رونالدو به سولشر: من باید برای هر مسابقه در تیم باشم

[ad_1]

کد خبر: 1785845/59

زمان: 11:45
1400/07/24

هدیه: 12،479

ناراحتی از نشستن روی نیمکت شماره 7

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد از نیمکت نشینی مقابل اورتون بسیار ناراحت است.

به گزارش “ورجش سه” ، اوله گونار سولشر تصمیم گرفت در هفته هفتم بازی لیگ برتر مقابل اورتون به کریستیانو رونالدو استراحت دهد و این بازیکن از نیمکت شروع به کار کرد. اگرچه او در نیمه دوم به میدان آمد اما توانست سخت کار کند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

این حرکت سرمربی نروژی با ناباوری و اعتراض بسیاری روبرو شد و آنها معتقد بودند حضور رونالدو در زمین می تواند وضعیت یونایتد را به گونه دیگری تغییر دهد و بازیکن پرتغالی روی نیمکت زیاد خوشحال به نظر نمی رسد.

یک منبع نزدیک به یونایتد به سان گفت: “رونالدو بسیار ناراحت و ناراحت است که در این بازی روی نیمکت نشسته است. وله پس از بازی با ویارئال احساس خستگی کرد ، بنابراین تصمیم گرفت او را در اوایل نیمه دوم به زمین بفرستد. اما کریستیانو وقتی آماده بازی بود به مربی گفت: “رونالدو همچنین به او گفته است که او برای برد آمده است و یونایتد باید از مهمترین بازیکنان خود در همه مسابقات استفاده کند.”

بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان پس از پیروزی 1-2 مقابل ویارئال مقابل اورتون انجام شد. یونایتد اولین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 1-2 با یانگ بویز شکست داد و در بازی با تساوی 0-1 به پایان رسید ، اما رونالدو طبق معمول تیم خود را نجات داد و در وقت باخت گل برنده را به ثمر رساند که بخشی از آن در اولدترافورد برگزار شد.

ادینسون کاوانی در دقیقه 5 بازی مقابل اورتون با بازیکنی جایگزین شد و وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد ، با عصبانیت وارد تونل شد تا وارد رختکن شود. انتشار این تصاویر فشار و انتقادات را بر سولچر افزایش داد و فرگوسن نیز با عدم استفاده از فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی واکنش نشان داد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما