سرنوشت یکی دیگر از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران چه شد؟

[ad_1]

دکتر امیدی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: حکم وی به دلایل گزینشی تمدید نشده است.

به گزارش ایسنا، دکتر گلمرضا جمشیدی ها در خصوص موضوع قطع همکاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با یکی از اساتید این دانشکده، دکتر رضا امیدی، گفت: مراحل مختلفی وجود دارد. از جمله اعضای هیئت علمی، دکتر رضا امیدی از اعضای هیئت علمی است. وی به مدت یک سال از 10 مهر 1376 تا 10 شهریور 1377 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مشغول به کار شد. پس از این مدت قرارداد او تمدید شد. برای سه ماه دیگر یعنی تا 30 آذر 98 تمدید شد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: روند استخدام معلمان در دانشگاه ها به عهده هر فردی نیست بلکه گزینش، حراست، نهادهای امنیتی و … است. اظهار نظر در مورد استخدام یک فرد؛ بنابراین مراحل استخدام وجود دارد و بر اساس اطلاعات موجود در مورد فرد تصمیم گیری می شود.

وی تاکید کرد که قرارداد دکتر امیدی از 10 فروردین 99 تمدید نشده است اما حقوق وی کم نشده و حسابش بسته است.

دکتر جمشیدیها با بیان اینکه در تاریخ 12 دی ماه کمیته پذیرش دانشگاه تهران مجددا در رابطه با دکتر امیدی تشکیل جلسه داد و آرای لازم برای ادامه همکاری را کسب نکرد، گفت:

وی در ادامه تصریح کرد که در حال حاضر همکاری با دکتر امیدی به طور کامل قطع شده و حکم این استاد در دانشگاه از آذرماه 98 تمدید نشده است.

دکتر جمشیدیها دلیل عدم تمدید قرارداد دانشگاه تهران با دکتر امیدی را توضیح داد. نمی توان منتشر کرد.» اما می توان گفت که فعالیت های علمی، آموزشی و اجباری دلیل به روز نشدن نبوده است و سایر فعالیت های منتخب از جمله این دلایل است. زیرا برای استخدام فرد باید منابع اطلاعاتی و گزینش تایید شده و عدم وجود مشکل را اعلام کنند.

رئیس گروه علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: حکم دکتر امیدی در دولت قبل تمدید نشده بود و دولت فعلی فقط به صراحت عدم همکاری خود را اعلام کرده بود، بنابراین دولت همکاری با وی را قطع نکرد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما