زلنسکی: اگر پرواز ممنوع اعلام نکند ناتو هدف قارار می‌گیرد

[ad_1]

رئیسجمهوری کشور در هجدهمین روز از حمله روسیه به کشورش، بار دیگر از ناتو خواست در کشور “وضعیت پرواز ممنوع” اعلام و هشدار داد که روسیه به مردم بسنده کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری اسکای، ولودیمیر زلنسکی، رئیسجمهوری درباره حمله اخیر روسیه به یک مرکز آموزشی در نزدیکی مرز لهستان گفت: در آنجا هیچ چیزی وجود ندارد که ممکن است قلمرو فدراسیون روسیه را تهدید کند.

زلنسکی افزود: سال گذشته، هشدار صریحی به رهبران ناتو دادم و گفتم که اگر حره ناصرنده سنی نیسن. درست گفتم. مدت‌هاست می‌گویم که «نورد استریم» سلاحی است که اروپا را می‌گیرد و خالا چنین می‌شود.

رئیسجمهوری گفت: امروز بار دیگر میگویم که اگر آسمان ما را نید، دیر یا زود موشکهای روسیه در قلمرو شما فرود آمد، در قلمرو ناتو، بر سر خانه های اطراف ناتو.

و اولین مرگ یک سرباز روسی در پایان قرن بیستم.

زلنسکی که روز گذشته به بیمارستانی سرزده بود که سربازان مجروح در آن نگهداری می شوند، گفت: در ضمن، یک سرباز ارتش روسیه از شهر رازیان (شهری در روسیه) نیز در همین بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

زلنسکی گفت: او با مادافعان ما در یک بخش است، از همان راه کمک می‌گیرم. علي‌رغم اين مرد را بر ضد مردم، ازشكان مردمي او را ناجات دادند و اين واضح است. زیرا آن‌ها انسان هستند، نه وحوش. ما نباید این زندگی را به خاطر بشریت رها کنیم.

او گفت، حمایت دیگر کوشرها را احساس می‌کند ک

ولودیمیر زلنسکی همچنین درباره جستجوها برای ترتیب ملاقاتی میان او و همتای روسی خود، ولادیمیر پوتین، گفت: مسیر سختی است، اما مسیری است که به آن نیاز داریم.

و ما راه درازی در پیش داریم، اما راه درازی در پیش داریم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

من::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما