنامه ریزی بلند مدت معمولا دارای بازه زمانی یکسال و یا بیشتر می باشد و فرد از ابتدا باید هدفش را مشخص کند و بداند کجا است و میخواهد در بازه زمانی بلند مدت به چه جایگاهی برسد. شما باید تصمیم بگیرید که چه راهی را انتخاب میکنید و چه قدر برای به نتیجه رساندن آن هدف تلاش میکنید. برای این کار بهتر است شما از از مراکز مشاوره کنکور انسانی کمک بگیرید. شما میتوانید برای آنکه سردرگم نشوید، از مراکز مشاوره انتخاب رشتهی کنکور کمک بگیرید. این مقاله یکی از کامل ترین مقالات موجود درخصوص روش مطالعه ریاضی هست که با خوندنش می تونید فرآیند اصولی مطالعه و تست زنی ریاضی رو برای همیشه یاد بگیرید. ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم تا از هر شهر و استانی که هستید تنها از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید.

مشاور کنکور کی خوبه

در صورتی که پاسخ سوالتان را دریافت نکردید، میتوانید از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید. مشاوره گرفتن در صورتی تضمین در موفقیت را به همراه دارد که داوطلب اولاً اطلاعات صحیحی را در اختیار مشاور قرار داده باشد و ثانیاً بعد از مشاوره، اقدام به اصلاح یا بهبود عملکرد خود نماید. بعد از این که نسبت به رشتهها شناخت خوبی به دست آوردید راحت تر میتوانید نسبت به انتخاب آنها اقدام کنید. اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. شاید تنها در کمتر از یک دهه پیش مشاوره کنکور آنلاین یک رویا بود! چرا که هرچه که زمان بیشتری برای مرور درسهای سال پیش و همچنین مطالعه درسهای سال آتی داشته باشید، نیاز شما به برنامه فشرده کمتر خواهد شد. پیشنهاد می شود با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات تکمیلی را به دست آورید . با سلام ، با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم می باشید . آیا این بهتر از این نیست که بخواهید هر آزمون برای خود برنامه ای بچینید که اشکالات زیادی دارد و در اکثر موارد غیر قابل اجراست؟

برای کسب رتبه های عالی و قبولی در کنکور لازم است موارد دیگری را نیز مد نظر داشته باشید از جمله اینکه مطالعه شما باید اصولی و طبق روش هاش درست بر اساس یک برنامه ریزی درسی صحیح باشد. این مراکز که زیر نظر مراکز مشاوره فعالیت میکنند، خدماتی مشابه مراکز مشاوره حضوری در اختیار شما میگذارند. مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری برای کنکور سراسری رشته های تجربی، انسانی و ریاضی در موسسه 3گام زیر نظر مشاوران تخصصی انجام می پذیرد. فقط کافیه مقدار کار بیشتری برای جبران ریاضی انجام بدید که در ادامه به اون اشاره خواهم کرد.چگونه شیمی بخوانیم ؟ در ادامه پاسخ برخی از پرتکرارترین سوالاتی که در مشاوره رایگان پرسیده میشود را در اختیارتان قرار میدهیم. همانطور که گفته شد، ادامه پاسخ سوالاتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم که بر أساس تجربه، دغدغه بسیاری از شما دانش آموزان عزیز است. شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان کنکور به بسیاری از سوالات شما در رابطه با برنامهریزی کنکور، انتخاب رشته و … بسیاری از داوطلبان کنکور بدون آشنایی نسبت به رشته و تواناییهای لازم برای ورود به آن رشته، صرفاً بر اساس جوی که در میان داوطلبان و خانوادههای آنها وجود دارد انتخاب رشته میکنند.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده