سرنوشت پوتین «ردوغان چگونه به ترکیب گره خورد؟

[ad_1]

فرارو- محمد مهدی حاتمی جنگ در سرزمین، که تریبا به یقین طول و فرسایشی خواهد شد با تریج عواقب اقتاسادی. در ایران، چنان که پیش بینی میشد، قیمت گوشت رکورد شکسته و افزایش قیمت گندم (و بسیاری از محصولات غذایی وابسته به آن)، افزایش قیمت روغن و نیز افزایش قیمت تخم مرغ، در راه است.

به عبارت دیگر مهمترین انرژی مهمترین انرژی است و مهمترین انرژی مهمترین انرژی است. قیمت گاز در روح با سرعت رشد مغز یکسان است. ط ف م ن ن آ آ……………………………. ک. ک ک ک ‌ ک ک ک ک ک

دودِ تحریم در چشمِ جهان

تحریم های اقتصادی علیه روسیه که دامنه آنها هر روز بیشتر می شود و می تواند کم کم به خود بگیرد، به زودی اقتصاد خود تحریم را هم متاثر خواهد کرد. مولا، تولیدکنندگان پوشاک در ایتالیا، سلانه نزدیک به یمیلیارد دلار سادرات تنها به روسیه

شرکتهای نفتی (مانند BP در بریتانیا) و همچنین شرکتهای هواپیمایی (همچون «بوئینگ» و «ایرباس») هم بازار روسیه را ترک کرده اند و از همین حالا اذعان کرده اند که از این بابت ضرر خواهند کرد. در عین حال مهم است که قیمت نفت بالاتر از بقیه نباشد.

اصلی ترین متضرر نفت 120 دلاری هم چین، و پس از آن هند، ژاپن و کره جنوبی هستند و این در حالی است که افزایش نرخ تورم به دنبال افزایش قیمت انرژی در این کشور، می تواند دیر یا زود به بقیه اقتصادهای جهانی هم سرایت و رکود کند. اقتصادی در جهان را می کند.

مورد خاصِ ترکیه

در دنیا نه بدی وجود دارد و نه در آخرت بدی. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سالهای بعدی روابط دوستانه با ولادیمیر پوتین را ساخته بود و به این ترتیب، حتی شماتت «ناتو» و آمریکا را هم به جان خریده بود.

این تصمیم برای ارسال پیامی به روس ها درباره آینده منطقه گرفته شد. در عمل تحریم‌هایی هم وضع شد و ترکیه حتی از برنامه توسعه جنگنده‌های اف -35 آمریکا کنار گذاشته شد.

در مورد اقتصاد روسیه در حوزه سرمایه هم همینطور است. در سالهای اخیر و پس از اعلام اعطای اقامت از طریق خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار در ترکیه، نام دولتی همیشه در میان شهروندانی به چشم می خورد که بیشترین ملک را در ترکیه خرید کرده اند.

علاوه بر این ها، رجوع به آمار گردشگران ورودی به ترکیه هم می دهد که روس ها با حفظ جایگاه نخست در چند سال گذشته، بخش بزرگی از چرخ دنده های صنعت گردشگری ترکیه را به گردش در می آورند.

بر این اساس، در چند سال متوالی (بدون احتساب افت ورودی ورودی به دلیل همه گیری) همیشه بین 13 درصد تا 15 درصد از گردشگران ورودی به ترکیه را جمعیت روسیه تشکیل می دهند.

جنگ عراق و جنگ اردوغان

اما امروز روز خوبی برای خوردن نیست، روز خوبی برای خوردن است. ترکیه تخت فشار آمریکا و “ناتو” اعلام کرد که

روسیه متضرر اصلی این ماجرا بود، اما مسکو از این بابت از ترکیه تشکر هم کرد، شاید به این دلیل که با این اقدام ترکیه، «دریای سیاه» شاهد حضور ناوگان کشتیهای «ناتو» بود، حال که روسها عملا «کریمه» را داشتند. نه قدرتی در دست است و نه قدرتی در دست است و نه قدرتی در دست است و نه قدرتی در دست است.

همین امر در مورد ارزش روبل، که ارزش نهایی کل روسیه است، صادق است. روبل یک کلمه روسی است که برای اشاره به شخصی که در مقابل یک شخص افتاده است استفاده می شود. به این ترتیب، اگر محدودیت های احتمالی برای شهروندان روس را هم در نظر بگیریم، ممکن است از 7 میلیون گردشگر روس که هر سال به ترکیه سفر می کند، از دست بدهند. (در باب مقایسه ، ایران در زمانِ اوج ، تریبا یم اردشگر خارجی داشت در خالی که ه رمشوی گردش.

قدرت خرید شهروندان روس برای خرید ملک در ترکیه هم کاهش پیدا می کند و از این جدا می شود، شرکت های روسی در خاک ترکیه هم می تواند به نحوی وارد فهرست تحریم های اروپا شود، حتی اگر خود ترکیه در مقابل فشارها علیه این شرکت ها مقاومت کند.

رکوردشکنی تورم در ترکیه

در عین حال، ذکر این نکته ضروری است که سه گزینه وجود دارد: گاز، نفت و نفت. قیمت نفت و قیمت نفت همان قیمت نفت در روز اول است.

همزمان، از آنجایی که روسیه و کشور هر دو در فهرست 7 تولیدکننده بزرگ گندم در جهان قرار دارند، افزایش قیمت این محصولات هم ترکیه را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. (در این مورد ایران و مصری ها یکی هستند اما ایران همان است و چیزی به نام انرژی وجود ندارد).

مرکز طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت، طراوت. دروزی دالی سباح دریای سه شارش که با توجه به تهاجم روسیه به اوکاراین، مونداری مودر.

این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. رجب طیب اردوغان روی دوستی با کشوری قمار کرده است که حالا مورد خشم «ناتو» و آمریکا قرار گرفته و ممکن است سرنوشت «اردوغان» و «پوتین» را به نحوی به هم گره بزند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما